شناسه خبر : 56459
جمعه 12 آبان 1396 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا اخراج ؟!

قاسم- بنده فرزند شهید هستم. در سال ۱۳۷۰ به استخدام شرکت ملی حفاری درآمدم.

 پس از گذشت ۹سال به علت غیبت و یه سری مسایل دیگه حکم اخراج بنده از طرف هیئت بدوی صادر شد.

بعد از مراجعه به هیئت بدوی واقع در وزارت نفت تهران مرا اخراج کردند.

می خواستم بدونم میتونم سرکار قبلی م برگردم یا اینکه فقط تبلیغات و چیزای دیگه است؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
در صورتیکه علت اخراج ، رای هیات تخلفات و یا عدم تایید از سوی گزینش ، اعاده به خدمت امکان پذیر نیست .
جرم شما غیبت نیست زیرا میتوانند حکمی برای دوران غیبت صادر کنند یا هر کار دیگری که دلشان بخواهد حتی خلاف قوانین و ضوابط باشد و مجددا اعاده به کار شوید لذا جرم شما فرزند شهید بودن است.
اطلاع داریم فردی که توسط دادگاه در کل کشور بعلت فساد ممنوع الکار بوده به همان کار سابق که در آن فساد کرده بود بازگشته است که به نوعی دهن کجی به قوه قضاییه است.
سلام قاسم جان ازحقیربشنونه اعتراض داشته باش ونه دراین موردباکسی چیزی بگو یاتحمل کن یا.....زیرا ماباانقلابیون شنبه روبرو هستیم کسی که به داد من وتو نمی رسد هیچ بعدش هم مثل حقیر هربلای خواستن سرت می یارند وجالب است که قبلش هم بهت میگن که بیشتر حال کنی.من که اگرحالگیری شون ادامه پیداکندباعنایت به تخصص زمان جنگم میزنم به سیم آخرکسی که به دادمان نمی رسندولی صداشو می شنوند.من بعدپیام میام هم نمی دم چون باعث دردسر است.اینابراشون شمشیر زن و... یکیه ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi