شناسه خبر : 56312
چهارشنبه 03 آبان 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید فراخوان مسابقه بزرگ ایثار تا نیمه آبان ماه

مسابقه بزرگ ایثار که به همت خانه فرهنگ ایثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ثبت جلوه های ایثار، فداکاری و مهرورزی در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می شود تا 15 آبان ماه تمدید شد.

تمدید فراخوان مسابقه بزرگ ایثار تا نیمه آبان ماهبخش های این مسابقه شامل داستان کوتاه، داستانک، شعر، خاطره، عکس و طرح با موضوع ایثار و فداکاری است. محورهای مسابقه در بخش ادبی شامل گزارش وقایعی که در جامعه و محیط اطراف به نوعی با یکی از حوزه های ایثار مرتبط است، خاطرات ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم، خاطرات خانواده یا اطرافیان از زندگی روزمره ایثارگران، داستان کوتاه یا داستانک و شعر و نثر ادبی است.

بخش هنری شامل عکس های ایثارگران از دوران دفاع مقدس که یادآور خاطره یا واقعه ای خاص باشند، عکس هایی از جلوه های ایثار در جامعه یا زندگی ایثارگران، طراحی، گرافیک و کاریکاتور با موضوع ایثار و ایثارگری، آثار ترکیبی حاوی دلنوشته و عکس در خصوص ایثار است.

علاقه ‌مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره 09030369721 و دورنگار 77608568 -021 و صندوق پستی 1135-15745 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi