شناسه خبر : 56671
سه شنبه 23 آبان 1396 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش فاش نیوز از وضعیت جانبازان مناطق زلزله زده

خبرنگار فاش نیوز در تماس با جانبازان نخاعی سرپل ذهاب، وضعیت آنان را مورد بررسی قرار داد.

فاش نیوز -  خبرنگار فاش نیوز در تماس با جانبازان نخاعی سرپل ذهاب، وضعیت آنان را مورد بررسی قرار داد.

برپایه ی این گزارش، اکبر محمدی جانباز قطع نخاع ساکن شهر سرپل ذهاب با تشریح وضعیت نابسامان منطقه به خبرنگار ما اظهار داشت: هیچکس تا کنون به ما سر نزده و فقط معاون بنیاد شهید سرپل ذهاب تلفنی احوال ما را جویا شده است اما آقای منصوری، نماینده جانبازان در تماس از ما خواست کسی را بفرستیم یک بسته نان خشک تحویل بگیریم.

وی اظهار داشت: بخشی از سقف و دیوارهای خانه مان ترک خورده یا ریخته و ما دو روز است به ناچار از خانه بیرون آمده ایم.

این جانباز نخاعی افزود: من با خودروی خودم به کرمانشاه آمده ام و در آسایشگاه جانبازان هستم اما خانواده ام به منزل اقوام رفته اند.

وی گفت: من ابتدا به خانه ی پدریمان در روستای «قلعه شاهی» رفتم اما روستامان هم ویران شده بود که ناچار شدم به کرمانشاه بیایم.

همچنین مرتضی صفری دیگر جانباز قطع نخاعی ساکن سرپل ذهاب هم به خبرنگار ما گفت: دو شب گذشته که زلزله شد از خانه بیرون آمدیم و دیگر به خانه برنگشتیم.

صفری گفت: به روستای «کلاوه» آمده ایم و در حیاط منزل پدری به سر می بریم.

وی همچنین اظهار داشت که چادر و امکانات کم است. آب و برق همچنان قطع می باشد. به افراد سالم مقدار کمی امکانات رسیده ولی من ویلچری نمی توانم همان امکانات اندک را دریافت کنم.

این جانباز نخاعی افزود: اداره بنیاد شهید سرپل ذهاب تعطیل شده و با فرمانداری که تماس می گیریم جواب رد می دهند. برنامه ریزی برای رسیدگی به مردم وجود ندارد. نظامیان  آمده اند و مشغول آوار برداری، جست و جو و  بیرون آوردن جنازه ها هستند.

مرتضی صفری توضیح داد که هیچ مسئول یا متولی رسیدگی به مردم اینجا نیست و نان و غذا توزیع نمی شود.

حتی دریغ از یک چادر و یا امکانات، یاپتو دراین شب های سرد.
هشت سال این شهر و استان زیر فشار جنگ تحمل کرد و کشته داد. به علت نبودامکانات و باشرایط حاد جسمانی که دارم زندگی دراین روزهابسیار طاقت فرساست.

به گفته این جانباز نخاعی سرپل ذهابی، این منطقه 5 جانباز نخاعی بیشتر ندارد که اگر بنیاد بخواهد می تواند به خوبی و سریع به آنان رسیدگی کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باهماهنگی آسایشگاهها وبنیاد و افرادی که امکانات دارن ترتیبی اتخاذ تا جانبازان نخاعی به شهرهای مجاور یا دور اعزام شوند این حوادث برای همه احتمال میرود در تلگرام نتیجه را اعلام نمایید
سلام مدیرفاش نیوزچندتامطلب درج کردیم نگذاشتید لطفا بگذارید شاید
بشنوند
بی نصیب ازهرحقوق ۱۰درصدموجی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi