شناسه خبر : 56335
جمعه 05 آبان 1396 , 15:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فضای اصفهان با8 قدم معطر شد!

گروه اجتماعی: پیکر مطهر ۸ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم، امروز بار یگر فضای شهر اصفهان را عطر آگین کرد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، امروز پنجشنبه ۴ آبان‌ماه و در یک روز پاییزی، پیکر مطهر ۶ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به همراه پیکر  دو شهید مدافع حرم، بر روی دستان مردم اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد. 
مردم شهید پرور اصفهان از ساعت‌های ابتدایی صبح در میدان فیض این شهر  حضور یافتند تا به استقبال مردان بی ادعا و سبک بالان عاشقی بروند که سال‌ها از خانه و کاشانه خود دور بوده‌اند. مردم اصفهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر بار دیگر آمده بودند تا با استقبال از این سرافرازان میهن و شرکت در مراسم تشییع آن‌ها، حماسه‌ای ماندگار از خود به نمایش بگذارند.
 
بوی شهادت، اصفهان را عطر آگین کرد/ گزارش ایکنا از مراسم تشییع 8 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم
 
«شهید غلامرضا یبلویی، فرزند اسفندیار، تاریخ و محل تولد ۳۰ / ۱ / ۴۴ نجف‌آباد، تاریخ و محل شهادت ۵ /۱۲ /۶۵ جزیره مجنون؛ شهید علی‌اصغر شبانی، فرزند علی، تاریخ و محل تولد ۳/۳۰/ ۴۷ زرین شهر، تاریخ و محل شهادت ۲۸ / ۳ /۶۶ دهلران؛ شهید محمد آقا جهانگیری، فرزند بهرام، تاریخ و محل تولد۱///۴۶ شهرکرد، تاریخ و محل شهادت ۲۸ / ۳ /۶۶زبیدات عراق؛ شهید محسن ملکیان، فرزند رضا، تاریخ و محل تولد ۱ / ۹ / ۴۴ کوهپایه، تاریخ و محل شهادت ۲۸ / ۳ / ۶۶ زبیدات عراق؛ شهید اصغر ربیعی، فرزند محمدعلی، تاریخ و محل تولد دی ماه ۱۳۴۱ اصفهان، تاریخ و محل شهادت ۲۴ / ۴ / ۶۱ شرق بصره و شهید سیف‌الله آقا تهرانی، فرزند غلامعلی، تاریخ و محل تولد ۴/ ۷ /۱۳۱۵ اصفهان، تاریخ و محل شهادت ۲ / ۵ /۶۱ سوسنگرد» شش شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس بودند که امروز بر روی دستان پرمهر مردم اصفهان تشییع و به خاک سپرده شدند.  
حضور خانواده این شهیدان که سال‌های سال چشم انتظار بازگشت پیکر عزیزان خود به میهن بودند، امروز گویای یک عمر صبر و شکیبایی خانواده‌های این شهیدان سرافراز بود. 
 
بوی شهادت، اصفهان را عطر آگین کرد/ گزارش ایکنا از مراسم تشییع 8 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم
 
پیکر شهیدان علی‌اصغر شبانی، محمد آقا جهانگیری و شهید غلامرضا یبلویی بعد از تشییع برای خاک‌سپاری به شهرهای فولادشهر، خمینی‌شهر و نجف‌آباد انتقال یافت. 
همچنین پیکر پاک شهید حجت‌الاسلام احمد قنبری و حسین آقادادی از تیپ ۴۰ مهندسی سپاه، که چند روز پیش طی درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت رسیده بودند در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد. 
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر پیکر این شهدا نماز اقامه کرد. 
 
بوی شهادت، اصفهان را عطر آگین کرد/ گزارش ایکنا از مراسم تشییع 8 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم
 
بوی شهادت، اصفهان را عطر آگین کرد/ گزارش ایکنا از مراسم تشییع 8 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi