شناسه خبر : 56387
دوشنبه 08 آبان 1396 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروندۀ فرهنگی شهدا به کجا رسید؟!

سال هاست که پروژه ای تحت عنوان «پروندۀ فرهنگی شهدا» در معاونت ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید(تهران بزرگ) در حال انجام است و هزینه های بسیاری صرف آن شده اما از نتیجۀ کار و ماحصل مربوطه خبری در دست نیست.

فاش نیوز - سال هاست که پروژه ای تحت عنوان «پروندۀ فرهنگی شهدا» در معاونت ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید(تهران بزرگ) در حال انجام است و هزینه های بسیاری صرف آن شده اما از نتیجۀ کار و ماحصل مربوطه خبری در دست نیست.

با توجه به اینکه کار فرهنگی در باره ی شهدا از اولویت های بسیار مهم در حوزۀ ایثارگری است و جا دارد که بنیادشهید و امور ایثارگران به عنوان متولی اصلی این مهم، به این نیاز جدی و اساسی و بایسته بپردازد و در گام اول جامعۀ ایثارگری و سپس ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی را در جریان انجام کار و روند اجرای آن قرار دهد. پایگاه خبری تحلیلی «فاش نیوز» به عنوان پل ارتباطی بین جامعۀ ایثارگران و نهادها و سازمان های مربوطه علی الخصوص بنیادشهید و امور ایثارگران، این مسآلۀ مهم و اساسی را به طور جدی پیگیری و دنبال می کند و انتظار دارد پاسخی در خور و شایستۀ جامعۀ ایثارگری و خانواده های معظم و گرانقدر شهدا دریافت کند.

تردیدی نیست همانطور که امام خامنه ای فرموده اند؛ «فضیلت زنده  نگهداشتن یاد و خاطرۀ شهدا کمتر از شهادت نیست»، چنانچه این فریضۀ مهم(پرونددۀ فرهنگی شهدا) با دقت و مراقبت لازم و حوصلۀ بایسته در بنیادشهید انجام گرفته و خروجی آن قابل اعتنا و مستند و از چارچوب های لازم برخوردار است، به صورت رسمی و شایستۀ مقام والای شهدا اطلاع رسانی شود.

این خبر کوتاه کلید فتح باب رونمایی از پروژه ای است که سال هاست در بنیاد شهید در حال انجام است و امیدواریم به نتایج خوب و قابل دفاعی رسیده باشد.

ما وظیفۀ خود می دانیم و تآکید دارد تا رسیدن به پاسخی در خور، پیگیری این فریضۀ لازم و بایسته در حق شهدا را دنبال کرده و نتیجه را به اطلاع جامعۀایثارگران و ملت شریف و بزرگ ایران برسانیم؛ ان شاءالله تعالی.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
✍ پیام مخاطبان ما جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس هنوزهم زخم و دردورنج جنگ رادربدن داریم هنوزهم با تنگی نفس حاصل ازآثار گازهای شیمیایی شبانه روزدست وپنجه نرم میکنیم، هنوزهم بعداز29سال ترکش خمپاره های دشمن را برتن داریم ای مسئولین نظام این رابدانید. مدافعان حرم امروز مدافعان دیروزوطن بودند از مسئولین سوالم این است چرا مارا موردبی مهری قرار میدهید، به چه علت پزشکان متخصص از ارائه خدمات به این مدافعان وطن خودداری میکنند آیا آنها وجدان کاری ندارند این گروه از پزشکان باید این را بدانند روزی که شما در دانشگاه تهران درس میخواندید ما هم سرزمینی بنام شلمچه درمیان آتش و خون درس عشق میخواندیم، به چه جرمی مورد بی مهری قرار می گیریم، آیا به جرم اینکه جانبازیم،؟ آیا به جرم اینکه مدافع وطن بودیم؟ از مسئولین امر انتظار داریم درجهت حل مشکل این عزیزان بی ادعا که مشکل درمانی شان بدست پزشکان متخصص حاضر درشهرمان (پارس آباد) قابل درمان می باشد عنایت داشته وبا بیمه تکمیلی بنیادشهیدوامورایثارگران قرارداد ببندند ازخداوند برای شفای جانبازان عزیز التماس دعا دارم.

...

ماشاالله آنقدر حقوق های اینور و آونور کلان کلان می گیرند

که همه مرفه و بیکار و فقط تنها دغدغه شان شده :

فرهنگی کردن شهدای عزیز ؟!

میگم از پول زیاد یک فکری بکنید که آب اقیانوس بشود شربت ؟!

خدا را چه دیدید ؟!

دنبال حذف بچه های جبهه رفتید که رسیدید ؟!

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را که از بنیاد

شهید بیرون انداختید که فقیر و بدبخت شوند که موفق شدید ؟!

نمی دانم چرا هر چی ظلمه عمرش بیشتره ؟!

شاید که قرص ویتامین می خورند ؟!

بخورید با پولهای زیادتان ؟!

بالاخره ایثارگری گفتند ؟!

چاپخانه داری گفتند ؟!

ای رزمنده ستیزان خوشحال بتازید ؟!

و روی ضحاک را سفید کنید ؟!

البته قبلاً سفید کردید محض خنده گفتم ؟!

...





نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi