شناسه خبر : 56565
سه شنبه 16 آبان 1396 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندانی ظلم سازمان زندان ها !

داود غیاثوند- من کارمند وزارت دفاع هستم که سال 89 با دشمنی بعضی افراد مغرض به سازمان زندان ها منتقل شدم. مجموعا" حدود 20 سال خدمت کردم. جالب اینجاست که در وزارت دفاع یکی از نخبگان پژوهشکده بودم و بهترین طراح وزارت دفاع 4000 ساعت آموزش زیر نظر اساتید صرب آلمانی و چین و کره داشتم و کلیه نرم افزارهای مهندسی مکانیک رو مسلط بودم.

  با این حال به سازمان زندان ها فرستاده شدم و بعد از چند سال بدون هیچ کمیسیونی رها شده و با اینکه 40 برگ مدرک داشتم علیه سازمان. پرسنل حقوقی با تطمیع و تهدید قضات دیوان رای صادره به نفع مرا تغییر داده و به حکم علیه من تبدیل نمودند. این درحالی ست که اولین سیستم گلوله هدایت شونده صد زره لیزری موشک های کنترل سروو سیستم پدافند کنترل سروو و طراحی اولین پرینتر سه بعدی نظامی سیمولاتور جایرو و صدها پروژه دیگر را به انجام رساندم.

  کلیه مستندات جهت اثبات گفته های خودم را نیز دارم. می خواهم بازنشسته شده و آبروی کسانی که نیروهای مخلص را در راستای اهداف دشمن اینطور تحقیر می کنند را نیز ببرم حاضرم اسناد را دراختیار بگذارم تا حقانیتم ثابت شود.

کمکم کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi