شناسه خبر : 56649
سه شنبه 23 آبان 1396 , 08:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به طور عملی و آشکار معاند با نظام

آقای بسیار متاسف و نا امید -  سلام. بدون هیچ رودربایستی و با کمال تاسف، اینها نمونه های کوچکی از نفوذ فساد گسترده در تمام لایه های مدیریتی حال حاضر است که از طریق همین سایت مقدس بسیار هشدار داده شده و گاهی مقابله با عوامل دلسوز نظام، اعم از بسیجی و سپاهی و ایثارگر و روحانی و بطور کلی اقشار حزب الله و ولایتمدار را هدف قرار می دهند، لیکن هیچیک از مسئولان عکس العملی بروز نمی دهند. لذا این مقابله ها بشدت در حال پیشرفت و گستردگی پیش می روند.

کارمند شهرداری گفت سازمان مالیاتی با هزار بگیر و ببند شیره کار و تلاش مردم را جمع می کند و به حساب خزانه کشور واریز می کند اما در سال های 95 و 96 سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حدود 60 هزار میلیارد اعتبار عمرانی و 8 میلیون تن قیر رایگان را به وسیله ی چند نفر کارمند اداری، بدون هیچگونه کنترل و حسابرسی به حساب درآمد شهرداری ها واریز کردند که سر از بازار ارز و طلا و املاک و خودرو درآوردند که در اوج رکود اقتصادی کشور موجب رونق این بازارها شد؛ یعنی مصداق پولشویی شدند.

کارمند شهرداری می گوید به تمام دستگاه های نظارتی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و غیره شکایت کردند اما هیچگونه اقدامی به عمل نیامده است و همچنان این روند در کل کشور ادامه دارد.

در این شرایط، جانبازی که در روستاهای دور افتاده توان تهیه یک قرص اعصاب را ندارد و با سختی زندگی می کند باید مالیات پرداخت کند و حقوقش به جیب افراد معلوم الحال واریز شود که به طور عملی و آشکار معاند با نظام اسلامی هستند.

اینستاگرام
دوستان عزیزاینوکه دوستم بالا فرموده حقیقت داره الان نسبت به چندسال پیش بسیج روحانیون وکسانیکه واقعا انقلابی الصل هستندمورد بی احترامی وهجمه های زیرپوستی بلکه اشکارترهم مشاهده میشه چون بنده کار هستم توحوزه مقاومت منطقه خودمان زمانیکه دستوراست بالباس بسیجی درحوزه یاانتخابات و......حاضرشویم اشکارا فحش وتوهینهای مردم رامیشنویم اما ماوظیفه داریم ازکنارش بایک سلا ردبشویم ........سپاه وبسیج اجروقربش ازبین رفته این همان نفوذتولایه های مدیریتی استکه بسیج وسپاه راضعیف نموده .......همه باهم وبرای هم وپشتیبان هم یاعلی تازنده ایم رزمنده ایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi