شناسه خبر : 56465
شنبه 13 آبان 1396 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراموشاندن دشمنی آمریکا به بهانه ی ترامپ؟

مساله ای که شدیداً تو ذوق می زند این است که یک عده می خواهند و دارند به صورت زیرکانه و عامدانه اشکالات برجام و ضعف های دیپلمات های ما را گردن ترامپ می اندازند و حتی بالاتر از آن تلاش می کنند علت دشمنی ما با آمریکا را خلاصه در شخص دیوانه ای به نام ترامپ کنند!

محمدرضا سابقیمساله ای که شدیداً تو ذوق می زند این است که یک عده می خواهند و دارند به صورت زیرکانه و عامدانه اشکالات برجام و ضعف های دیپلمات های ما را گردن ترامپ می اندازند و حتی بالاتر از آن تلاش می کنند علت دشمنی ما با آمریکا را خلاصه در شخص دیوانه ای به نام ترامپ کنند!

یعنی می خواهند ذهنیت مردم را ببرند آن جا که فکر کنند دشمن و طرفشان فقط یک آدم  بد به نام ترامپ است و نه ذات جنایتکار و شیطانی آمریکا، و علت اینکه برجام نتیجه نگرفته این فرد است و نه حتی ضعف دیپلمات ها و ذات پلید آمریکا! حتی دیده شده فقط علیه این آدم شعار می دهند و اگر دقت کرده باشید، فقط علیه ترامپ مطلب می نویسند و شخصیت ترامپ را بیش از ذات متخاصم آمریکا برجسته می کنند. همین هایی که تا دیروز به آمریکا کمتر از گل نمی گفتند، به طرز عجیبی ترامپ را می کوبند!

به نظرم یک عده دانسته یا نادانسته طوری عمل می کنند که خیلی نرم علت این دشمنی فراموش شود و فراموش شود که همه دشمنی ما با آمریکا سر ذات و ماهیت آمریکاست. آمریکا به دلیل ماهیت پلیدش به انواع و طرق مختلف چه در زمان اوباما چه در زمان بوش چه ریگان چه کلینتون با ما دشمنی کرده، ما را تحریم کرده، دانشمندان ما را ترور کرده، حامی اصلی جنگ هشت ساله علیه ما بوده، تروریست ها را علیه ما تقویت کرده، از براندازان حکومت ما حمایت کرده، کودتای 28 مرداد را ساماندهی کرده، هواپیمای مسافربری ما را ساقط کرده، اموال ما را بلوکه کرده و به تأسیسات امنیتی و حساس ما توسط ویروس های کامپیوتری حمله کرده و ما را مورد تحریم های قتصادی قرار داده که خودش اعلان جنگ است؛ ولی این ها می خواهند کاری کنند که این مسائل فراموش شود و همه فکر کنند بزرگترین جنایت تاریخ علیه ما توسط ترامپ انجام می شود.

به نظرم این مسائل توسط حامیان داخلی کدخدا القا می شود که در این چند سال اخیر با همکاری دموکرات های مکار، بزک کن چهره جنایتکار آمریکا بودند و حالا که دستشان از دموکرات ها کوتاه شده با این حقه و هیولا سازی از ترامپ برای بزک ذات آمریکا خودشان را به آب و تاب می اندازند تا اگر روزی که باز دموکرات های مکاری جای ترامپ را بگیرد و نوروز با لهجه بگوید: ایرانی ها عید شما مبارک! دلشان غنج برود و با خوشحالی بگویند که مشکل ما با آمریکا دیگر تمام شد چون مشکل، ترامپ بود و حالا وقت صلح و آشتی است! و جالب اینکه صدا و سیما هم در این پازل بازی می کند!

یکی باید تو گوش این ها بکند که آمریکا همان آمریکاست و عوض نشده، ‏آمریکا دشمن است؛ با همه ویژگی‌های تخاصم و ‌دشمنی. آمریکای ترامپ، آمریکای کلینتون، آمریکای بوش، آمریکای کارتر، آمریکای اوباما در اصل و ‌سطح دشمنی یکی هستند و تفاوتشان در مدل دشمنی است.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اگر آمریکا بگوید برای باز کردن مجراهای بانکها و انتقال دلار به خارجه هر کاری بکنند اینها قبول دارند. فرمایشات آقای سابقی سالهاست مشاهده میشود و بدون توجه به مصالح کشور و مردم هرکاری خواستند کردند.
ابتدای انقلاب جوانان با جان و دل بدون هرگونه مطالبه مادی مقابل دشمنانی قرار گرفتند که با پیشرفته ترین سلاحها سرتاسر استانهای غرب و جنوب را ویران کرده بود اما بی مهری و ضدیت با آن جوانان به جایی رسیده که برای اعزام نیرو به جبهه مجبور است مبالغ سنگینی هزینه کند که بخشی از آن را میتوانست با هزینه برای ایثارگران در داخل خرج کند و نیز برای مبارزه با فریب مردم و جلوگیری از بزک آمریکا و جلوگیری از تخریب سپاه هزینه کنند امروز وضعیت کشور به جایی نرسیده بود که برای دشمنان قسم خورده فرش قرمز پهن کنند.
در هر صورت آنها حاضرند تن به هر خفت و مصیبتی بدهند تا راه بانکها باز شوند در غیر اینصورت این افراد در فتنه 88 اثبات کردند که هیچ ارزشی برای مدافعان دین و میهن و مردم ولایتمدار قائل نیستند.
نادر ابراهیمی نویسنده صدها کتاب مشهور در کتاب لوازم نویسندگی چنین می نویسد:

هرگز، در طول تاریخ، هیچ نامی به اندازه‌ی «آمریکا»، نفرت، خشم، جنون و بیتابیِ داستان‌نویسان را باعث نشده است: هرگز، هیچ.

تقریباً جمیع نویسندگانِ مردمی و ملّیِ جهان _جمیعِ نویسندگانِ سیاسی‌اندیش_ حتی آنها که در آمریکا زندگی می‌کنند یا می‌کرده‌اند، از این نظامِ بَدمنش که جنایتْ سرگرمیِ اوست، خشونتْ تفریح او، و مبارزه با آزادی و استقلال ملت‌ها وظیفه‌اش، متنفّرند؛ متنفّر.
.....
مرز انتخاب یا عدم انتخاب آرمانهای مکتب امام حسبن ع درون ما است و همه در کربلای زمان نظاره گر حق هستیم که فریاد هل من ناصر سر می دهد
امروز انقلاب اسلامی پرتویی از حقیقت مکتب امام حسین ع است شکی نیست شیطان در تدارک بازارایی سپاهیان انس خود است تا اجازه بروز و ظهور حقیقت امام و مکتب امامت را ندهند و ایران اسلامی نیز بی نصیب از کید شیطان ها نیست جناح های سیاسی چپ و راست ،اصلاح طلب و اصولگرا مصداق همان دولبه قیچی شده اند که در صدد سر بریدن انقلاب و ارزشهای آن هستند باید در این عرصه از انقلاب و انقلابیون فداکارانه حمایت کرد از امام فقیه از مردان انقلابی و جهادی و مردمی که درد مردم انقلابی و عزت اسلام را دارند باید حمایت کرد باید جبهه انقلاب را گرم نگه داشت اجازه فتح سنگر ها را به این دولبه ی قیچی که یکی لبخند دیپلماتیک و پز حقوقدانی می دهد و لبه دیگر تصویب می کند و لباس مشروعیت بر باطل لبه دیگر می پوشاند رانداد باید این تیغه های آن را مانند بت های جاهلیت شکست اگر روزی علی مرتضی بر دوش نبی بت های چوبی و سنگی کعبه ام القرای جهان را شکست امروز انقلابیون باید بر فراز دوش سید علی بت های انسانی چپ و راست را بشکنند و انقلاب را از چنبره آنها ازاد کنند
ان شاالله
مادربزرگم خدا بیامرز تعریف می کرد در جنگ جهانی دوم وقتی "روس ها" به روستایشان در اطراف همدان حمله کرده بودند حتی به تشک چه عمو بزرگم هم رحم نکردند . یعنی اینکه روس ها حتی به بچه نوزاد هم رحم نکردند !
واقعا ایران در طول تاریخ بیشتر از روسیه ضربه خورده یا امریکا؟
اون موقعه شوروي بود كه حالا از خوي استكباري دست كشيده و حالا آمريكا كه تاكنون از خوي استكباري دست نكشيد.ما با هركسي كه با ما براساس رعايت منافع ديگران دست همكاري بدهد و در امور داخلي ما دخالت نكند رابطه برقرار ميكنيم ام به قول حضرت امام (ره) رابطه ما با آمريكا رابطه گرگ و ميش است
روسیه تو چچن مسلمانها را میکشه خوی استکباری نداره تمام دریای خزر رو مال خودش کرده نوش جانش !!25 ساله 150 میلیارد گرفته نیروگاه هسته ای بسازه همه سرکارند برادر کمونیست کافر با اسرائیل دستش تو یه کاسه است از ما که تا تونسته کنده وتو شورای امنیت هم علیه ما رای میده راستی خوی استکباری دیگه چیه از رزمندگان امام که حالا فرسوده وناتوان شدند باید صداقت وشجاعت را یاد بگیرید فقط سانسور میکنید مگر سایت شما هم با اون مداح ها اره ...که اینقدر به روسیه اعتماد دارید لاقل برای کلام امام حرمت قائل شیداقا جان مگر ما مستعمره روسیم تو جنگ وحالا همشون علیه ما هستند
به قول امام صلح با صدام دفن اسلام است.
کسی از روسیه طرفداری نکرد. او یک کشور همسایه است که آن موقع که قطب شرق بود ، شاید ظلم هایی هم کرد.
کسی ایشان را قدیس نمی داند اما بحث امریکا متفاوت است
امریکا یک ابرقدرت است که سالهاست جهان خوارگی می کند و زورگویی می کند. شیطانی ست که هیچ کس از ظلمش در امان نیست.
اقای سابقی واقعا شما فکر می کنید که خطر اصلی برای ایران امریکاست شما اگر اطلاعات مربوط به روابط ابر قدرتها را می دانستید متوجه می شدید که خطر اصلی برای ایران روسیه(شوروی سابق) می باشد هم مرز با ایران و یکی از ابر قدرتهای نظامی و درارزوی دستیابی به ابهای خلیج فارس.
اقای سابقی در سال 58 بعد از اشغال سفارت امریکا عراق در سال 59 با تسلیحات تماما ساخت شوروی به ایران حمله کرد عراق بچه شوروی بود بدون اجازه شوروی قادر به حمله به ایران نبود بدون اجازه شوروی قادر به شلیک موشکهای اسکاد بی به شهرها نبود تمام این جرات را بعد از اشغال سفارت امریکا بدست اوردنند و خیلی مسایل پشت پرده دیگر وجود دارد که نمی شود در اینجا گفت خلاصه اش این است که ملت ایران بدون اینکه خودش متوجه شود طعمه نجات جامعه جهانی شد.
روسیه نیز پسرخاله ایران نبوده و نیست..رابطه‌ی دوستی یا دشمنی بین دو کشور الزاماً به سوابق تاریخی محدود و محصور نمی‌گردد، مضافاً بر این که دوستی بین دو کشور، دو نظام، دو حکومت و دو ملت، مانند دوستی بین اعضای یک خانواده نیست که احساسات نیز در آن نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، بلکه کاملاً به اهداف، شرایط و چگونگی مناسبات و تطبیق تعریف از دوستی دو طرف بر می‌گردد و بدیهی است که این رابطه، نباید رابطه‌ی «گرگ و میش» باشد.
بدیهی است که به رغم وقایع تاریخی، در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران نه تنها هیچ مشکلی در برقراری ارتباط دوستانه با هیچ کشور و دولتی ندارد. البته به غیر از رژیم غاصب اسرائیل که اساساً آن را به عنوان یک کشور و دولت نمی‌شناسد، بلکه راغب به برقراری ارتباط دوستانه با همه‌ی کشورها، دولت‌ها و ملت‌ها می‌باشد. اما این تمایل و رابطه باید دو طرفه باشد.
دلیلی وجود ندارد که چون ما مایل به روابط دوستانه با رعایت حقوق و منافع طرفین هستیم، طرف مقابل نیز همین قصد را داشته و دشمنی نداشته باشد. چنان چه خداوند متعال می‌فرماید:
«ها أَنْتُمْ أُولاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَ لا يُحِبُّونَكُمْ وَ تُؤْمِنُونَ بِالْكِتابِ كُلِّهِ وَ إِذا لَقُوكُمْ قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنامِلَ مِنَ الْغَيْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ» (آل‌عمران، 119)
ترجمه: اين شمائيد كه آنانرا دوست داريد، ولى ايشان شما را دوست ندارند و شما به كليه كتاب ايمان داريد، و هرگاه با شما ملاقات ميكنند ميگويند: ايمان آورديم، ولى هرگاه به خلوت ميروند به علت خشمى كه بر شما دارند سر انگشتان خود را ميگزند، به ايشان بگو: از شدت خشم خويشتن بميريد!! قطعا خدا از آنچه كه در سينه‏هاى شما ميباشد آگاه است‏.
و جمله‌ی مرحوم شهید آیت الله بهشتی «به امریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» مصداق و عمل به همین آیه است.
حال با یک نگاه ساده و کوتاه و صرف نظر از دوران ظلمت استعمار، استثمار و استبداد توسط انگلیس و امریکا (صهیونیسم) به ویژه در دوره‌ی سلطنت رضا و محمدرضا پهلوی، می‌توانیم تمایل طرف مقابل به برقراری روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران را بررسی و ارزیابی نماییم:
*- امریکا تمام سعی خود را برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی که مردم خواهان آن بودند به عمل آورد و شاه را در کشتارهای بی‌رحمانه حمایت کرد. امروز امریکا مدعی است که در سوریه 7500 نفر کشته شدند (هر چند آنها گروهک‌های تجزیه طلب هستند). اما در تهران فقط در یک میدان و در یک عملیات 4000 نفر کشته شدند.
*- بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با فعال کردن گروهک‌های چپ و راست وابسته، جنگ داخلی را در منطقه‌ی کردستان و ... به راه انداخت.
*- گروه‌های تروریستی را در داخل کشور فعال کرد و شخصیت‌های دینی، علمی و سیاسی کشور را کشت و جنایاتی چون انفجار حزب جمهوری اسلامی که به شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از نمایندگان مردم و وزرای دولت انجامید، ترور ائمه‌ی جمعه و آیات عظام، ترور رئیس جمهور و نخست‌وزیر این کشور و در نهایت ترورهای کور مردمی.
*- رژیم بعث صدام را برای حمله به ایران تحریک و مورد حمایت همه‌جانبه نظامی، اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی و ... قرار داد. جنگی تحمیلی بر ملت ایران که 8 سال به طول انجامید و شهدا و مجروحین بسیاری را بر جای گذاشت.
*- سفارت خود در تهران را به لانه‌ی جاسوسی برای نفوذ، اطلاعات، سازماندهی، تغذیه‌ی مالی، ارتباطات ستون پنجم و ...، به جهت براندازی قرار داد.
*- کلیه ثروت و سرمایه‌های این کشور را در اوج نیازش بلوکه کرد که یک قلم آن در آن زمان 22 میلیارد دلار بود.
*- با تحریم اقتصادی و تشدید آن در هر دوره، مشکلات کلانی را به نظام و مردم تحمیل کرد، اگر چه در نهایت به نفع کشور و ملت تمام شد.
*- اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای ترور دانشمندان کشور نمود.
*- هم اکنون نیز به بهانه‌ی پیشرفت علمی و تکنولوژی ایران به ویژه‌ در عرصه‌ی انرژی هسته‌ای، فشار مضاعف را تحمیل نموده و مکرر تهدید به جنگ نظامی می‌کند.
اینها همه به غیر از سیاست‌های خارجی است. امریکا صریحاً اعلام داشته که پذیرای هیچ‌گونه رابطه‌ای، مگر مانند دوران سلطنت پهلوی نمی‌باشد.
امریکا هدف ایجاد خاورمیانه جدید را دنبال می‌کند و در شرایط کنونی و بحران سیاسی و اقتصادی، دیگر هیچ راهی به جز جنگ برای تحقق این هدف خود ندارد. در طرح خاورمیانه‌ی جدید، کشورهایی چون جمهوری اسلامی ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان سعودی و ... باید تجزیه شده و به هر کدام به چند ایالت مستقل و زیر سلطه‌ی امریکا تقسیم شوند و مدیریت مرکزی نیز با اسرائیل باشد.
حال آیا می‌توان در چنین شرایطی حتی فرض رابطه‌ی دوستانه با چنین دشمن مصممی را در ذهن یا حتی در خیال متصور شد؟
روسیه نیز پسر خاله‌ی ایران نیست و دلش برای جمهوری اسلامی ایران نسوخته است، بلکه اهداف و منافعش ایجاب می‌کند که به جای رابطه‌ی خصمانه، روابط دیپلماتیک یا به اصطلاح دوستانه داشته باشد. جمهوری اسلامی ایران نیز به اهداف و منافع خود نظر دارد.
آیاهزینه های سنگین برجام را توافق کنندگان و مجلس ۲۰ دقیقه ای نمیبینند؟؟؟
..سال۹۲ کشورما ۱۹۰۰۰ سانتیریفیوژ داشت که در توافق باید به یک سوم میرسید شاید مردم نمیدانند برای هر یک سانتیریفیوز ۶۰۰یورو هزینه ساخت شده حالا ۱۲هزارضربدر۶۰۰ یورو رو حساب کنید البته +هزینه نگهداری و رسیدگی این سانتیریفیوژ ها هم روش!
طبق اعلام مقامات هسته ای اورانیوم ذخیره شده ما ۱۱۰ تن بود که طبق توافق اون رو به ۳۰۰ کیلو کاهش دادیم بقیه رو اسید کردیم یعنی نابود شد !!!
هیچ میدانید با یک کیلو اورانیوم چقدر میشه برق تولید کرد ؟یا داروهای هسته ای برای بیماران خاص ساخت؟؟ اگر قیمت هر یک کیلو رو یک۱ میلیون دلار حساب کنیم (صدوده تن) ۱۱۰ تن اورانیوم چقدر میشود؟!
..واما میرسیم به قلب هسته ای یعنی راکتور!!
دوسال پیش عربستان اعلام کرد برای ساخت قلب راکتور ۲۰۰میلیارد دلار بودجه گذاشتند .. حالا ما همین راکتورمونو ۵۰میلیارد دلار حساب کنیم +هزینه نکهداری ۳۵سال چقدر میشود که در توافق برجام بتن ریخته شد ..و علنا این راکتور قابل استفاده نیست!!!
دونیروگاه هسته ای ما که چهل۴۰ساله فعالیت داشتند تعطیل شدند ۴۰سال هزینه ساخت و نگهداری همین سایت ها چقدر میشود؟؟
بله دوستان ما در برجام در کمترین حالت ۱۵۰ میلیارد دلار به کشور هزینه وارد کردیم فقط ب خاطر چند وعده بدون تضمین!!
واقعا چرا ؟؟
پول همه این خسارت ها از کجا داده شده است؟ از جیب ملت مستضعف و از بیت المال!؟
… جریان کرسنت هم تاکنون حداقل فعلا ۵۸میلیارد دلار بر ایران هزینه وارد کرده و هنوزم داره وارد میکنه؟!.. ولی کسانی که باعث شدن این کرسنت بر کشور تحمیل بشه خیالشون هم نیست!!
اینکه ما از شوروی و روس در قرن گذشته صدمات و لطمات بسیار سختی دیده ایم و هزینه های سنگینی پرداخته ایم که حاصل بی لیاقتی پادشاهان نادان بوده است در آن هیچ حرفی نیست ، اصولا روابط بین کشورها باید تابع سیاستی باشد که منافع مختلف آنها را تامین نماید، و در هر زمانی منافع ملت ما و انقلاب اسلامی ما بر همه چیز ارجحیت دارد، و هم اینک در روابط دیپلماسی و سیاسی با روسیه باید مواظب اصول و ارزشهایمان باشیم، و تا زمانی که روسیه قصد سلطه گری ندارد به روابط ممیزی و متوازن با آنها پای بند بود،و..
رهبر انقلاب اسلامی (۱۹ بهمن ۹۵)گفتند: اگر چنانچه ما خواستیم عقلانیّت را در سایه‌ی اعتماد به شیطانها به کار بگیریم، آنجا جور دیگری خواهد شد. آیه‌ی قرآن در سوره‌ی مبارکه‌ی نور میفرماید که «اَعمالُهُم کَسَرابٍ بِقیعَةٍ یَحسَبُهُ الظَّمئانُ مآءً»؛ مثل سراب، انسان تشنه، زمین خشک را از دور [شبیه] آب میبیند؛ بعد که نزدیک میشود، میبیند «لَم یَجِدهُ شَیئًا وَ وَجَدَ اللهَ عِندَه»، میبیند هیچ چیز نیست. امید بستن به شیطانها این است؛ امید بستن به قدرتهای مادّی و شیطانی این است. عقلانیّت و تدبیر و کارکرد عاقلانه در مسائل مختلف -در دیپلماسی، در مسائل کشوری، در اداره‌ی داخل کشور، در تجهیزات، در علم، در صنعت و در غیره- کار لازمی است، امّا اعتماد به شیاطین، اعتماد به آن کسی که با اصل وجود شما مخالف است، خطای بزرگی است.
اقای دانشجو خداوند با شیطان هم مذاکره کرد و قرارداد بست و به شیطان مهلت داد، از ابوسفیان و معاویه شیطان تر سراغ دارید، رسولخدا(ص) و امام حسن(ع) معصوم (ع) هستند ولی با این دو شیطان قرارداد امضاء کردنند.
خدا: اى ابليس! چه چيز مانع تو از سجده كردن بر مخلوقى شد كه با قدرت خود آفريدم. آيا تكبر كردى يا از برترينها بودى برتر از اين كه فرمان سجود به تو داده شود؟
شیطان: من از او (آدم) بهترم، مرا از آتش آفريده‏اى و او را ازگل.
خدا: از آسمانها (و صفوف ملائكه) خارج شو كه تو رانده درگاه منى اينجا جاى پاكان و مقربان است، نه جاى آلودگان و سركشان و تاريك دلان و مسلما لعنت من بر تو تا روز قيامت خواهد بود و هميشه مطرود از رحمت من خواهى بود.
شیطان: پروردگارا! مرا تا روزى كه انسانها برانگيخته مى‏شوند مهلت ده مهلتى كه از فرزندان آدم انتقام گيرم، و همه را به گمراهى بكشانم.
خدا: تو از مهلت داده شدگانى ولى نه تا روز رستاخيز و مبعوث شدن خلايق بلكه تا روز و زمان معينى.
شیطان: به عزّتت سوگند كه همه آنان را گمراه خواهم كرد مگر بندگان مخلص تو از ميان آنها، آن گاه از پيش و از پس و از چپ و راست بر آنها مى‏تازم. و بيشترينشان را شكرگزار نخواهى يافت.
خدا: به حق سوگند، و حق مى‏گويم كه جهنم را از تو و هر كدام از آنان كه از تو پیروی کنند پر خواهم كرد.
اقای ناشناس ،سلام، لطفا فرق سوال و جواب و نصیحت و پند حکیمانه و مذاکره و توافق از سر عزت و یا ذلت و...... را مطالعه نمائید.......
آیا خداوند با شیطان توافق نمود؟؟؟؟؟
آیا سیدالشهدا جز نصیحت به عمرسعد و دیگران کار دیگری انجام داد...
لطفا با توجه به شرایط تاریخی خاص تاریخ را مطالعه بفرمایید،
و مفسر شخصی قران بدون دانش و علم نباشید..
ولایزیدالظالمین الا خسارا
...
از نویسنده مقاله سپاسگزارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi