شناسه خبر : 56664
سه شنبه 23 آبان 1396 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در معراج شهدا صورت گرفت

وداع با پیکر مطهر شهید حبیب بدوی +فیلم

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم خوزستان، حبیب بدوی در معراج شهدای تهران برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حبیب بدوی ساعتی پیش در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم با حضور همسر، فرزندان، بستگان و جمعی از همرزمان شهید ، عصر امروز دوشنبه 22 آبا ماه 96 در ستاد معراج شهدای مرکز برگزار شد.

حبیب بدوی از اهالی شهر اهواز, از جانبازان دوران دفاع مقدس و از نیروهای ضدزره بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. او در شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید بدوی از همرزمان سردار شهید مدافع حرم سیاح طاهری بود.

پیکر مطهر شهید حبیب بدوی برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به استان خوزستان و زادگاه او در اهواز منتقل خواهد شد.

download

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
این شهید بزرگوار حبیب بدوی همسایه دیوار به دیوار ما در زیتون کارمندی اهواز در سال ۱۳۶۵ بود.برادر شهید ایشان عبدالزهرا بدوی دوست صمیمی من بود که در تابستان ۱۳۶۷ به همراه پسرعموی ایشان قاسم که پدر یک دختر نوزاد بود برای دفاع از انقلاب و دین و ایران و مردم ایران با هم به شهادت رسیدند.من خاطرات زیادی با شهید عبدالزهرا داشتم که اگر راجب خصوصیات اخلاقی این برادران بزرگوار بنویسم باید بیش از ده کتاب بنویسم اما در یک جمله بیان میکنم که این شهدا عاشقانه عاشق شهادت بودند،حتی دیگر برادران آنها که بزرگشان حاج جاسم می‌باشد.درود بر روح بلند شهدای عزیز کشورمان.شهیدان زنده اند الله اکبر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi