شناسه خبر : 56712
جمعه 26 آبان 1396 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا

 
 
راه‌اندازی سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا
 
شهیدخبر: رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا را به صورت آزمایشی افتتاح کرده‌ایم.
  

 «محمدرضا اوژن» رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران  اظهار داشت: بنیاد شهید 22 ماموریت خدمت‌رسانی به جامعه معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارد که با همین دیدگاه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کرده‌ایم.
 

 وی در مورد سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا گفت: سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا را به صورت آزمایشی افتتاح کرده‌ایم. این سامانه امکان بازدید به‌صورت سه بعدی را برای کاربر فراهم می‌کند و در بخش‌های دیگر این سامانه تصاویر، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و موقعیت مکانی گلزار شهدا بارگذاری شده است. 


اوژن با اشاره به وضعیت اسناد فرهنگی شهدا افزود: بسیاری از اسناد فرهنگی شهدا مانند وصیت‌نامه و دل‌نوشته  در بنیاد شهید نگهداری می‌شود و با هدف مستندسازی علمی و دسترسی سریع به این اسناد، طرح دیجیتالی اسناد فرهنگی ایثارگان را آغاز کرده‌ایم.

رییس اداره مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید عنوان کرد: سامانه خدمات الکترونیک ایثارگران (سایبا) را جهت تسهیل در خدمت‌رسانی بهتر به خانواده ایثارگران طراحی و 10 خدمت اصلی ازجمله صدور کارت ایثارگری، تسهیلات مسکن، دریافت فیش حقوقی و... ارائه می‌کنیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi