شناسه خبر : 56364
شنبه 06 آبان 1396 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه ظرف چینی دارم نه یه تلویزیون!

فاطمه یعقوبی همسر جانباز شیمیایی- من همسر جانباز شیمیایی و اعصاب و روان هستم که حدود بیست و پنج سال دارم شوهر موجی و بیمار شیمیایی که دارای صورت سانحه از بیمارستان سنندج می‌باشد را دارم تحمل می کنم ولی متاسفانه با اینکه در عملیات والفجر ده در حلبچه حضور داشت و تمام مدارک را داراست، به ایشان پانزده درصد جانبازی دادن! در صورتی که هستن کسانی که فقط دو شاهد بردن بالای بیست و پنج درصد گرفتن.

 من بعنوان خواهر کوچکتر شما از شما مسئولین محترم خواهشمندم یک نگاهی به پرونده و سابقه حضور در جبهه ایشان ونامه مجروحیت شیمیایی ایشان بیندازید تا شاید کمکی به این حقیر کرده باشید.

به خدا قسم دیگر در منزل نه ظرف چینی دارم نه یه تلویزیون نه آسایش. حتی شب‌ها ترس این را دارم نکنه به من آسیب جسمی برسونه! به خدا قسم دیگر تحمل ندارم. شما را به امام حسین علیه السلام قسم می دهم برای شوهرم یه قدم مثبت بگیرید تا شاید برای نگهداری ایشان راهکار بهتری داشته باشیم.

در ضمن اسم شوهرم محمد اسماعیل خلیلی می‌باشد منتظر پاسخ شما هستم

خواهر کوچک شما فاطمه یعقوبی

اجرکم عندالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کمپین پیگیری امور رزمندگان و جانبازان زیر25% می تواند کمک موثری برای همه باشد
ادرسش را بده
سلام من واقعاً متاسفم و ای کاش کاری می تونستم بکنم برای مریضی شوهر ایشون . ولی متوجه نشدم که این خواهر به خاطر ترس از رفتار شوهرش تلویزیون و ظرف چینی و دیگر ضروریات رو ندارند یا به دلیل مشکلات مادی ؟ اگر مورد دوم باشد بنده درحد توان قول مساعدت میدم . لطفاً مسئولین سایت پیگیری کنند . حتماً دوستان دیگر هم وارد قضیه خواهند شد . ولی اگر به دلیل بیماری شوهرشان هست فکرکنم درمان ایشان تا حدود زیادی در طب سنتی امکان پذیر باشد . به دکتر حسین خیراندیش در تهران مراجعه شود احتمال بهبودی هست انشا الله .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi