شناسه خبر : 56377
شنبه 06 آبان 1396 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین سالگرد شهادت جانباز ملکی برگزار می شود

دومین سالگرد شهادت جانباز علیرضا ملکی برگزار می شود.

فاش نیوز - دومین سالگرد شهادت جانباز نخاعی علیرضا ملکی روز دوشنبه برگزار می شود.

به گزارش فاش نیوز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانباز نخاعی علیرضا ملکی مراسمی روز دوشنبه 8 آبان ماه در حسینیه هنر برگزار می شود.


این مراسم از ساعت 19.30 الی 21.30 در حسینیه هنر واقع در بلوار کشاورز، خیابان 16 آذر، روبروی ضلع غربی دانشگاه تهران برگزار می شود.


 

گفتنی است شهید علیرضا ملکی در ۳ آبان ۱۳۴۸ در شهرستان زرین شهر از توابع استان اصفهان به دنیا آمد،در سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون در اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه جانبازی نائل آمد و از ناحیه سر،شکم و کمر دچار مجروحیت شده و قطع نخاع گردید.
در سال ۱۳۷۸ ازدواج نمود و همزمان در رشته حقوق دانشگاه تهران،پذیرفته شد، لذا برای زندگی به تهران آمد و سپس تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال ادامه داد.
وی بسیار کوشا و فعال بود و با وجود مشکلات جسمی فراوان دست از فعالیت در عرصه های مختلف از جمله سیاست نکشید.
ثمره ازدواج وی فرزند دختری با نام زیبای فاطمه میباشد.
وی سالها صبورانه با مشکلات جسمی خود کنار آمد ولی عاقبت در ۹ آبان  ۱۳۹۴،پس از ۳۳ روز درد و رنج فراوان و بستری در بخش آی سیو بیمارستان خاتم الانبیاء تهران،شهد شهادت را نوشید.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
پس از 33 سال تحمل رنج و تعب نه 33 روز
ان شاءالله با سید الشهداء محشور شود .
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi