شناسه خبر : 56552
سه شنبه 16 آبان 1396 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب رئیس مرکز حراست و مدیرکل درمان بنیاد شهید

رئیس مرکز حراست و مدیرکل درمان بنیاد شهید انتصاب شدندحجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات «حسن شهابی» در مدت تصدی سرپرستی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی حکمی «سجاد قاسمی» را به سمت رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با قدردانی از زحمات «ایرج عربی» در مدت فعالیت به عنوان مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد، طی حکم دیگری بنا به پیشنهاد معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، «امیر کریمی» را به عنوان مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد منصوب کرد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
اقا سلام .چرا 30 درصد تخفیف شهریه را اجرایی نمی کنی؟کسر بودجه میاری خدا خیرت دهد سید
آقاي شهيدي سلام عليكم
و من کلام له (ع)
فیما ردّه على المسلمین من قطائع عثمان.
وَاللهِ لَوْ وَجَدْتُهُ قَدْ تُزُوِّجَ بِهِ النِّساءُ، وَ مُلِکَ بِهِ الاِماءُ، لَرَدَدْتُهُ، فَاِنَّ فِى الْعَدْلِ سَعَهً. وَ مَنْ ضاقَ عَلَیْهِ الْعَدْلُ، فَالْجُوْرُ عَلَیْهِ اَضْیَقُ.

از سخنان علي ع درباره آنچه عثمان از بیت المال به افراد خاصّى بخشیده بود و امام (ع) آنها را به بیت المال بازگرداند:
به خدا سوگند (اموال غارت شده بیت المال را به آن باز مى گردانم حتّى) اگر آن را بیابم که مهر زنان شده یا کنیزانى با آن خریده باشند; همه را قاطعانه به بیت المال بر مى گردانم (و اجازه نمى دهم بى عدالتى سابق در جهان اسلام ادامه یابد!) زیرا در عدالت گشایش است (براى همه قشرهاى جامعه) و آن کس که عدالت براى او تنگ (و ناگوار) باشد، ظلم و ستم برايش تنگتر (و ناگوارتر) است!

خبرهاي ناگواري از اعطاي درصد هاي جعلي ، حق پرستاري و حقوق هاي خلاف در بين كاركنان ، دوستان و وابستگان آنان به گوش مي رسد كه شايسته نهاد مقدسي چون بنياد نيست. در گزارشهايي كه در دوره رياست هاي سابق و اسبق بنياد داده شد به صراحت اعلام شد تعدادي از كساني كه طي سالهاي اخير هفتاد درصد شده اند ،‌واقعا" هفتاد درصد نيستند ولي گوش شنوايي براي رسيدگي پيدا نشد. اكنون هم به نظر مي رسد كساني روند گذشته را ادامه داده ، علاوه بر آنكه كوتاه نيامده اند به آن تسريع بخشيده و وسعت داده اند. اين اقدامات چه مفاسدي را به دنبال خواهد داشت خود حديث مفصلي است و اينكه چه بار مالي خلافي به بودجه بنياد كه در اصل حق ايثارگران واقعي است تحميل مي كند ،‌خود مبحث ديگري است . اگر خاطرتان باشد زماني كه هيات تحقيق و تفحص به دنبال پرونده احراز و درصد مديران بود چه جو سنگيني توسط آنان و حتي از طريق برخي نمايندگان برهيات حاكم كردند تا اين درخواست عملي نشود و چنان تاخيري در اين موضوع به وجود آوردند كه هيچ پرونده اي به تفحص ارسال نشد . لكن براي كنترل اين موضوع شايسته است دستور فرماييد:
1- تغييرات و افزايش درصد كاركنان ،‌مديران و وابستگان آنان طي چند سال گذشته توسط گروهي مستقل بررسي شود .
2- احراز و تعيين درصد افراد فوق خارج از سازوكار ساير جانبازان طراحي و به صورت كنترل شده اقدام شود.
3- با متخلفيني كه با ارائه مدارك خلاف و يا زد و بند به دريافت مبالغ ناحق از طريق افزايش درصد اقدام كرده اند برخورد شود .
والامر اليكم
آقای فاش نیوز
یادتون هست قبل از اینکه سردار انصاری رو عذرشو بخوان یادشتی براتون نوشتم که سردار انصاری جلوی فساد بنیاد ایستاده و با رفتن ایشان قرار هستش اختلاس گران
برمیگردن ....
فعلا اومدن ....
تا بقیه شون ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi