شناسه خبر : 56397
دوشنبه 08 آبان 1396 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف قرص‌های روان‌گردان از تروریست‌ها +فیلم

منطقه تی۲ (T۲) در حاشیه جنوبی استان دیرالزور سوریه طی چند روز گذشته صحنه نبردهای شدید میان عناصر گروه تروریستی وهابی داعش با رزمندگان جبهه مقاومت(حزب‌الله و لشکر فاطمیون) بوده است.

فاطمیون

منطقه تی2 (T2) در حاشیه جنوبی استان دیرالزور سوریه طی چند روز گذشته صحنه نبردهای شدید میان عناصر گروه تروریستی وهابی داعش با رزمندگان جبهه مقاومت(حزب‌الله و لشکر فاطمیون) بوده است.

سه روز پیش نیروهای محور مقاومت پس از درگیری‌های شدید با داعش موفق به سیطره کامل بر منطقه بیابانی اما راهبردی تی‌2 شده بودند. دو روز گذشته داعش با حملات مکرر به مواضع نیروهای محور مقاومت در تلاش برای بازپس‌گیری منطقه و جلوگیری از استقرار گسترده آن‌ها در منطقه برآمد که با هوشیاری رزمندگان حزب‌الله و لشکر سرافراز فاطمیون مواجه و در درگیری‌های به وقوع پیوسته متحمل خسارات سنگینی شد و تعدادی از آن‌ها کشته شدند و تعدادی نیز گریختند.

اجساد تلفات داعش در منطقه درگیری باقی مانده است. در این درگیری‌ها 4 دستگاه خودروی زرهی داعش نیز منهدم شده است. منطقه تی 2 در حاشیه جنوبی استان دیرالزور سوریه و نقطه ثقل اتصال آن با مرزهای عراق و استان حمص این کشور است کهدو روز گذشته از اشغال داعش بطور کامل آزاد شد.

دفع هجوم سنگین داعش به دیرالزور توسط رزمندگان لشکر فاطمیون و حزب الله

فیلم خسارات و غنایمی که در  منطقه مرزی T2 از داعش توسط رزمندگان لشکر فاطمیون و حزب‌الله گرفته شد در ادامه قابل مشاهده است:

رزمندگان محور مقاومت چندی پیش عملیات گسترد‌ه‌ای را در محور بادیه شرقی سوریه آغاز کردند. کانون نبردها در دو منطقه تی 2 و تی 3 واقع در حاشیه شرقی بادیه استان حمص سوریه و نزدیک مرزهای این کشور با عراق قرار دارد که طی حملات رزمندگان دو پایگاه محل استقرار داعش هدف قرار گرفته و بطور کامل پاکسازی شد. در جریان حمله نیروهای محور مقاومت تروریست‌های داعش فرار را بر قرار ترجیح داده اما با آتش موشک‌های ضد زره و توپخانه رزمندگان همگی آن‌ها به هلاکت رسیدند.عملیات نیروهای محور مقاومت در بادیه شرقی سوریه تحت عنوان "عملیات بزرگ فجر" طی سه مرحله به اجرا در آمد.

مصرف قرص‌های روان گردان توسط داعش در دیرالزور سوریه

اتاق عملیات متحدان سوریه تصاویری را از جسد یکی از عناصر داعش پخش کرد که در جیب او قرص‌های روان گردان کشف شد. این فرد مسلح داعش در عملیات ارتش سوریه و متحدانش از محور مقاومت، در اطراف شهر المیادین در جنوب شرقی شهر دیرالزور کشته شده بود. یکی از نیروهای لشکر فاطمیون در بازرسی از این جسد، یک شیشه قرص روان گردان و مخدر کشف کرد.

فیلم صحبت‌های رزمنده لشکرفاطمیون در رابطه با کشف قرص‌های روان گردان از لاشه تروریست‌های تکفیری داعش در ادامه قابل مشاهده است:

فاطمیون در سال 1390 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد،و  تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی (لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص می‌باشد که به‌تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) می‌باشد، تا جایی که در جریان تصرف بلندی‌های اطراف لاذقیه شخص سید حسن نصرالله به رزمندگان فاطمیون تبریک گفت، مناطقی که مدت‌ها در دست تروریست‌ها بود و کاری از جانب ارتش و نیروهای حزب‌الله برنمی‌آمد.

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi