شناسه خبر : 56336
جمعه 05 آبان 1396 , 16:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز صلواتی بروجردی پرواز کرد!

پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی

"صلواتی" جانباز دفاع مقدس بروجردی به جمع شهدا پیوست

 
"صلواتی" جانباز دفاع مقدس بروجردی به جمع شهدا پیوست

خبرگزاری آریا - "شیرمحمد کردی" معروف به شیرمحمد صلواتی جانباز دفاع مقدس بروجردی پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی به جمع شهدا پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، شیرمحمد کردی معروف به شیرمحمد صلواتی جبهه‌های جنوب امروز پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی به دیدار هم‌رزمان شهیدش شتافت.
شیرمحمد صلواتی همان پیرمرد خوش‌قریحه‌ای بود که جوانان جبهه را با فرستادن صلوات و گرفتن قرآن بالای سرشان راهی خط مقدم می‌کرد و از بس‌که صلوات گفته بود جوانان جبهه به او این لقب را داده بودند.
سال‌ها پس از فراق هم‌رزمان شهیدش کنج خانه سوت‌ و کورش در کنار دخترش که او نیز از ایثارگران و امدادگران خرمشهر بود سکوت و فراموشی هم‌رزمانش را تحمل کرد تا بالاخره امروز به دیدار دوستان شهیدش شتافت.
خبرنگار تسنیم پیش‌ از این با حضور در منزل وی در گزارشی با عنوان " جدال 30 ساله جانباز بروجردی با میراث جنگ/ هزینه‌های بالای درمان شیرمحمد صلواتی را خانه‌نشین کرد" به شرح درد و رنج این جانباز فراموش‌شده و دختر ایثارگرش پرداخت تا شاید بتواند با اطلاع‌رسانی به مسئولان امر قدری از آلام این خانواده رنج‌کشیده را بکاهد.
انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi