شناسه خبر : 56292
سه شنبه 02 آبان 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع خانواده شهدای سپرده گذار موسسه افضل توس در مقابل مجلس

موسسه افضل ‌توس در مرداد ماه و با تصمیم بانک مرکزی به فعالیت خود در بازار پولی کشور پایان داد و مدیریت دارایی‌ ها و بدهی‌ های آن به بانک آینده واگذار شد تا این بانک تعهدات افضل توس را در قبال سپرده گذاران برعهده بگیرد!

فاش نیوز - جمعی از مال باختگان موسسه "افضل توس" در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، جمعی از مال باختگان موسسه افضل توس روز یکشنبه در حالی که دست نوشته هایی به همراه خود داشتند در اعتراض به بی تفاوتی بانک مرکزی در مقابل درب ورودی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش تجمع کنندگان که خود را جمعی از خانواده شهدا معرفی کردند خواستار دخالت مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری در کشور شدند.

این گزارش حاکی است تجمع کنند گان خود را مال باخته موسسه افضل توس عنوان کرده و دست نوشته هایی با عنوان "ما سپرده گذاران موسسه افضل توس به اعتبار بنیاد شهید سپرده گذاری کردیم" و " مدیران موسسه افضل توس جواب اعتماد ما خیانت نیست" را با خود حمل می کردند.

تجمع کنند گان در اعتراض به بی تکلیفی سپرده های خود از سوی بانک آینده، پلاکاردهایی را با این مضمون حمل می کردند: "شهدا چشم و چراغ کشورند(بانک آینده دیگه چراغ را خاموش نکن"، "بانک آینده! آیا سپرده های خانواده شهدا خوردن دارد؟".

بررسی ادغام موسسه افضل توس و بانک دی

این در حالی است که منابع مطلع از رایزنی مدیران ارشد بانک دی و موسسه اعتباری افضل توس در راستای ادغام آنها خبر دادند.

به گزارش اخبار بانک، فاز نهایی تعیین تکلیف موسسات فاقد مجوز در حال اجراست و اکنون نوبت موسسه اعتباری افضل توس است که وارد فاز جدی و بررسی برای تعیین تکلیف شود.



در همین رابطه یک منبع مطلع گفت: مدیران ارشد بانک دی و موسسه اعتباری افضل توس ادغام این دو نهاد را در اولویت کاری خود قرار می دهند.

وی ادامه داد: در صورت ادغام نهایی افضل توس در بانک دی، بزرگترین بانک متعلق به خانواده شهدا تشکیل می شود.

این منبع مطلع افزود: با این ادغام که همراه با نظر مثبت دستگاه های ذیربط است، شعب موسسه افضل توس و بانک دی یکپارچه شده و در نهایت شعب بانک دی در مناطق مختلف کشور گسترده تر خواهد شد.



براساس این گزارش، در صورت ادغام نهایی موسسه افضل توس و بانک دی که پیش از این نیز صحبت هایی در این باره مطرح شده بود، تکلیف سپرده گذاران این موسسه نیز روشن می شود و اطمینان خاطر بیشتری ایجاد خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی نیز پیش از این گفته بود: موضوع مؤسسات مالی و اعتباری، تا پایان سال ۹۶ حل و فصل می ‌شود

 گفتنی است موسسه افضل ‌توس در مرداد ماه و با تصمیم بانک مرکزی به فعالیت خود در بازار پولی کشور پایان داد و مدیریت دارایی‌ ها و بدهی‌ های آن به بانک آینده واگذار شد تا این بانک تعهدات افضل توس را در قبال سپرده گذاران برعهده بگیرد!
 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
انشااله که کارشان خیلی زود درست بشود .
مردم در این تعاونی به اعتبار بنیاد شهید سپرده گذاشته اند و در موسسه کاسپین به اعتبار مجوز رسمی خود بانک مرکزی . اگر مردم اعتماد خود را به اینگونه مجوزها از دست بدهند و یا سرمایه های مردم به انان برگردانده نشود حاصلش حداقل میلیونها ایرانی بدبین به دولت و نظام خواهد بود که عملا دیگر هیچ همکاری با دولت نخواهند داشت . مردم را دریابید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi