شناسه خبر : 56575
چهارشنبه 17 آبان 1396 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر شبکه 5 سیما :

شرایط انعکاس رسانه ای موزه دفاع مقدس فراهم شد

رسانه ملی به ویژه شبکه 5 سیما آمادگی دارد تا موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای تبدیل شدن به مجموعه ای برای تجمع فرهنگی یاری کند و موجب آشنایی بیشتر مردم با این مجموعه ارزشمند فرهنگی شود.

مجید زین العابدین مدیر شبکه 5 سیما که به همراه مدیران گروه های مختلف این شبکه از تالارها و سراسر نمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد با بیان مطلب فوق بیان داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  به طور کامل یک تاریخ پنجاه و چند ساله را برای مخاطب به نمایش می گذارد و از نظر محتوا ، طراحی و تنوع ،کامل و بدون نقص است.

وی افزود: خوشبختانه با حضور آقای دکتر جعفری مدیر عامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که چهره نام آشنای حوزه رسانه است زمینه کار رسانه ای و انعکاس عمومی موزه فراهم شده است چرا که به نظر می رسد از این حیث موزه مغفول بوده و مردم کمتر از منظر رسانه ای با این مجموعه آشنا شده اند.

مدیر شبکه 5 سیما بیان داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یک مجموعه فرهنگی تفریحی می تواند محلی برای تجمع و بازدید عموم مردم به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب باشد تا به طور کامل با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و اندیشه های انقلاب اسلامی آشنا شوند .

پیش از این بازدید در جلسه مشترک بین مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدیر شبکه 5 سیما  بر لزوم تولید برنامه های مشترک در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید شد.

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه  اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظرفیت های مناسبی برای بهره برداری سازمان صدا و سیما  دارد که با همکاری بیشتر با رسانه ملی ضمن معرفی موزه به مردم ، می توان برنامه های فاخر تولید کرد.

وی افزود: سازمان صدا و سیما نسبت به دیگر دستگاه های فرهنگی فعالیت بیشتری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است که امیدوارم در ادامه این روند بتوانیم در تولید آثار مشترک از ظرفیت های موجود در موزه نیز بهره ببریم.

جعفری تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک وظیفه فرا ملی در حوزه نفوذ معنوی انقلاب اسلامی دارد که باید به این امر توجه ویژه داشت تا از این ظرفیت ها که در موزه ایجاد شده است بهره برد و اندیشه انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس را به خوبی معرفی کرد.

وی با اشاره به حوزه گسترده صدا و سیما گفت: حضور رسانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تولید برنامه های مختلف در این مجموعه می تواند به تاثیر گذاری بیشتر موزه  بر آحاد جامعه در سراسر کشور منجر شود.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi