شناسه خبر : 56543
چهارشنبه 01 آذر 1396 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من بی درصد و دخترم با ام اس و پسرم با...

اکبر قاسمی- اینجانب اکبر قاسمی در منطقه فاو سال 64 شیمیایی شدم و چون از ناحیه چشم و پوست و ریه مشکل داشتم، به بسیج مراجعه کردم و در سال 85 از طریق سپاه پاسداران مجروحیت اینجانب تایید و احراز جانبازی از طرف بنیاد شهید صادر شده و بعداز چند ماه صفر درصد اعلام شد و با سابقه 14 ماه جبهه دارم.

  با توجه به مشکلات خانوادگی که دخترم دچار بیماری ام اس شده و جزو نخبگان دانشگاه شهید بهشتی شده و پسرم بیماری فوبیا دارد و خودم به علت اینکه در منطقه فاو واحد آبرسانی بودم و با وجود کار پرخطر وسنگین الان دوبار زیر تیغ جراحی رفته ام.

  از شما درخواست عاجزانه و تقاضا دارم صدای مظلومیت ما بچه های جبهه و جنگ را به گوش آنها برسانید و درد زیاد است و هنوز هم پیرو امام عزیزمان و رهبر انقلاب هستیم و خواهش می کنم من را راهنمایی کنید.

 با تشکر از شما سروران عزیز

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، برادر گرامی چیزی از دست ندادید زیرا جانبازان دارای درصد نیز از خدمت رسانی محروم هستند یا بهتر بگوییم تمام قوانینی که در دولتهای نهم و دهم تصویب شدند مثل مسکن مهر بطور کلی ملغی اثر هستند و کسی پاسخگو نیست. ظاهرا هر مسئولی بخواهد به مردم و کشور خدمت کند مورد هجوم مفسدان قرار گرفته و بی آبرو میشود. از افرادی که باعث قطع دستان مفسدان از بیت المال شدند یا تمام بودجه کشور را صرف عمران و آبادی و رفع محرومیت کردند بسختی انتقام گرفته میشود اما قوانینی که در دوران شیخ فتنه گر در مجلس تصویب شده و مغایر با مصلحت کشور بوده همچنان حمایت و اجرا میشوند چون به نفع افراد فتنه گر و بهایی پرست است.
تروبخدا چرا اونهایی که جونی عمرشون را فدای ازادی کشور از دست متجاوزین به کشور کذاشتن حتی اکه مجروح هم نشده باشن باید مورد حمایت قرار بگیرن انصاف نیست الان همه دنبال مقام و کرسی ریاست و نمایندگی ا وغیره هستن بدانند نون زحمت و غیرت کیها رو میخورن بخدا چوب خدا صدا نداره بچه های همه یا اکثر جانبازان و جبهه رفته مریض ام اس و صعب العلاج هستن خدا ازتون نگذره اگه حق کشی بکنین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi