شناسه خبر : 56422
سه شنبه 09 آبان 1396 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

20 ماه پس از برجام تحریم سوئیفت لغو نشده

برخلاف تبلیغات 20 ماه گذشته برخی مقامات دولتی، یک فعال اقتصادی تصریح کرد مشکل سوئیفت همچنان باقی است و پس از برجام، تحریم سوئیفت برطرف نشده است.
خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا از قول عباسعلی اسلامی رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی نوشت: باید ببینیم که تحریم‌ها در چه سطحی است اما مسلماً اتحادیه اروپا، آمریکا را در اعمال تحریم‌های جدید همراهی نمی‌کند، در هر صورت ما همانگونه که در گذشته در کنار دولت بوده‌ایم این بار نیز هر اقدامی را جهت دور زدن تحریم‌ها بکار می‌بندیم.وی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است اقدام جدید آمریکا تأثیراتی را بر صادرات ما بگذارد اما ما به‌خوبی می‌توانیم عوارض آن را خنثی کرده و نگذاریم خدشه‌ای به روند صادرات کشور وارد شود.
این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه بعد از برجام ما بازارهای جدید صادراتی زیادی را تعریف کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر تنها مشکل ما سوئیفت است اگر بانک‌ها بتوانند کار مبادله پولی را انجام دهند و بتوانیم به طور رسمی تجارت جهانی را انجام دهیم، مشکلات ما شاید به یک درصد برسد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi