شناسه خبر : 56529
دوشنبه 15 آبان 1396 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌روی اربعین +تصاویر

 

سینتیا مک کینی

نماینده ضدجنگ کنگره آمریکا با سفر به کشور عراق، در مراسم پیاده روی اربعین حضور پیدا کرد و از نجف با پای پیاده راهی کربلا شد.

به گزارش مشرق، خانم «سینتیا مک کینی» Cynthia McKinney که سابقه 12 سال حضور در مجلس نمایندگان آمریکا را دارد، راهی مراسم اربعین حسینی شده است. مک کینی هم اکنون استاد دانشگاه در بنگلادش است و به گفته خودش از مدت ها قبل در فکر سفر به عراق بوده است.

وی در گفتگو با مشرق به حمله آمریکا به عراق اشاره می‌کند که در آن زمان نماینده مجلس ایالتی جورجیا بوده و برضد حمله دولت بوش به عراق سخنرانی کرده است؛ سخنرانی‌هایی که گویا برای او چندان بی هزینه هم نبود و از سوی همکارانش، مورد حملات و انتقادات بسیاری قرار گرفته و متهم به خیانت به کشورش شده است.


اما این انتقادات جنگ طلبان از مواضع او، وی را مصمم کرد تا وارد کنگره آمریکا شود تا بتواند آنجا در علیه طرح های جنگ طلبانه علیه عراق یا هرجای دیگر در سطح ملی موضع بگیرد و رای بدهد.
 

وی در پایان انگیزه اش از سفر به عراق را اینطور شرح داد:

«من به عنوان یک شهروند آمریکایی که نسبت به سیاست های آمریکا [درعراق] احساس مسوولیت می‌کند و می‌داند که مالیاتش برای جنگ‌طلبی آمریکا در جهان هزینه می‌شود ، به اینجا آمده ام؛ آمده ام تا عراق در این برهه زمانی و در آستانه پیروزی [بر تروریسم] ببینم.  همچنین درباره امام حسین و تاریخ [عاشورا و اربعین] از همسفران خود در حال پرس و جو هستم.»

اینستاگرام
سلام () فاش ()ایکاش ماجانبازان زیر۲۵وموجی به اندازهانم سناتورامریکایی برارسانه ها وگزارش گرعزیزمان ارزش داشتیم که صدایمان ۳۰ساله زجرمیکشیم بازتاب پیدا میکرد بفکر ماباش عزیز برادرازاونا خیری نددیم فکرنان باشیم خربزه ابه...؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi