شناسه خبر : 56269
دوشنبه 01 آبان 1396 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بانوی قهرمان 81ساله ایرانی یک جانباز است

فاطمه حشمتی ، بانوی 81 ساله ایرانی که اخیرا به کشور چین سفر کرده تا در مسابقات سالمندان جهان در این کشور شرکت کند، موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

   بانوی 81 ساله ایرانی قهرمان مسابقات دو و میدانی چین

این بانوی سالمند ایرانی در رشته دو و میدانی و پیاده روی با رقیبانی که هرکدام حداقل 10 تا 20 سال جوان تر بودند رقابت کرد و در نهایت مدال گرفت.

حشمتی بعد از بازگشت به ایران درباره کسب این افتخار در 81 سالگی گفت: برخی اوقات همسن و سال های خودم را می بینم که با عصا یا ویلچر و یا به سختی راه می روند؛ از آنان می خواهم که خود را خانه نشین نکنند؛ این موضوع را حتی به خواهرم که دوسال از من کوچکتر است گفته ام.


 

حشمتی افزود: 15 نوه و 16 نتیجه دارم از کودکی در درون خودم یک باشگاه ساخته بودم و ورزش می کردم . من جانباز هستم ویک ترکش  در سر است اما هیچ چیری از مسولان نمی خواهم اگر مادرانی نبودند که فرزندانشان را طوری تربیت کنند که جانشان را روی  زمین از دست بدهند امروز ما اسیر دست بیگانه بودیم.

منبع: ایران آنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi