شناسه خبر : 56300
سه شنبه 02 آبان 1396 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درصد نیروهای مسلح را به رسمیت بشناسید

جانباز- برابر ماده 102 تبصره یک برنامه ششم ایثارگران درصد جانبازی نیروهای مسلح که برابر قانون این سازمان ها احراز جانبازی را به عهده تشکیلات هر سازمان و نیروهای مسلح به صورت مستقل قرار داده که در برنامه ششم تصویب  شده و اجرائی نمی شود لیکن  چون تاکنون فردی از ایثارگران به عملکرد بنیاد شهید در این خصوص اعتراض نکرده آنها خودشان را صاحب جانبازان می دانند، اصلا موازی کاری ضرورت ندارد.

  ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد شهید هر دو زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارند. احراز جانبازی در قوانین ارتش سپاه پاسداران ناجا وزارت اطلاعات پیش بینی شده و موازی کاری توهین بزرگی به جانبازان است چون ولو که احراز را هم قبول کنند 2 نوع تعیین درصد  نارضایتی شدید می آورد.

 لذا نمایندگان محترم مجلس باید به بنیاد شهید متذکر شوند که آئین نامه قانون مذکور را طوری تنظیم نمایند که درصد جانبازی نیروهای  مسلح را به رسمیت شناخته و حق دخل و تصرف به میزان درصد آن را نداشته باشند و فقط به داوطلبان بسیجی که تعیین درصد   نشده اند حق اظهار نظر دارند.

 هدف از تاسیس بنیاد خدمات دهی به ایثارگران بود نه حاکمیت بر ایثارگران. لذا باید احراز جانبازی که از طریق نیروهای مسلح تصویب می شود به رسمیت شناخته شود و حاکمیت و تحکم و تفسیر و تخریب از بنیاد شهید گرفته شود و به وظیفه خدمت رسانی به ایثارگران بپردازند.

 متاسفانه پدر شهیدی 2ماه در بیمارستان رضوی مشهد در کما بود. علیرغم اطلاع رسانی هیچ فردی از بنیاد شهید از او سرکشی نکرد. وقتی فوت کرد.

 در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند. هیچ سرویسی برای انتقال میهمانان تا بهشت رضا دراختیار خانواده قرار ندادند. پارچه تسلیت با اسم وفامیل اشتباهی به یک اسم دیگر نوشته بودند، آن هم معلوم نشد کی آورده احتمالا پیک موتوری آورده بود.

دوستان! عزیزان! شما بگویید وظیفه بنیاد چیست؟ آیا تعیین مجدد درصد و احراز جانبازی است که در قوانین نیروهای مسلح موجود است!!! موازی کاری یا موارد رسیدگی به خانواده شهید یا انجام نداده اند یا اشتباهی تسلیت را به یک فامیل دیگر نوشته اند.

 متاسفانه با گذشت قریب به هشت ماه از سال هنوز نه قانون موصوف اجرا شده ونه آئین نامه آن تنظیم شده است. احتمالا منتظر واردات قطعات آن برای مونتاژ کردن هستند. مگر این 4 تا ماده چقدر وقت می گیرد؟ نمایندگان محترم مجلس - نماینده محترم شجاع پر تلاش ارومیه جناب آقای قاضی پور لطفا این رنجنامه را باصدای زیبای خودت درصحن علنی مجلس بخوان تا مرهمی باشد بر دل ایثار گران 

ریاست محترم کمیسیون اصل 90 - ریاست محترم مجلس شورای اسلامی - ریاست محترم کمیسیون تلفیق- ریاست محترم کمیسیون ایثارگران - ریاست محترم کمیسیون اجتماعی مجلس -- دیوان محترم عدالت اداری و ریاست محترم سازمان باز رسی کل کشور و.....کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ !

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من که تا حالا خیری از بنیاد شهید ندیدم
برادر عزير و گرامي مطالب شما كه فرموديد كاملا درست مي باشد متاسفانه كم كاري از سوي اين نهادهاي كه نيرو اعزام كردند به جنگ عليه دشمن نيرو ها مجروح شدند در صد هم درارند اما عده اي در بنياد شهيد سفره پهن كردند دفاع از جانباران دوران جنگ و موازي كاري هم دارد ميكند واقعا اگر مي بنيم كه حق حقوق مار ايثار گران در نيرو هاي مسلح تضعيف مي شود از طريق فرا خوان در سايت فاش نيوز همايش بزرگ جهت احقاق حقوق شما نگاه كنيد قانون برنامه توسعه ششم كه چندين سال زحمات نمايندگان محترم مجلس مجلس بوده است و تصويب و اجرا نمايند ولي با گذشت هشت ماه از سال 96 تاكنون مسئولين بينياد شهيد ماده 87 و تبصره آن را اجرا نكرده است پس نتيجه ميگيريم بنيا د مسئولين بنياد شهيد چرا شانه خالي مي كنند و كسي نيست به داد ما برسد
با سلام بررسی مجدد درصد جانبازان توسط بنیاد یعنی آقا بالاسری بنیاد این یک توهین بزرگ به نیروهای مسلح می باشد این نقص بزرگی است که باید هرچه سریعتر توسط مجلس با ارائه تبصره الحاقیه تصویب نمایند برای جلوگیری از نا رضایتی و موازی کاری و بالا وپائین تعیین کردن درصد درصد اعلامی از نیروهای مسلح تصویب و رسمیت دارد و بنیاد فقط به نیروهای مردمی تعیین درصد نماید
سلا درسال ۱۳۷۳ درسربازیمنطقه ی نهرانبر جانبازشدم۶۵ درصد شدم ارتش حقوق وطیفه بگیری میده بنیاد چون زده براسر
ی‌شیع مشکوک درصد نمیده من دست راستم از مچ قطع وچشم چپم نابینا شده الان یک خانوادهی۵ نفره ام حقوق کفاف زندگییم را نمیده کمکم کنید راهنمایم کنید
سلام در هنگام تعیین درصد در بنیاد پزشک بنیاد اکثرا با اعضای کمیسیون تبانی میکند و هنگام کمیسیون با ضربه و ایما و اشاره انگشتان درصد مورد نظر خود را به انان القا میکند و بر اساس اطلاعاتی که از جانباز دارد مانع از افزایش درصد میشود
یکی از دلایل اختلاف تعیین درصد در بنیاد با نیرو مسلح در همین است
که امیدواریم با تغییر رویه و کوتاه کردن دست بنیاد این مشکل حل شود
سلام وقتی قانون نیروهای مسلح جهت تایین درصد جانبازی هست بنیاد موظف است قبول کند این خود رای بنیاد عامل بد بینی جانبازان هست چرا دستگاههای نظارتی اچازه مدهند بی قانونی در بنیاد انچام شود ////
با سلام علت بخشی از اختلاف میزان درصد بین بنیاد و نیروهای مسلح در این مسئله است که نیروهی مسلح ملاک را 100 و بنیاد 70 قرار داده است لذا جانباز 100نیروهای مسلح 70 بنیاد محسوب می شود
اصلا بحث روی 100 و70 نیست چرا موازی کاری تعیین مجدد احراز و درصد یعنی آآقا بالاسری یعنی بد بینی به نیروهای مسلح یعنی ارباب ورعیت یعنی کارمندان بنیاد از شهدا وجانبازان بالاترند اگر دوباره خواستی بروی به جنگ اذن شهادت واذن جانبازی را از کارمندان بنیاد شهید بگیرید
سقف در صد دهی ارتش 100 وبنیاد 30درصداست.
2 ارگان ودر یک کشور وجبهه ولی دو گانگی وتبعیض در خدمات رسانی .
من سال 60 استخدام دولت شدم وسال 65 داوطلب دو سری جبهه اعزام شدم
به مدت 5 ماه .
در عملیات وپاتک موجی شدم وسال 80 به علت ناتوانی اعصاب وروان وبیش از 30 سال مصرف دارو ومراجعات مداوم پزشکی ,واسیب چند عضو دیگر کارافتاده شدم وسال 90 با مدرک لیسانس و یک مقطع تشویقی فوق لیسانس بازنشسته شدم . در حال حاضر بعد از 36 سال اخر حکمم 2200می باشد .
در صورتیکه یکی از بستگان سرباز ارتش چند سال بعد از جنگ , در غرب کشور در حال ماموریت تصادف کرد بدون حتی سیکل ,2300می گیره که درستی کار ارتش منظورم است .
بگذریم که در صد بنیاد در قیاس با ارتش 30 درصد کمتره .
ا رتش یک ارگان بین المللی است ودر صد دهی ان به استاندارد جهانی واقعی تر است .کا هش 30 درصدی بنیاد محاسبه وبه درصد جانبازان بسیجی بنیاد اضافه گردد .
هر چند اوصافی چون ایثار ,وشجاعت ,وایمان, وولایت پذیری ,رو..و....رزمندگان جنگ 8 ساله مختص هما ن زمان بوده وتکرار شدنی هم نیست .نسل ناب وپاک دهه 60که ایثارگری انها از جنس روحانی ومعنوی بوده وبا ابزار عدد ومادی مقایسه و سنجیده نمی شود.
حقوق جانبازان خداییش خیلی پایینه با توجه به وضعیت تورم .
در شرایط عادی یک کارمند حدود 3/5 می گیره اما امثال من که ذکر کردم 2200.

فاش نیوز محتر م مشکل پایین بودن دریافتی حقوق جانبازان را پیگیری کنید با این تورم وفشار اقتصادی ,بیکاری فرزندان,هزینه گران درمان و...و....
از نظر گذران زندگی بین ما و ضعیف ترهابا طبقه مرفه کیلومتر ها فاصله گرفته شده .
وقتی رزمنده ها در جنگ بودند آنها یا در حال تحصیل در خارج بودند ویا مشغول جمع کردن مال وسود وتجارت .
حال وظیفه این قشر ترلیاردر و 20ملیون سرمایه دار هست که در موقع بحران جنگ ا سیب روحی وروانی ,وجسمی ندیدند ودر سلامتی هستند ,والان هم سر حال فعالیت اقتصادی وتفریحی بهتری دارند ,حمایت این تعداد جانباز حقوق پایین وبدون حقوق را جبران و عهده دار شوند .
.امام راحل در زمان جنگ فرمودند :پدر ومادرانی که فرزندانشان را از اتش جنگ به دور خارج می کنند بدانن در ان دنیا مورد مواخذه قرار می گیرند ".
منکه جانباز 75% درصد ارتش و 60%درصد بنیاد میباشم. و در سال ۶۰ به درجه جانبازی نائل شدم. تازه بعد از سالها حقوق امسالم با اضافه شدن شده 1600 یک میلیونو ششصدهزارتومان. اونجوریم که شما میگید نیست عزیزجان؟
با پرسش مجدد از ایشان که جانباز ارتش هم بوده ,با حق اولاد ,وهمسر,وهمسان سازی ,در یافتی ماهانه (2 ملیون بیست هزار تومان)تصحیح می گردد.
سلام مدیر مسول محترم فاش نیوز ،

از نظر این آقایون در بنیاد شهید و امور ایثارگران ، کمیسیون پزشکی ارتش با اون همه ابهت کشک می باشد بنیاد راه خودش را می رود و به احدی هم پاسخگو نیست ،
استبدا و خودرای در این نهاد مقدس بیداد می کند نمایندگان مجلس هم ظاهرا نمی خواهند مصوبات خودشان را برای اجرایی شدن طلب نمایند . این روند تا کی ادامه دارد خدا می داند .
سلام به خاطر خدا این مهم را پی گیری فرمایید هزاران نفر در این پیچ خم خود ساخته بنیاد گرفتار و به نان روز محتاج هستند . ترا خدا نمایندگان مجلس را به چالش بکشید . ما که دستمان به جای نمی رسد .
باسلام واقعا این افتضائ که فردی با داشتن پرونده ناقص در خیابان وصال در مقابل درب ساختمان کمیسیون بنیاد چادر زده و بنیادیها در صدد جمع کردن این افتضائ نیستند جای تاسف دارد . همه میدانند که بنیاد ضد جانباز عمل می کند هزاران نفر از موثر ترین فرزندان همین مردم مورد ظلم بنیاد هستند ولی به خاطر حفظ شخصیت خود و خانواده بزرگ که در دفاع از کشور زحمت کشیده اند این ظلم را در دل خود نگه داشته اند .لطفا جهت حفظ حرمت ایثارگران این افتضاء از جلو کمیسیون جمع وحل وفصل شود .نه با کتک کاری بلکه با منطق وقانون /
یاد ان امام. بزرگوارورهبر کبیر انقلاب بخیر وروحش شاد .فرمودند اگر به من خدمتگزار بگوید بهتر است رهبر بگوید.سخنان ایشان در اصل این بود برای مردم خدمتگزاری کنید نه اقایی امروز مسولین کشور به خصوص بنیاد شهید که بزرگترین ظلم را درحق رزمندگان 8 سال دفاع مقدس انجام میدهد حیف است بگویم بنیاد شهید. شهیدان وجانبازان راه خودشان رفتند واجر شان. باخداست. الحق امروز باید ان تابلو بنیاد رابردارند بنویسند بنیاد... دل هر رزمنده را با کارها یشون خون کردند از یزید هم بدترند هیچ قانونی را قبول ندارند حتی برنامه ششم مجلس را خدایا ماها دیگر داریم. با هزاران درد روحی وروانی دیوانه ورفتنی. هستیم حداقل این اخرهای مانده عمرمان از شر این بنیاد ظالم خلاص کن تا بیشتر از این زجر نکشیم درصدهای مان. را تاقیامت. می بخشیم. به مسولین ظالم بنیاد هرروزیک نقشه من در اوری برای جانبازان طراحی میکنند خدا از این نامردها که بدتر از ابن ملجم هستند نگذرد .تقدیمی از.جانباز اعصاب روان 22 درصد ارتش که. کمسیون پزشکی بنیاد فاقد درصد. اعلام میکند وارتش ودرصدش را قبول ندارد.حتما ما ها جانبازان ارتش را ترامپ به بنیاد معرفی کرده که قبولش ندارند
سلام بر مدیران فاش نیوز که حداقل با انتشار درد دل جانبازان مرهمی برای دردهای این قشر زجر کشید و ستم دیده هستند .

آقایون نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،یک بار شهامت داشته باشید و در مجلس مصوب کنید که ما مکاتبات و کمیسون پزشکی ارتش را که بنیاد از آن به عنوان کشک یاد می کند را به رسمیت نمی شناسیم تا مردم تکلیفشان را بدانند.

این چه منطقی هست که بنیاد جابازان برای خودش بساط پهن کرده و کمیسیون ارتش رابه رسمیت نمی شناسد؟!
چرا مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند مگر در راس کمیسیون ارتش ژنرال های ارتش امریکا قرار دارند که این جنین مورد غضب بنیادجانبازان قرار می گیرند تا کی باید این بی عدالتی ادامه داشته باشه ، تا کی .

کمی به خود آید حق الناس را درک کنید و از فردای قیامت اگر دین دارید بترسید و اگر دین ندارید حداقل آزاده مرد باشید! .
این جانبازان از کدام کشور به ایران آمدهخ اند !!!
در بين ۱۴ کشوري که بعد از جنگ جهاني دوم درگير جنگ شدند، جمهوري اسلامي ايران کمترين خدمات و امکانات را به از جنگ برگشته‎‎‎هاي خود داده است.

اما در عين حال به‎دليل تبليغات دروغ، بيشترين منت بر سر اين افراد و خانواده‎هايشان گذاشته ميشود؛ به همين دليل بعضي جانباز‎‎ها از گفتن اينکه جانباز هستند ابا دارند.

مسولان کشور درگیر باندبازی ها و اختلاس ها شده اند و وقتی برای جانباز و غیره فعلا ندارند !
باسلام بنیاد =ضد جانباز
چرادکترهای کمیسیون سپاه که درجنگ حضور نداشته علی رغم تاییدهای پزشکی کمیسون بدوی که یه صدای یه ترقه را نشنیده برای رزمندگان که درشلمچه وکربلای پنج وغیر ه شامل انواع صایعات وبیماری های اعصاب روان وهزینه های درمانی را ندارد مورد بی مهری وحتی ۵/تاشامل خدمات داروی شده خساست به خرج میدهند وهزاارن رزمنده درپیچ خم کمیسیون ها اواره وروانی هستند دیدم کسی که جلوی دربنیاد تهران خیابان وصال چادر زده وای بر شماها ازشما برداران سپاهی ودکترای کمیسیون انتظاراست بداد این عزیزان برسید. زیرا هروز ازبین شما. میروند. بسیجیان وسپاهیان درکنار هم بودند. دیدار به قیامت از۸۳تاالان به بهانه بارمالی درصد نمیدید
من درسال۷۴مشمول بند ب ودرسال۹۱مشمول بند ج شمدم بمن گفتند چون شما۶۰ساله شودهایدحالت اشتقال نمیشویدوپاداشت پایانخدمت مرخصیها راندادند حق ناحق ادالت بی ادالت چرا۶۰ساله شودم منراراهنمایی فرماید خدانکهدار وموفقباشید
چرابه جانبازان نیروهای مسلح به بعصی هابنیاددرصدنمی زند
برادرگرامی دردماراهم گفتی..اینها باایثارگران نیستتدبرعلیه شانندنمیخواهندتعدادشان بیشترشودمشغله ایجادشودبیت المال رابخورندبیاشامندوامامگرناظربرای غارتها هست ..الان فکرمیکتی براچی بچه یه روزه رو برا کسرخدمت ثبت نام کردند...مطمین باش خیلی از26ماهیها جامانده و12ماهیها معاف ..ناظر؟افسوس که این مزرعه را آب گرفته....
چند بار پرونده در جانبازان تسکیل ومراک تحویل هر بار برای پیگیری مراحل بعدی رفتم پرونده را گم کرده بودند بنیاد خیلی بی صاحب است خسته شدم
سلام بنده جانباز 31درصدارتش هستم کمیسیون بنیادبه بهانه های واهی منو ردکردن .چرا کسرخدمت به فرزندان جانباز ارتش تعلق نمیگیرد فرق بین جانبازارتش نوبنیاد درچیست که اینقدناعدالتی درحق جانبازان ارتش میشود
سلام چرا جواب منو کسی نامیده بنده جانباز31درصدکمیسبیون نیروهای مسلح هستم چرا کسری خدمت به فرزندان جانبازنیروهای مسلح تعلق نمیگیرد ازمسولان امورجانبازان نیروهای مسلح تقاضاداریم ازحقوق جانبازان ارتش دفاع کنید
سلام شما که میفرمایید احراز جانبازی با نیروهای مسلح است. بنده جانباز 31درصد نیروهای مسلح هستم چرا قانون جدیدکسرخدمت فرزندان جانباز .فرزندان جانباز بادرصدارتش نمیتوانن از کسری خدمت استفاده کنن معنی جانبازان ارتش هیچ اینقد ما بدبختیم هیچ کسری هم نفس ازما دفاع کند چرا مگه جانبازیکه نیروهای مسلح تایید شده چه فرقی با بنیاد دارد که اینقد جانبازان ارتش را بی ارزش میکنن شماروخدا یه کاری بکنید برای جانبازان نیروهای مسلح اون مظلمه با 31درصد جانبازی پسرم بره خدمت درصورتیکه 5ماه جبهه بسنجی دارم بازنشسته ارتش هستم
شماروخدایه فکری به حال جانبازان ارتش بکنید چراهرروز بدتر میشود مگه فرزندان جانبازان ارتش چه گناهی دارن که کسری خدمت باشون تعلق نمیگیردچرا بنده که بازنشسته ارتش هستم و قبل از استخدام بصورت بسنجی درجبهه بودم 31درصد جانبازی بادرصدنیروهای مسلح دارم نباید تنها فرزندم برود خدمت مگه ماارتشیان چه گناهی کردیم تمام کمیسیونهای ارتش سوکمیسیون 120 ارتش جانبازی منو تایید کردن ولی بنیادقبول نمیکنه .مسولین جانبازان ارتش شماروخدا دفاع بکنید ازحقوق جانبازان ارتش چرا جانبازان ارتش ازهیچ امتیازی برخوردار نیستن مگه فرق جانباز با جانباز درچیست که اینقد ناعدالتی
سلام چی شد مقصر خود ستادکل نیروهای مسلح میباشد مگه جانبازان با درصد نیروهای مسلح جزیی از کارکنان ستادکل نیروهای مسلح نمیباشد موقعی که خود ستاد کل نیروهای مسلح فرزندان جانباز بادرصدنیروهای مسلح را ازامتیاز کسری خدمت باز میدارد از دیگران چه توقعی بایدداشت .مگه جانبازان بادرصدنیروهای مسلح زیرنظرستادکل نیروهای مسلح نیس مجلس کسری خدمت برای جانبازان بادرصدنیروهای مسلح وهم بنیادرا تایید کرده است ولی ستاد کل نیروهای مسلح فرزندان جانباز بادرصد نیروهای مسلح را حذف کرده است خودمون به خودمون رحم نداریم بعد بنیاد میخواد به مارحم کند شماروخدا مسولین ستادکل این قانونو اصلاح بکنید انچه مجلس تصویب کرد اجرا بکنید خواهش میکنیم بالاخره فرزندان جانباز بادرصدنیروهای مسلح هم مال همین اب وخاکن جانبازان نیروهای مسلح هم برای جمهوری اسلامی جنگیدن .چرا هیچ امتیازی نباید به فرزندانشان تعلق بگیرد منون
بنیاد شهید به کرات جانبازان نیروهای مسلح بویژه ارتش را تحقیر کرده و میکنه و ظاهرا خودش را مستقل از بدنه دولت میدونه. بهتر است بگیم که خودش یه دولت هستش. بدیهی است که این دولت خودش به مجلس جداگانه ای نیاز داره که قانون مورد نظر خودش را براش تصویب کنه. بنابراین انتظار ما از بنیاد شهید بیهوده است
سلام چرا برادران وفرماندهان.ارتش مسئولین امورایثارگران ارتش از حق حقوق جانبازان نیروهای مسلح دفاع نمیکنن ازچی میترسیدچطوری جانبازان نیروهای مسلح قبلا ازقانون کسرخدمت استفاده میکردن ولی حالا فرزندان جانبازان نیروهای مسلح نمیتوانن استفاده کنن مگه.جانبازان چه فرقی کردن .چرا مسعولین جانبازان ارتش هیچ کاری برای جانبازان انجام نمیدن به فکری به حال جانبازان نبردهای مسلح بکنبد چرا اینقد بین جانبازان فرق میزارید همه برای این نظام جبهه رفتن
خدامیداند حق جانباز چیه وقتی بعداز هفت خان رستم ردمیشوی ومیرسی به کمیسیون نیروی انتظامی وباافرادنادانی درکمیسیون برخورد میکنی پس باید ازبنیادشهید تشکروقدردانی بکنیم چون کسی درکمیسیون دهن پرکنه نیروی انتظامی وجود نداردکه یک جواب ساده به منه جانبازدردمنددهد خداوند خیرشان دهد
سلام چقدر به جانبازان نیروهای مسلح ظلم میکنن چرا هیچ مزایایی جانبازان با درصد نیروهای مسلح ندارند مگه برای کشور دیگه ای جنگیدن بچه های خودشان را معاف کردن حالا برداشتن قانون کسرخدمت جانبازان نیروهای مسلح
77
سلام،بنده جانباز۳۰ درصد ن مسلح پس از سالها بستری وتحت درمان بودن توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص تعیین درصد نموده اند همکارن پزشکان بنیاد نیستند،بنده ده ساله پرونده ام در بنیاده واحراز هم شده ام اما بدلایلی واهی ونوبت دهی هنوز دعوت ب کمیسیون تعیین درصد نشده ام،بچه هایم دانشگاهشان تمام شد بدون هیچ امتیازی،وخودم هم پیرشدم واز کار افتاده حداقل بخاطر اینکه به نسل های باقیمانده امان انتقال بدیم ک ماهم ایثارگر وازجان گذشته باشیم ،ویاد بگیرند این وضعیت را بررسی و تایید کنید.شاید زمانی نیاز باشد برای بچه هایمان الگو باشیم وجنگی باشد ویادبگیرند ودفاع کنند
سلام این انصاف هست بنده 31درصدجانبازی نیروهای مسلح و6ماه جبهه داوطلب به صورت بسیجی و26سال خدمت در اارتش الانم بازنشسته هستم تنها فرزند پسرم الان درحال خدمت باشد با هیچ گونه کسری خدمتی اخه این چه قانونی است که تا دوسال پیش فرزندان جانبار بادرصد نیروهای مسلح کسری خدمت میدادن ولی با قانون جدید کسری خدمت نمیدهند کجای دنیا دونوع جانباز داریم که توی مملکت ما دونوع جانباز وجود دارد و بنیادشهید هم جانباران نیروهای مسلح را تایید نمیکند واقعا این چه قانونی هست خواهشن تکلیف جانبازان نیروهای مسلح را مشخص کنید بنیاد قانون را هم اجرا نمیکند چرا باید اینطوری باشد در حکومت جمهوری اسلامی ممنون
سلام یک شهر دو نرخ شما چرا اذیت می کنید این هم میگذرد جای حرمتها را باقی بگذارید
سلام هنوز حق خیلی از جانبازان ارتش به گردن بنیاد هست که توجه نمی کند
اینجانب ۴۵ درصد جانبازی از کمسیون پزشکی نیروهای مسلح 25 درصد جانبازی از بنیاد شهید ومدت 25ماه سابقه جبهه دارم یعنی درجمع میشود90حالا برای استفاده
فرزند دوم میگویند قبلا استفاده کرده ای اگر درصد جانبازی نیروهای مسلح مرا قبول کنند فرزند دیگر من معاف یه چند ماهی هم
اضافه میاره انسولین محترم دست اندر کار
خواهشمندیم پیگیری نمایند که درصد نیروهای مسلح را پیگیری که حقی از کسی ضایع
نشود. با تشکر
سلام ،من جانباز 10 درصد ارتش هستم با کلی بدبختی و کمیسیون،ارتش این ده درصد را داد،حالا که به بنیاد مراجعه میکنم ،با یک دیدی نگاه میکنند که انگار یک کار خلافی انجام داده‌ام ،دیگه خودم هم دارم به خودم شک میکنم،خدایا به داد ما برس ،نمیدونم ما از ارتش کدوم کشور اومدیم که با ما چنین میکنند
واقعا
باید فرمانده کل قواه حامی و دلسوز پرسنل جانباز ن م باشد و ستاد کل هم حق و حوقوق جانبازان و ایثارگران را حمایت کنند واز مجلس و دولت بخحواهند کسی ویا سازمانی به خانواده بزرگ ایثارگران رسیدگی نکنند باید پاسخگو باشند ان وقت کسی جرت دارد به جانبازان ن م بد نگاه کند 99درصد جانبازان و ایثارگران ن م در اینمورد ناراضی هستنند
باسلام وصلوات برروح امام وشهدای ایران اسلامی بنده جانباز۳۵درصدناجاهستم معرفی شدم به بنیادشهیداردبیل بنیاددرکمسیون برام ۱۰درصدداده دست راستم درسال ۸۸درسردشت باضدانقلاب درکمین درگیرشدیم تیرخوردالان دستم لمس هست کارنمیکندخداراخوش میاد حق بنده پایمال شود این چه قانونیه بنیاد دارد مگر کمسیون ناجادکتر ندارد تشخیصش مگرازبنیاد کمتره لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام من جانباز ۱۰ درصد نیروی انتظامی هستم کمیسیون احرازم تایید شد الان برام از بنیاد پیام آمد که شما فاقد درصد می باشید این یعنی چه مگه میشه تو ناجا جانباز باشی تو بنیاد نباشی
سلام جانبازان بی صدا وگم از دنیا می رورند اقایان این حقوق ناچیز دردی از جانبازان از کارافتاد ه که دیگر دستش به جاب نمی رسد دوا نمی کند کلاح خودتان به قاضی بکنید ایا بچه های بزرگ بی کار که چشمشان به دست ماست وما چشممان به دست شماست ما را رها نکنید
در صورت اختلاف نظر بنیاد با نیروی های مسلح در مورد احراز جانبازی طبق گردشکار رهبری نظر ستاد کل نیروهای مسلح فصل الخطاب است که خوشبختانه ربطی به بنیاد دیگه نداره و نظر نیروهای مسلح رو مرجع قرارمیدن درود بر این درایت رهبر کبیر انقلاب که جلوی ظلم بنیاد رو گرفتن
بنیاد ظالم مگه اجازه میده
سلام معنی نداره احراز ودرصد کمیسیون های محترم نیروهای مسلح را بنیاد راستی ازمایی می کند!
اصلا بنیاد شهید هیچ توجه ای به خانواده شهدا .و جانبازان نمی کند و فقط برای خوردن و شکم سیر کردن خودشان گهگاهی سرکشی میکنند و اگر کسی از خانواده شهدا یا خود جانباز فوت کند یک نفر از کارمندان میایند شرکت می کنند اصلا هیچ کمکی نمیکنند و فقط شده یک حقوقی بگیرند بنظر من باید بنیاد شهید منحل و تحویل ستاد کل نیروی مسلح بدهند تا خدمات بهتری به خانواده شهدا و ایثارگران بکنند و بعدا می فهمند نیروی مسلح چه کمکی میکنند . اصلا بنیاد شهید نباید زیر نظر رئیس جمهور باشد.
خدا وکیلی بداد جانبازان برسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi