شناسه خبر : 56349
شنبه 06 آبان 1396 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از پلاک خانه پدری روحانی با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار سمنان

یاد آن روزها به خیر که از غنی‌سازی 20 درصد رونمایی می‌شد

در شرایطی که کشور درگیر مشکلات متعدد اقتصادی است و آحاد مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، طی مراسمی معاون رئیس‌جمهور و استاندار سمنان از پلاکی به نام آقای روحانی در منزل پدری ایشان در سرخه رونمایی کردند!

در شرایطی که کشور درگیر مشکلات متعدد اقتصادی است و آحاد مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، طی مراسمی معاون رئیس‌جمهور و استاندار سمنان از پلاکی به نام آقای روحانی در منزل پدری ایشان در سرخه رونمایی کردند!

چهارشنبه گذشته خبری بر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که تعجب و البته واکنش افکار عمومی را برانگیخت.در شرایطی که کشور درگیر مشکلات متعدد اقتصادی است و مردم رونمایی از طرح‌هایی در جهت بهبود اوضاع معیشتی و‌اشتغال شان از سوی دولت را انتظار می‌کشند ، علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی در ابتدای سفر خود به استان سمنان، به همراه محمدرضا خباز استاندار و دیگر مسئولان دولتی این استان به شهرستان سرخه سفر کرد و در اقدامی قابل تامل ضمن بازدید از منزل پدری رئیس‌جمهور از پلاک منزل پدری آقای روحانی رونمایی کرد. اقدامی که از آن می‌توان به عنوان چاپلوسی سیاسی یاد کرد و البته بعید هم به نظر می‌رسد با اطلاع و رضایت آقای روحانی انجام شده باشد.

معاون رئیس‌جمهور و مسئولان دولتی استان سمنان در حالی اقدام به رونمایی از پلاکی به اسم «حسن روحانی» کرده‌اند که روزگاری نه چندان دور شاهد برگزاری مراسم رونمایی از سایت‌های جدید هسته‌ای، غنی‌سازی 20درصد، پروژه‌های سلولهای بنیادی، پروژه‌های فضایی ماهواره‌ای، نانوتکنولوژی و... بوده ایم و اساساً کار دولتمردان نیز جز این نیست که با تلاش و همت خود پیشرفت در میدان‌های گوناگون را رقم زده و باری از دوش ملت بردارند.

بدون شک چنین اقداماتی در شرایطی که باید رفع بیکاری و چاره‌جویی برای رفع مشکلات سخت معیشتی باید توسط مسئولین در اولویت در نظر گرفته شود، بر خلاف روح خدمتگزاری و ساده زیستی در جامعه اسلامی – ایرانی است که هیچ نتیجه‌ای در رفع مشکلات مردم ندارد.

حداقل انتظار از مسئولان دولتی در چنین شرایطی آن است اگر استعدادی دارند در مسیر رشد اقتصادی و فرهنگی مردم به کارگیرند و آن دسته از مسئولانی که به جای کار برای مردم بدنبال اقدامات نمایشی، تبلیغاتی، متملقانه و چاپلوسانه هستند هم باید بدانند آنچه باعث ماندگاری در اذهان مردم می‌شود رسیدگی به مشکلات آنها و عمل به قولها و وعده‌هاست.

متاسفانه چنین روحیه‌هایی در برخی از مسئولان دولتی وجود دارد و برای نمونه می‌توان به جشن خرداد ماه سال 1394 در سرخه با عنوان «روحانی تنها نیست»‌اشاره کرد. در این جشن هم که یکی از معاونین رئیس‌جمهور حضور داشت، از تندیس آقای روحانی رونمایی و عنوان شد که در یکی از میادین سرخه نصب خواهد شد. چندی بعد و با اعتراض‌های صورت گرفته، مسئول جشن مصاحبه‌ای کرد و به جای پذیرش‌اشتباه گفت آنچه رونمایی شده تندیس نبوده و یک کار حجمی و پرتره از رئیس‌جمهور است! حال باید منتظر ماند و دید اینبار معاون رئیس‌جمهور و استاندار سمنان چه توجیهی برای این چاپلوسی سیاسی ارائه می‌کنند.

منبع: کیهان
اینستاگرام
رونمایی از پلاک خانه پدری روحانی طی مراسمی رسمی در سمنان.....!!!!!!!!

خانه کاهگلی بابای روحانی موزه شده؟......???

انشالله یه روز ویلای ولنجک روحانی هم موزه بشه....!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi