شناسه خبر : 56481
شنبه 13 آبان 1396 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای خواننده نوجوان مقاومت در ایران + فیلم

چندی پیش هادی فاعور به‌همراه گروه بزرگ عترت در قم یکی از قطعات مشهور خود به‌نام "انا ثائر" را اجرا کرد.

«هادی فاعور» نوجوان خوش‌صدای شیعه سوریه‌ای است. او متولد شهر فوعه در کشور سوریه است. فوعه و کفریا همان دو شهر شیعه‌نشینی هستند که سال‌‌ها در محاصره تروریست‌های تکفیری از جمله داعش بوده‌اند.  مداحی‌‌ها و ترانه‌های حماسی فاعور در فضای مجازی طرفداران زیادی از کشورهای مختلف را جذب خود کرده است.  مردم عرب‌زبان منطقه، هادی فاعور را با عنوان «منشد المقاومة» یعنی «خواننده مقاومت» می‌شناسند.

شناخته شدن هادی فاعور در ایران از فیلم مداحی کردن او در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم حزب‌الله لبنان آغاز شد. اما شهرت فاعور در لبنان به نماهنگ‌هایی برمی‌گردد که مؤسسات فرهنگی تحت حمایت حزب‌الله از او ساخته‌اند. آغاز شهرت فاعور در کشور لبنان بیشتر از نماهنگ «أنا ثائر» به‌معنای «من انقلابی‌ام» آغاز شد. او در این نماهنگ شعری درباره خط انقلابی و مقاومت در صحن مطهر حرم حضرت زینب(س) در دمشق اجرا کرده است.

نماهنگ‌های کودکانه و حماسی او در لبنان محصول شبکه «طه» و مؤسسه «بنت‌الهدی» بوده است. پای فاعور به گروه‌های مقاومت حشد الشعبی عراق هم باز شده است. آلبوم نماهنگ‌های عربی او برای حرکت النجبای عراق با عنوان «نجبائک یا عباس» منتشر شد.

 چندی پیش هادی فاعور به‌همراه گروه بزرگ عترت در یادواره شهدای سپاه در قم یکی از قطعات مشهور خود به‌نام "انا ثائر" را اجرا کرد. فاعور در این قطعه از مقاومت و خط امام حسین(ع) می‌خواند و تکرار می‌کند که: «در برابر ظالم انقلاب خواهم کرد و مانند قاسم(ع) جهاد خواهم کرد».

بخشی از ترجمه فارسی این قطعه در ادامه می‌آید:

من انقلابی‌ام، من انقلابی‌ام و خطم خط حسین(ع) است

در برابر ظالم انقلاب خواهم کرد
و مانند قاسم(ع) جهاد خواهم کرد
و خطم خط حسین(ع) است

بین مردم فریاد خواهم زد
با جهادم و شعله اشتیاقم
تا نیرنگ دشمن را فاش کنم...

فیلم اجرای هادی فاعور در قم در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
سلام علیک و مرحبه یا هادی فاعور شعب ایرانی و شعب سوری لشعب واحد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi