شناسه خبر : 56460
جمعه 12 آبان 1396 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران را سهمیه خواه جلوه دادید!

ناشناس- حضرات وقتی از جنابان طلحه و زبیر صحبت می کنید بدانید که آنها برای خودشان و آقازاده هایشان سهمیه جدای از امت مسلمان می خواستند و بر امام وقت خود و پیشوای مسلمانان شوریدند و شمشیر از نیام کشیدند و خون ها ریخته شد و بدعت ها گذاشته شد!

  وجدانا" کدام یک از خانواده بزرگ ایثارگران، جانبازان، خانواده محترم شهدا، مجروحین، آزادگان سرافراز که بیشتر از جامعه ی محروم یا به قولی طبقه مستضعف کشور بزرگ ایران بوده اند؟ طی سال های گذشته از انقلاب تز سهمیه خواهی داشته اند؟ و چه سهمیه ای و در کجای کشور به دست آورده اند؟

  وقتی دشمن استکباری با تمام قوای خود و غلام حلقه به گوش جناب صدام به حریم کشور تجاوز کرد، فرزندان کدام از رجال، سیاسیون احزاب مختلف و لیبرال ها وابسته به غرب در صدد دفاع از کشور قرار گرفت. حالا در نزدیک به ۱۹۵ کشور از جهان حداقل هایی قطره چکانی برای قشر طبقه محروم جامعه ی خود در نظر می گیرند که حقیقت سهمیه نمیباشد.

  در جمهوری اسلامی ایران هم یک حداقل قطره چکانی برای طیف محروم ومبارز جامعه در نظر گرفته شده. به این سهمیه اطلاق نمی گردد. اگر فرزند یک شهید یا ایثارگر و جانباز، رزمنده، آزاده را از تمام هستی خود که جان شیرین هر انسانی میتواند باشد گذشته، تا کشور به دست متجاوز به ناموس، خاک و مام میهن و  هویت ایرانی نیفتد!!! با حداقلی قطره چکانی به مدارس، دانشگاه و حوزه های دیگر راه داده اند، حقیقتا" سهمیه میباشد؟

 خوب کشورهای از ما فقیر تر و فلک زده تر در قاره افریقا ودیگر نقاط جهان که امکانات بیشتری برای قشر محروم خود در مقایسه با ایران در نظر گرفته اند! این بازی سهمیه که حضرات برای اهداف پشت پرده خود راه انداخته اند تا قشر مدافع همیشگی از دفاع از مام میهن، ناموس ایرانی را در چشم ملت بزرگ ایران سهمیه خواه جلوه بدهند! بازی جدیدی نیست!

 تاریخ ایران را مطالعه کنید. خواهید فهمید وقتی ارکان قدرت جناحین سیاسی می خواهند حقایق جامعه را که آقازاده گری، رانت خواری، فساد، افسارگریخته، اختلاس و هزاران درد بی درمان دیگر را ماله کشی، سیاسی گری و حزب گرایی و جناحی گری کنند و افکار جامعه را منحرف از وقایع و بلایای وارد شده برسر یک ملت مظلوم کنند، دعوای زرگری راه انداخته و لایه های پایین دستی جامعه را مورد انحراف قرار داده سرگرم جنگ زرگری کرده و اهداف بلند مدت پشت پرده نادیده گرفته خواهد شد!
از ماست که برماست

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بشدت از سوی مدیران سکولار تحت انواع فشارهای شغلی و روحی و روانی قرار داریم که با وجود مشکلات روحی و جسمی مزمن شرایط بسیار دشوار و سختی ایجاد شده است. اگر بخواهیم قدری از وضعیت موجود انتقاد کنیم با انواع افتراها و چسباندن تهمتهای ناروا تلاش میکنند به آبروی ایثارگران لطماتی وارد کنند.
کافیست به غیظ و نفرت سکولارها نسبت به عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) و بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی در جریان فتنه نگاه کنید تا شرایط اسفبار این روزهای جانبازان در محیط کار اداری و فشارهای چند جانبه را درک کنید.
لطفا سخنان جناب شمخانی در نمایشگاه مطبوعات را پخش کنید و آویزه گوشها کنید. سخنان ایشان بسیار آموزنده و حکیمانه با اطلاع کامل از شرایط روز مملکت بعنوان هشدارهای جدی و بسیار دلسوزانه برای نجات کشور بیان شدند.
اونایی که فکر میکنن الآن به ایثارگران همه چی تعلق میگیره چرا ده سال تو سوریه جنگ بود هیچ کدومشون نرفتن؟!
ایثارگران همش یه سهمیه دارن که اونم هر سال بازبینی یا حذف میشه ...
نمیدونم آینده مملکت چی میشه‌!!!
تازه برای دریافت معرفینامه میری سپاه طوری برخورد میکنند که انگار دارند چیزی که حفت نیست بهت میدن و با اکراه برخورد میکنند تازه خودشون هم پرونده رو زیر و رو کردند و دیدند که در این 30 سال حتی یه معرفینامه خشک و خالی هم نگرفتیم و به مسول مربوطه هم به خاطر برخورد بد به همراه تکبرش توضیح دادم که من بچه ام چندسال پیش که سهمیه ایی برایه رزمندگان وجود نداشت دانشگاه پزشکی دولتی قبول شده پس منتی نیست و چون قانون تصویب کردند اومدم معرفینامه بگیرم و از ته دل هم راضی نیستم .محیط و جو سپاه اونموقع چجوری بود و الان چطوربا مردم برخورد میکنند حالا خوبه که رزق و روزی ما دست اینا نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi