شناسه خبر : 56484
شنبه 13 آبان 1396 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور حماسی مردم اهواز در مراسم سیزده آبان

مردم فهیم و نسل جوان با بصیرت اهواز با آرمان های ضد استکباری امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

فاش نیوز - مراسم راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان اهواز در هوایی به شدت شرجی و مرطوب، راس ساعت نه صبح از مقابل فرمانداری این شهر آغاز شد و بعد از طی مسیر پل سفید و میدان شهدا، تا حسینیه ی اعظم ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار ما، مردم انقلابی اهواز همراه با جوانان و نوجوانان خود در کسوت دانش آموز و دانشجو، با شور و نشاطی زاید الوصف در این مراسم شرکت کردند.

طنین مرگ بر آمریکای حاضران در این مراسم ضد آمریکایی بیانگر روحیه استکبار ستیزی آنها بود و شرایط بد آب و هوایی هیچ تاثیری بر حماسه حضورشان نداشت.

شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه، با سر دادن شعار های پر شور و شعور، بیزاری و انزجار خود را از سخنان خصمانه ترامپ و بد عهدی های دولت آمریکا اعلام کردند.

در انتهای این مراسم، مردم فهیم و نسل جوان با بصیرت اهواز طی بیانیه ای با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و حمایت خود را از برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت های فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi