شناسه خبر : 56494
شنبه 13 آبان 1396 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به سپاه پاسداران افتخار می‌کنیم

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان از صبح امروز با حضور پرشور دانش آموزان در سراسر کشور برگزاری شد.

فرآنک دانش آموز پایه هشتم مدرسه ولیعصر که امروز همراه یا دوستان خود در مراسم راهپیمایی شرکت کرده است درباره دلیل حضورش در این مراسم گفت: نگاه امام خمینی(ره) و نگاه امام خامنه ای(مد ظله‌العالی) به ما جوانان است تا آینده کشور را بسازیم. در قدم اول حفظ انقلاب اسلامی و حمایت از کشور وظیفه ماست. امروز آمده ایم تا به دشمنان ثابت کنیم پشت کشورمان ایستاده ایم.

وی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ بیان کرد: آقای ترامپ کسی نیست که بتواند علیه ما صحبت کند. صحبت های ترامپ نشان دهنده ضعف آن ها در برابر قدرت کشور ایران است.

این دانش آموز با اشاره به بصیرت دانش آموزان و پیروی آنها از خون شهدا گفت: ما باید با درس خواندن خود و بالا بردن رتبه علمی کشور پاسدار خون شهدایمان باشیم.

به سپاه پاسداران افتخار می کنیم

یکی دیگر از دوستان فرآنک به نام کوثر که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به همراه دست‌نوشته «مرگ بر آمریکا» در دست دارد در ادامه صحبت های دوستش گفت: ترامپ در صحبت هایش به سپاه پاسداران توهین کرده است، ما دانش آموزان برای دفاع از کشور همه سپاهی هستیم و افتخار می کنیم که سپاه پاسداران حافظ امنیت ماست.

این دختر نوجوان در ادامه گفت: چه در زمان های گذشته و چه در حال حاضر هر زمان که کشورمان به حضور دانش آموزان در صحنه نیاز داشته باشد ما آماده جانفشانی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مرگ بر آمریکا می گوییم افزود: آمریکا جنایات زیادی انجام داده و هنوز هم که هنوز است به این کار خود ادامه می دهد. ما به رفتارهای غیر انسانی و غیر اخلاقی آمریکا که باعث کشتار انسان های بی گناه در نقاط مختلف دنیا می شود اعتراض داریم. امروز آمریکا پشت صحنه بسیاری از نسل کشی ها و جنگ ها در دنیا است. هرجا که اختلاف و ناامنی می بینیم پشت آن آمریکا قرار دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi