شناسه خبر : 56424
پنجشنبه 11 آبان 1396 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در گفت و گو با فاش نیوز

بانوان ایثارگر در راهپیمایی اربعین حضور گسترده داشته باشند

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه از همسران شهدا و جانبازان دعوت کرد که در پیاده روی اربعین حضور گسترده داشته باشند.

فاش نیوز- مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همسران جانبازان در پیاده روی اربعین حسینی باید اقتدای عملی به حضرت زینب داشته باشند.

  به گزارش خبرنگار فاش نیوز، معصومه فرزانه مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اشاره به حضور قشرهای مختلف مردم در پیاده روی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف حضور مردم مسلمان کشورمان در در این مراسم وادی نورانی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شناخت معرفت خداوند متعال و پیدا کردن شعور حسینی است.

وی با تاکید بر حضور گسترده ایثارگران و همسران جانبازان در پیاده روی اربعین متذکر شد: مسلما حضور جانبازان عزیز در این مراسم با اقتدای به حضرت ابوالفضل العباس و گسترش روح ایثار و فداکاری می تواند اوج کمال، رستگاری و معرفت آنها به خداوند متعال باشد.

فرزانه ضمن دعوت از همسران شهدا و جانبازان برای حضور گسترده در پیاده روی اربعین اظهار داشت: ما همیشه به خانم های ایثارگر عرض می کنیم که به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند و ان شاالله با انقطاع کامل از مسائل دنیوی با وارستگی در آن شرکت کنند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امورخیریه با اظهار این که آرمانگرایی از تکالیف و رسالت های اجتماعی است که بعد از انقلاب اسلامی برعهده زنان جامعه ایرانی گذاشته شده است توضیح داد: آرمان نجات جامعه از ظلم و شیطنت دشمن نیازمند برداشتن گام های بلند است که امید است با آن به کمال مطلوب برسیم و رسالت های جهانی حویش را در حوزه معرفی زن مسلمان به دینا انجام دهیم.

وی تصریح کرد: زنان در انقلاب اسلامی پیشتاز حرکات اثرگذار در علم و آگاهی هستند و امروز در کشور ما بیش از نیمی از زنان جامعه  تحصیلات دانشگاهی دارند که این رشد و ارتقای علمی منشاء تحولات علمی فرهنگی در کشور است.

مشاور امور زنان سازمان اوقاف با اشاره به صبر و بردباری و استقامت همسران جانبازان یادآور شد: خانواده محترم جانبازان مسلما همینطور هستند چرا که اقتدای عملی به حضرت زینب دارند و رهرو کامل آن حضرت هستند و حضور این عزیران می تواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عجل)باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه کسانی که در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند با حضور استکبار ستیزی خود زمینه ظهور حجت باشند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام :
خیلی دلم گرفته ، نتوانستم کمترین ارزوی همسرم را برآورده نمایم ، چند شبی هست که تلویزیون مراسم راهیان اریعین حسینی را نشان میدهد ، اشک در چشمانم جاریست ، نه برای خودم بلکه برای او ، مجری برنامه چند شبیست اعلام میکند کسانیکه تاکنون کربلا نرفتند به سامانه 30004244 پیام بفرستند تا بر اساس قرعه انتخاب شوند ، من و همسرم هر دو پیام فرستادیم تا شاید نوبت ما هم فرا رسد ، آخه تو خانواده ، خانمهای خانواده هر ساله عازم کربلا هستند اما......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi