شناسه خبر : 56261
دوشنبه 01 آبان 1396 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواهران شهدا پیام‌آوران عاشورا می‌شوند

نشست سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و شهادت صبح امروز (یکشنبه 30 مهرماه) به ریاست «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس و «فاطمه آلیا» نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که جمعی از خواهران شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حضور داشتند، اساسنامه و مرامنامه کانون «پیام آوران عاشورا» متشکل از خواهران شهدای دفاع مقدس به تصویب رسید. همچنین مدیرعامل و اعضای این کانون پس از تبادل نظر و رای گیری انتخاب و فاطمه آلیا به عنوان مدیر این کانون معرفی شد.

معرفی اسوه ها، الگوها و نمادهای ارزشی خواهران شهدا در دفاع مقدس، توسعه ظرفیت ها و قابلیت های روایتگری خواهران شهدا، گفتمان سازی فرهنگی، ثبت، حفظ، نشر و بهره برداری از آثار و ارزش های مشارت خواهران شهدا در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ارتقاء منزلت و جایگاه معنوی ایشان در جامعه و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت به سایر اقشار در ابعاد بومی، منطقه ای و جهانی از جمله اهداف این کانون است.

همچنین در خصوص برگزاری همایش خواهران شهدا در روز میلاد حضرت زینب(س) و تشکیل کمیته های مختلف فرهنگی برای تهیه محتوای غنی در موضوع خواهران شهدا بحث و تبادل نظر شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi