شناسه خبر : 56462
جمعه 12 آبان 1396 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان انجمن جانبازان نخاعی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای یوم الله سیزده آبان و روز استکبار ستیزی را گرامی داشت و مردم و ایثارگران را به حضور گسترده در این عبادت سیاسی فراخواند.

فاش نیوز -  انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای یوم الله سیزده آبان و روز استکبار ستیزی را گرامی داشت و مردم و ایثارگران را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز و این عبادت سیاسی فراخواند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  انگار همین دیروز بود که غریو شادی همراه با فریاد خشم مردم انقلابی در خیابان های اطراف سفارت آمریکا که لانه جاسوسی شده بود، هرروز می پیچید و گروه ها و دسته جات به نوبت برای اعلام حمایت از دانشجویان پیرو خط امام و کار انقلابی آنان در تسخیر این لانه جاسوسی مقابل سفارت سابق آمریکا تجمع می کردند و شعار می دادند. نه تنها گروه های اسلامی و مذهبی، بلکه حتی گروه های متعدد چپی و غیره که با انقلاب و انقلابیون اسلامی میانه ی خوبی نداشتند و اساسا" اسلام را ایدئولوژی مبارزه و ایستادگی مقابل امپریالیسم غرب به سردمداری آمریکا به حساب نمی آوردند نیز برای اینکه از توده ی مردم عقب نمانند، می آمدند و در حمایت از اقدام دانشجویان پیرو خط امام تظاهرات می کردند و شعارهای تند علیه شیطان بزرگ سرمی دادند.

 گویی همین دیروز بود که همه به هم هشدار می دادیم نکند امپریالیسمی که از در بیرونش کرده ایم، دوباره از پنجره وارد شود و انگارهمین دیروز بود که حضرت امام  و اصحاب انقلابی اش مدام در سخنرانی ها و پیام های خود درباره حیله ها و ترفندهای مزورانه شیطان بزرگ و خطر فریب خوردن و مرعوب شدن افراد و شخصیت ها مطالبی را گوشزد می کردند.

 تسخیر لانه جاسوسی خطر بزرگی را که انقلاب نوپای اسلامی را تهدید می کرد تا حدود زیادی برطرف کرد ولی آمریکا و غرب امپریالیست یک آن بیکار ننشستند و لحظه ای از توطئه و دشمنی با مردم و انقلابشان فروگذار نکردند. غائله ی گروهک ها در نقاط مختلف کشور، غوغای تجزیه طلبی در غرب و جنوب ایران، جنگ وسیع کردستان و سپس تحریک صدام و تحمیل گسترده ترین جنگ بعد از جنگ جهانی دوم، همراه با محاصره اقتصادی و هر اقدام دیگری که می توانستند علیه ایران اسلامی و مردم انقلابی آن انجام دهند را به کار گرفتند تا نگذارند تا به ما ثابت کنند که یا باید تحت امر و مستعمره ما باشید و در ما و فرهنگ مان مستحیل شوید و یا نخواهیم گذاشت آب خوش از گلویتان پایین برود.

 اما نسخه شفا بخشی که امام عزیز با الهام از تعالیم اسلامی برای رهایی از یوغ هرچه طاغوت و طاغوتیان است تجویز کرده بود، جواب داد و ایران اسلامی با توکل به خدا و اتکاء به نفس، نه تنها همه ی توطئه ها را در هم شکست، بلکه هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد و اینگونه بود که هر حرکت شیطان بزرگ، باعث ظهور و بروز بخش دیگری از استعداد و توان ملت ایران شد.

 ما در عرصه های مختلف بی خواست و کمک غربی ها توانستیم تا جایی پیش برویم که مایه ی رشک و حسادت دوست و دشمن شود. از عرصه های علمی گرفته تا قدرت یافتن در عرصه های نظامی و سیاسی و... پیش چشم دشمنان نمایان شد به طوری که در حال حاضر منطقه شکل و شمایلی گرفته که در روزهای آغازین انقلاب کسی در مخیله اش هم نمی گنجید.

 رهبری های امام پس از آن سفر کرده، در قالب هدایت های حضرت آیت الله خامنه ای ظهور و بروز یافت و با این که شرایط جهانی از هرنظر به طور کلی متفاوت و پیچیده تر شده بود، ایشان با تأسی به خمینی کبیر، شجاعانه خط نورانی امام عزیز را ادامه دادند و مردم و کشور را از گردنه ها و عقبه های فراوانی به سلامت عبور دادند.

لُب فرامین و امام رهبری در باره توطئه های روز افزون استکبار غرب این بوده و هست که آمریکا و غرب هیچ غلطی نمی توانند بکنند به یک شرط و آن هم این است که ما در درون خودمان همدل، همراه و همصدا و به فرموده آن یار سفر کرده، «ید واحده» باشیم.

 ما باید مدام حرف های امام را بازخوانی کنیم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و بدانیم که هزینه سازش با دشمن بسیار بیشتر از هزینه ی مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی های غربی های زیاده خواه است. اگر دستکش مخملی آنان به طرفمان دراز شد، فریب نخوریم و مطمئن باشیم که دستی چدنی در میان است.

 اگر دشمن آزموده را بار دیگر آزمودیم و سیاهکاری و غیر قابل اعتماد بودنش بار دیگر نمایان شد، تعارف را با او کنار بگذاریم و ایمان داشته باشیم که برای زندگی با عزت و شرافت، چاره ای جز روی پای خود ایستادن نداریم.

 این فرهنگ مقاومت و ایثارگری با نفس حق امام در ملت ما دمیده شد بود که ما را تا کنون از شر دشمنان محفوظ داشته و کسی حق ندارد با فراموش کردن خون شهیدان و درد و رنج سال های طولانی ایثارگران، این ارزش ها را با وعده های پوچ و توخالی دشمنان معامله کند.

 ما اقشار مختلف ایثارگران در آستانه یوم الله سیزدهم آبان و روز استکبارستیزی، با تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور محترم  در مقابل اهانت ها و زیاده گویی های رئیس جمهور ی آمریکا، اعلام می کنیم به هیچ قیمتی از آرمان های بلند اسلام انقلابی، امام و رهبری کوتاه نخواهیم آمد و به مسئولان و دولتیان هم می گوییم که با عبرت گرفتن از اشتباهات گذشته، و با نگاه به درون و اتکا به توان ملت ایران، روند اعتماد به دشمن و مرعوب شدن در مقابل غربی ها را که جز ذلت و خواری در پی نخواهد داشت، متوقف سازند و در مسیر عزت آفرین ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب، به سمت قله های افتخار قدم بردارند.

والسلام

انجمن جانبازان نخاعی

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi