شناسه خبر : 56560
سه شنبه 16 آبان 1396 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موکب های ایثارگران در راهپیمایی اربعین آغاز به کار کرد

مجمع فرهنگی ایثارگران انقلاب اسلامی، متشکل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، با برپایی موکب هایی در عمودهای 537 و 828 پذیرایی از زایرین حسینی را آغاز کرد.

فاش نیوز -  مجمع فرهنگی ایثارگران انقلاب اسلامی، متشکل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، با برپایی موکب هایی در عمودهای 537 و 828 پذیرایی از زایرین حسینی را آغاز کرد.

بر پایه ی این گزارش، با نزدیک شدن به ایام الله اربعین حسینی، مجمع فرهنگی ایثارگران انقلاب اسلامی با اعضایی متشکل از  رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران طلایی دفاع مقدس، این بار نیز از راهپیمایی قافله عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) جا نمانده و با برپایی موکب هایی در عمودهای 537 و 828 وظیفه  خدمات رسانی به زایرین حسینی را با آغوش باز پذیرا هستند.

همچنین چاپ  و توزیع ادعیه زیارت اربعین به تیراژ500هزارنسخه در میان راهپیمایان اربعین حسینی، از دیگر اقدامات این گروه از ایثارگران است.

درپایان خاطر نشان می شود قرار است اولین دوره مسابقه عکس مردمی اربعین نیز به همت این گروه از ایثارگران برگزار شود.  زایرین  و علاقمندان می توانند با ارسال عکس های این راهپیمایی باشکوه، در  این مسابقه شرکت نمایند.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
دمشون کارشان عالیه خدا قوت رزمندگان بی ادعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi