شناسه خبر : 56273
پنجشنبه 11 آبان 1396 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهانه محدودیت منابع نباید مانع خدمت به ایثارگران باشد

نماینده مردم آبادان و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دولت را از عدم پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری به بهانه ی کمبود و محدودیت منابع مالی برحذر داشت.

فاش نیوز -  نماینده مردم آبادان و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دولت را از عدم پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری به بهانه ی کمبود و محدودیت منابع مالی برحذر داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن موعد مقرر ارائه بودجه سال 97 به بهارستان و لزوم لحاظ شدن مطالبات خانواده معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان خاطرنشان کرد: مصوبات قانون برنامه ششم به نوعی تکمیل کننده دیگر مصوباتی است که در ادوار گذشته برای رسیدگی به نیازها و مطالبات خانواده بزرگ ایثارگران که دین و حق عظیمی بر ملت ما دارند و ملت، قانونگذاران و دولتمردان ما بر آن واقف هستند، به تصویب رسیده است.

وی با انتقاد و گلایه از برخی نهادها و دستگاه های دولتی در زمینه عدم اجرای مصوبات مجلس درحوزه ایثارگران متذکر شد: آنچه که مهم است این است که نباید چیزی این امر را تحت الشعاع قرار دهد، اگر چه امکان دارد که کمبود منابع مالی فضای رسیدگی به بعضی از قوانین را دستخوش تغییر و گذشت مرور زمان کند اما این موضوع نباید در حیطه مسائل ایثارگران وجود داشته باشد.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با رد برخی از استدلال های مسئولان ذیربط در زمینه تامین منابع مالی خاطرنشان کرد: به بهانه نبود منابع مالی نمی توان دلیل محکمی برای اجرا نشدن مصوبات اقامه کنیم و بگویم که چون ما منابع کم داریم و منابع تعربف شده در آن زمان مقرر تحصیل نشده است رسیدگی به مشکلات ایثارگران خدای در اولویت های بعدی باشد.

نماینده مردم آبادان در خانه ملت  به متولیان، همکاران  خود در مجلس  و کسانی که در این امر دست اندرکارهستند تذکر و هشدار داد که موضوع رسیدگی به خواسته ها و مطالبات ایثارگران را جدی بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: بنیاد شهید و برنامه ریزان سازمان برنامه و بودجه به هیچ وجه  این موضوع  را وجه المصالحه قرار ندهند و با دلایلی از این قبیل که منابع چنان و چنین است آن را از اولویت نیاندازند.

جانباز 50 درصد مجلس دهم با اشاره به نقش و جایگاه خانواده بزرگ ایثار یادآور شد: امروز مشکلات بزرگ جامعه ایثارگران که تاریخ مصور فداکاری، مقاومت، ایثار و شجاعت و شهامت  هستند نباید به دست فراموشی سپرده شود،  چرا که آنها  پیشانی بلند و برند نظام جمهوری اسلامی در تعریف حکومت مبتنی برمردم در جهان کنونی هستند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ماهیت این حکومت  مبتنی بر مردم سالاری دینی، بر روی ایثار و شهادت به عنوان یک اصل پیش برنده پایه گذاری شده است و خدای ناکرده نباید آن را موضوعی فراموش شده در عصر کنونی قلمداد کنیم. موارد و قوانین مصوبه برای رسیدگی به مشکلات ایثارگران موضوعی بسیار عملیاتی و حساس برای ما به شمار می رود و نباید چیزی را در مقایسه با آن در اولویت قرار دهیم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
اینجانب دانشجوی دکترای ازاد هستم و فقط سه ترم تا فارغ التحصیلی فاصله دارم و با وجود اینکه تخفیف 30 درصدی شهریه در برنامه ششم , از فروردین 96 اجرایی شده اما متاسفانه تا کنون توسط دولت در این زمینه اقدام عملی صورت نگرفته.
اگر بنياد ميخواست با يک تلفن اين قانون را اجرايي مي کرد .... متاسفانه متولي ما شده شاخ براي ايثارگران ....
هر ترمي 800يا 900 تومان بايد بپردازيم همين تخفيف نصفه و نيمه هم اجرايي نکردند ....
اقای شهیدی ریس بنیاد شهید تو که میخواهی خواهر زاده ات را به بنیاد باز گردانی .باید از خدا بترسید چون من بد بخت سی ماه تو جبهه های سومار تو عملیاتها بودم .مگه گوسفند داشتم که تو هر عمیلیات یه وصییت نامه می نوشتم .ایا حق من بدبخت بیکار که نه کار و نه بیمه ای دارم .ماهی پانصد تومن حقوق یا کمک معیشت حق ما نیست .چرا .چرا کسی که از جنگ خبر ندارد .داره حقوق ایثارگری میگیره .....ما چه گناهی کردیم که شهید نشدیم .جواب امثال مثل منو شما باید بدهید
اقا حقوق ما ایثار گران را بدهید که تو عملیاتها اسیر بودیم .ما شما را واگذار به خدا کردیم
آقای شرفی عزیز که با شرفی که دنبال حق وحقوق رزمندگانی،خدا خیرتان دهد 30th هست که با همین جمله بوجه کم است بوجه نداریم چماقی کردن تو سرما نمی دانم این جمله دیگر دولت مردان ما به زبان مبارکشان،نیاورند
سلام . بودجه برای همه چیز است جز ایثارگران . بودجه برای ساخت ماهواره هست بودجه برای ساخت .... هست . ایثارگران این زمان مشکل دارند اگرنه زیر خاک همه مشکلات برطرف می شود. آقای نوبخت چون شما سخن گو هستید ما شما را می شناسیم عمر من وشما هم به سر میرسد همان گونه که اجداد شما و ما آمدند و رفتند. همه یاد گرفته ایم بگو ئیم برای آینده گان، کدام آینده، ما آینده را میسازم . در ضمن آن که جان دهد نان هم دهد. متاسفانه مسئولین یاد گرفته اند هر وقت دچار تهدید و مشکل جدی میشوند یاد ایثار و جانثار میخواهد خرشان که از پول رد شد ایثارگران میشوند یه مشت ضایعات دست و پا گیر . واقعا اینگونه نیست.
با سلام خدمت ایثار گران ورزمندگان عزیز به نظر من تا ان موقعی که جنگی صورت نگیرد به ما هیج کمکی نمشود مگر اینکه یک اتفاق بزرگی برای ایران بیا فتد تا ان موقع هم خیلی دیر است
آقایان...اگه کفگیر به ته دیگ خورده!پس این اختلاسات عظیم ازکجا آب میخوره؟!اگه واقعاپولی درخزانه نباشدوعلت ،تحریم ومبارزه بااستکبارباشد...ماازحق وحقوقمون میگذریم***بخاطرحفظ وبقای انقلاب.والسلام.
میگوید ایثارگران برند نظام اسلامی هستند و مظهر فداکاری مردم برای انقلاب هستند. اول بگوییم ما هم همچون رهبر عزیزمان از این کلمه برند نفرت داریم دوم در حالیکه عده ای هر روز رنگ عوض میکنند و امروز مرگ بر فلان میگویند و فردا درود بر همان فلان را فریاد میکنند آنها دنبال گذران زندگی هستند اما ایثارگران مظهر تشیع و ثبات اعتقاد تا آخرین قطره خون و پیرو رهبر معظم انقلاب هستند اما اینقدر بدون ارزش شود که فقط برای تبلیغات و سخنرانی یادی از ایثارگران کنند واقعا خجالت آور و درد آور هستند.
جناب آقاي شرقي نماينده محترم آ بادان و عضو محترم فراكسيون مجلس شما كه از جنس ما هستيد ودر مجلس حدود صدنفر ايثارگر هم ايثار گر هم داريم چرا مسئولين بنياد را و آقاي شهيدي كه سني از آن گذشته و نمي تواند در هيچكدام از برنامه ششم تصميم بگيريد چرا شما در مجلس براي كم كاري و سهل انگاري آن تصميم نمي گيريد بخدا بنياد شهيد اقاي عندليبي و ايزدي و ديگران ملت سركار گذاشتند مگر مي شود 8ماه از سال 96 گذشته باشد آقاي شهيد تاكنون كه نتوانسته ماده 87 وتبصره آن را اجرا كند مگر قانون موظف نكرد ه است مما از شما نمايندگان سوال مي كنيم پس فراكسيون ايثار گران كارش در مجلس چيست؟ چرا مسئولين بنياد شانه خالي مي كنند ما ارزمندگان چه گناهي كرديم هر كس زور ش زياد است به ما ها ظلم كند چه كسي بايست جوابگو ما باشد والله ،بخدا نه توان ما لي داريم نه توان جسمي چقدر داد بزنيم خدا آن كسي را كه كار اين ايثارگران در الويت قرار نمي دهند در عذاب دوزخ آتش قرار دهد و در هنگام مرگ در اين دنيا به بدترين بيماري گرفتار نمايد چون اصلا" درك و شعور ندارد چون كسي نمي داند ما تعدادي در چه شرا يطي بدي داريم زندگي مي كنيم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi