شناسه خبر : 56406
دوشنبه 08 آبان 1396 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع ترجمه عربی «سلام بر ابراهیم» در میان زائران اربعین

کتاب «سلام بر ابراهیم»، شامل خاطراتی از شهید ابراهیم هادی از سوی معارف الاسلامیه در لبنان به عربی ترجمه و در کشورهای لبنان و سوریه و در میان مدافعان حرم توزیع شده است.

گروه‌های خودجوش فرهنگی در نظر دارند تا ترجمه عربی این اثر را در ایام زیارت اربعین توزیع کنند. گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی به همین منظور، نسخه PDF اثر را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

«سلام بر ابراهیم» شامل خاطرات یاران و همراهان شهید ابراهیم هادی است که در دو جلد از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است. این اثر در سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از کارهای پرمخاطب در سال‌های اخیر مطرح بوده است.

«سلام بر ابراهیم» تلاش دارد تا از گذر خاطرات و گفته‌های دیگران، شخصیت ابراهیم هادی را به عنوان یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس به مخاطب معرفی کند. در این راه، کتاب با استفاده از بیانی داستان‌گونه بر روایت‌های کتاب جذابیت بخشیده است.

علاقه‌مندان برای دریافت ترجمه عربی «سلام بر ابراهیم» به نشانی https://t.me/nashrhadi مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi