شناسه خبر : 56728
شنبه 27 آبان 1396 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر پا ندارید، عصا که دارید!

مرتضی قنبری وفا - برادر من چقدر آه؟
چقدر قریاد؟
مگرچه خبر است؟
مگر قرار است بنیاد متولی حل تمام مشکلات ما باشد؟
به جائی رسیدیم که اگر بخواهیم برای گربه خانگی خود نام بگذاریم دست به دامان بنیاد می شویم.
شغل می خواهیم، بنیاد.
حقوق می خواهیم، بنیاد.
جهیزه می خواهیم تهیه کنیم، بنیاد.
من از شکم سیری حرف نمی زنم و هزار و یک مشکل دارم، مگر بدون مشکل کسی هست؟
من می گویم خودتان همت کنید.
اگر پا ندارید، عصا که دارید!
اگر نخاعی هستید، قحطی ویلچر که نیست.
به خودمان بیائیم و از تمام ظرفیت هایمان به نحو احسن بهره بجوییم.
هر کدام از افراد ایثارگر یک پتانسیل عظیم فکری و عملی هستند.
نباید در خانه بنشینیم و فقط و فقط از بنیاد گله و شکایت کنیم.
درست است، حق با شماست. بنیاد بودجه دارد و باید در بهترین نقطه ممکن به داد ایثارگر برسد، اما بنیاد اول و آخر تمام کارها نیست.
ما هم توانایی هایی داریم که در زیر سایه های تاریک به چشم نمی آید و خودمان بهترین گزینه برای حل مشکلاتمان هستیم.
اگر به چشم صداقت نگاه کنید، می بینید بی ربط حرف نمی زنم.
دیگر قضاوت با خودتان می توانید تائید کنید یا دشنامم دهید.
من فقط و فقط نظر خودم را گفتم و بس.

یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای قنبری وفا گویا شما در این مملکت زندگی نمی کنید و نه بنیاد را می شناسید نه جانبازان را .پس چگونه بنیاد شهید سالانه میلیاردها تومان بودجه می گیرد و هیچ خدمتی به جانبازان ارائه نمی دهد. لطفا" چشم خود را به واقعیت ها باز کنید و ببینید جانبازان چه زندگی سختی دارند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و بنیاد بیشتر طلبکار است تا بدهکار. لطف کنید بگوئید فقط تا کنون بنیاد به جانبازان چه داده؟ گویا شما در این مملکت زندگی نمی کنید و بی خبر هستید.
قا مسعود زود قضاوت نکن.
بنده 33 سال است جانباز 70 درصد هستم و بنیاد را خوب می شناسم .
از دوران بنیاد شهید کروبی تا بنیاد جانبازان رفیقدوست ، فروزنده ، دهقان و زریبافان و بقیه...
من اصلا" با اصل فلسفه وجودی بنیاد کاری ندارم و اهمیتی هم نمی دهم بلکه سخن من این است که اگر دچار معضل هستم نباید بنشینم و منتظر باشم کسی بیاید و دستم را بگیرد و بلندم کند.
برای مثال : خلاصه بگویم که اینجا مجال کم است در سال 76 دچار مشکل شدم بطوری که نمی توانستم اقساط منزل تازه خریداری خود را بپردازم چون وام با بهره آزاد گرفته بودم و قسط منزلم با حقوق دریافتی ام همخوانی نداشت و در آستانه از دست دادن خانه ام بودم نه به بنیاد رفتم ، نه اداره ای که در آن شاغل بودم بلکه در مجاورت ساری به شهر قائم شهر رفتم و خانه ای کوچک با حضور مشترک با صاحبخانه اجاره کردم و پس از یکسال زندگی دشوار و نا مطلوب ، شرایطم بهتر شد و به خانه ام برگشتم .
این یک مثال است که بنده تجربه کردم که اگر پا ندارم عصا که دارم .
آقا مسعود چند سال است که جانبازان از بنیاد شهید دوران شهیدی گله و شکایت می کنند ، تجمع می کنند اما نتیجه چه شد ؟
برای دو سال متوالی بنیاد شد بهترین نهاد زیر مجموعه دولت .
پس این همه اعتراض چه شد؟ صداها کجا رفت؟
پس بهتر نیست خودمان متولی امور زندگی خود باشیم .
آقا مسعود اگر از ایثارگران هستید فقط و فقط فراموش نکنید که : (ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ، موجیم که آسودگی ما عدم ماست) خودمان را عشق است ، بنیاد کیلویی چند؟
سلام حاج مرتضی ، حالت خوبه ان شااله . امید وارم سلامت باشید .

درمورد حرفهای شما فقط میتونم بگم .

بسم الله الرحمان رحیم ..... صدق الله علی العظیم . همیشه روبه راه باشی .
م . ر . ک جانباز عزیز دل برادر دل به دل راه داره و عزیز دل ما هستی
سلام اصلا شما فکر کنید بنیاد سقط شده خودتان به فکر باشید با تما م ناتوانی ها جسمی و تالمات روحی، جانبازان ، با اه مادران و پدر شهدا و نگاه های بی رنگ به خانواده و فرزندان شهدا و صدای خرد شدن استخوان ها ازاده گان در اسارت گاه های بعثی ها اصلا گور پدر دنیا شما به فکر اخرتتان باشید و ما به فکر دنیای پوشالیمان!!!!!؟؟؟؟
خب معلوم است که شما باید اینطور بگین به شما ۷۰درصدیا انقد دادن که طرفدار بنیاد هستین
برادر عزیزم جانباز شیمیایی با عرض سلام و ارادت
از شما که خود جانباز هستید گفتن این سخنان بعید است.
خدا را شاهد میگیرم بنده چون شاغل هستم به جز حق پرستاری نا چیز، هیچ تسهیلاتی از بنیاد دریافت نمی کنم و چون سوگند یاد کردم ذکر می کنم از سوی اداره محل کارم سنواتی دریافت می نمایم مانند احتساب یک مدرک بالاتر تحصیلی ، گروه تشویقی و ماده 51 قانون جامع .
همین الان تنها فرزندم با داشتن مدرک کارشناسی حقوق حدود 1 سال است بیکار است .
حتی اداره خودمان از جذب فرزندم اجتناب می کند و می گویند مجوز جذب نیرو ازسوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ما صادر نشده .
حال چگونه خودم از سویی باید در حسرت اشتغال فرزند تحصیلکرده ام باشم از سوی دیگر (شما که عزیز دل )هستید نیش و کنایه بشنوم .
آیا این یک غم جانسوز مضاعف نیست؟
بنده چون مشکلات جانبازان ، بخصوص جانبازان زیر 25 درصد را با تمام وجود لمس می کنم تا کنون هیچگاه در هیچ کجا شکوه و شکایتی نکرده ام و همیشه حق رسیدگی را به جانبازان دیگر داده ام و هیچگاه درصد را ملاک قضاوت درد و رنج سایر جانبازان قرار نداده ام.
برادر عزیز جانباز شیمیایی بنده به دلیل اینکه شما از مشکلات بنده بی خبر بوده اید از خواندن مطالب شما در ابتدا بسیار آزرده دل شدم اما پس از آن لحظاتی آن را به حساب بی خبری شما گذاشته و گذشت کردم .
شاید در صد شما کم باشد ولی نگاه داشتن حرمت و احترام به شما فوق العاده زیاد است.
اگر سخنان بنده شما را به رنجش آورد از شما پوزش می طلبم چون می دانم هیچگاه به اندازه کافی در معرض رسیدگی قرار نگرفته اید و در انتها از شما خواهش میکنم زود قضاوت نکنید . یا حق
اقای جانباز شیمیایی اخه برادرم چرا فکر میکنی به جانباز 70 درصدی که ان موقع 70درصد بوده الان از جسم و روح دیگر 100درصد شدنوبیچار بچهاشون یه بار هم اونهارو سرحال ندیدن چی از بینیاد گرفتن که جواب اون قسمتهایی از بدنشان راکه از دستدادن رو براشون و خانوادههاشون بر بکنه انصاف داشته باشین برادر
سلام دوست خوبم جناب قنبری عزیزدل برادر حرف بی ربطی نزدید خوبه انسان به امید دیگران زندگی نکند ولی عزیزم بنیاد میتواند درست فکر کند بودجه ها را درست خرج کند قراردادها را بهتر ببندد همین تعویض بیمه ایران به دی را خوب دقت بفرماید ببینید چه بلای سر ما اوردند خداوکیلی دلسوزی ما در کارکنان بنیاد نمیبینیم فقط بفکر خود وبروکراسی خشک اداری هستند ویا نمیدانند ویا لابیکری وامتیازات پشت پرده انها را از راه راست به دور کرده عزیز برادر ما نمیخواهیم بنیاد شق القمر کند همین بودجه اندک را خوب مدیریت کنه قراردادها را با اولویت منافع جانبازان ببندد و دیدی مثبت داشته باشد وگرنه من هم با شما موافقم که ریز کارهای ما را نباید منتظر بنیاد بمانیم دوست من ایا دکتر رفتی بعد از قراردادجدید نصف بیشتر دکترها وداروخانه قراردادبا بیمه دی ندارند حتی درمانگاه های تخصصی دولتی لذا خواهش ما از بنیاد این است که انها زحمت هزینه بودجه را میکشند پول میدهند چرا باید هرروز مشکل جدیدی را برما تحمیل کنند مشکل اینجاست بی دقتی وبیخیالی ولابی ورانت و.... که امیدواریم اصلاح شود واسلام حق یارت باد شهید زنده وطنم شما از روی صداقت نوشتی ولی لایه های پنهان را ندیدی
معلم عزیز حرفهایت به روی چشم بنده.
شما حرفتان کاملا" حق هست بنده هم از تغییر بیمه در بنیاد چوب خوردم.
من تمام حرفها را نزدم چون برداشت ها متفاوت است ، آن لایه های پنهان را می بینم اما سکوت میکنم تا متهم !!!! نشوم. یا حق
جناب قنبری وفا سلام شما فرمودید نظر خودتان را گفتید اولأ نظر شما اینجور که باطن کلام ارزشمندتان!!! نهفته نظر تفنگ بادی است و ،وزش باد نظرتان را میچرخاند در بیت المقدس 3 در عمق 60 کیلومتری کردستان عراق گلدسته های نوشکفته این مرز و بوم در پرتگاه های پر از برف غرق و شهید میشدند و در شلمچه زیر بمباران خوشه ای ذره ذره میشدند مگر توقع ایثارگران چیه اصلأ وارثان این انقلاب و نهضت غیر از ایثارگران چه کسب سزاوارتره مگر چند درصد این ملت در جنگ بود ه اند چرا حرفی میزنی که دشمنان ملت هم توان زدنش را ندارند شما تاریخ را مطالعه کنید تا متنبه شوید در یک قراراد بنام گلستان 17 ایالت از کشور ما جدا شدو پهلوی دوم بحرین را در یک روز به سلیما ن ابن خلیفه داد اما در هشتت سال جنگ و پشتیبانی 80 کشور از صدام یک وجب خاک از ایران جدا نشد چرا شما به جهادگران راه خدا و دین و آزادگی تلویحأ توهین میکنید
آقای اسکندری با سلام
شما با چه نیتی مطلب بنده را خواندید و مرا متهم می کنید؟
کجای حرف من چرخید؟
من به چه کسانی توهین کردم؟
به شما توصیه می کنم یکبار دیگر این مطلب را بخوانید.
شما از خیانت های تاریخ گذشته صحبت می کنید در حالیکه اصلا" نیازی به مطالعه چنین خیانت هایی نیست ، چون در همین سالهای اخیر خیانت های اسف باری به ایثارگران شد .
چرا به این ها اشاره ندارید؟ چرا نمی بینید در روز روشن قوانین حمایت از ایثارگران لگد مال می شود و اعتراض ما هم بی جواب مانده.
مگر آنهایی که به اسم ایثارگران میلیاردها تومان اختلاس کردند به جیب مبارکشان زدند گناهشان از امثال پهلوی کم تر است؟
پهلوی به فکر منافع سلطنت خود بود و این عده به فکر جیب و جناح بازی خود.
خلاصه مطلب بنده در این بود که جانبازان و ایثارگران بیشتر به توانایی های خود متکی باشند تا بنیاد. همین
شما زمین و زمان را با تاریخ میکس کردید تا بنده را بایکوت کنید ، اما بنده با چنین حرف های ...
در لاک خود پنهان نمی شوم و هر مقامی که ایثارگران را به بازی بگیرد رسوا می کنم.
رک می گویم من به هیچ مقامی توهین نکرده ام و در توصیه به دیگران قید کردم (خودمان) ، یعنی خودم را متمایز نکردم که عقل کل هستم.
تا امثال شما هستند باید برای حرف زدن واژه ها بچرخند تا حرفمان چند پهلونشود.
اول برای خودم متاسفم سپس ...
یا حق
سلام .برادرجانبازم همه گفته های شمادرست اولاهرجانبازی یارزمنده حق وحقوقی دارد.دردین مابه مااموختن ازحق وحقومان تااخرین نفس دفاع کنیم ۲۸ساله جانباز موجی شنوایی ندارد شیمیایی با۱۰_. 15/.چیزی بهش ندادن تاشاید مرهمی باشد برا زخم ۲۸ساله کسی هم ازاو دلجویی یااحوالی نپرسیده جوانی وسلامتش درجهبه مانده دراین سن60///یا۵۰ساله گی درامدی ندارد توان کار ندارد چطورساکت باشد ۹۹درصدجانبازان به نحوی نتوانستن اندوخته برا سن پیری داشته باشن ۳۰ساله احوالی ازاو نپرسیدن درحال حاضرچاره ای جز گرفتن حقش باقی نمانده پس اگرازدستمان برمیاد کمک کنییم حق وحقوق جانبازان را بدهند نه اینکه به انها راسرکوب کنیم
من دوستان 70درصد زیاد دارم ولی به این نتیجه رسیدم اگر دولت محترم یک لوله نفت را هم برای یک خانواده 70درصد اختصاص دهد باز هم نمیتواند یک گوشه از نداشته هایش را جبران کند خوب تصور کنید دوست من جانبازی که دودست ندارد برای خوردن یک میوه ویا یک لقمه نان نیازمند فرزند وهمسرش است وهیچ وقت نتوانسته مثل منو شما که دو دست مان سالم است امورات روزمره را انجام دهند چقدر مظلوم هستند واز ان بدتر فرزندان خانواده وهمسرانشان ایا با یک حق پرستاری وماده 51 ویک مقطع تحصیلی کفایت میکند نه عزیز من شاید فکر کنید من هم 70درصدم دفاع میکنم ولی حقیر زیر 25 درصدم به خانواده های 70درصد ارتباط دارم میدانم چه مشکلی هست دولت محترم برای هر جانبازی باید 4نفر پرستار استخدام کند شیفتی حضور داشته باشند نه اینکه همسران وفرزندان این عزیزان از نظر جسمی جانبازتر شده اند حق یارتان بیاید واقع بین باشیم
احسنت معلم عزیزم بله حق این عزیزان هم بدرستی نرسیده .حال اگر28سال حقمان راخوردندبازدرعوض تاالان که توانستیم باروح وروان ناقص کارگری کردیم اماانهاچی ؟؟ایامیتوانند غذای خودراکه روی میزش گذاشتندبخورد؟خیرباید چشم بدرباشدتاپسردخترزن و..........بیاییدمثل یک کودک غذایش رابدهد.ایااوهرقاشقی که به دهانش میرود عرق نمیریزد؟خجالت نمیکشد؟خسته نشده ازاینهمه محتاج دیگران بوده ............دولت بایدحق تک تک کسانی که جنگ بودندرابدهدچون بگفته متخصصین دنیا هررزمنده که فقط6ماه توجنگ بوده ازنظرپزشکی دنیا مشل اعصاب وروان دارد .....مسولین بدادتما این عزیزان بایدبرسدهرکس به اندازه خودش ............جانبازان عزیزبخصوص 70درصدهاوبالاتر بخداما رزمندگان دردمنددوستتان داریم همیشه وهمه وقت مثل8سال جنگ یاعلی مددد
آقای قنبری وفا حرف حق زدند . البته نظرات همه یکسان نیست و حرف رک و راست مخالف و موافق دارد. با این رویه اشخاصی مانند آقای قنبری وفا مجبور به محافظه کاری هستند تمام و کامل سخن نمی گویند . از مخاطبان این سایت تقاضا دارم که سعه صدر نشان داده و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا همه حرفها زده شود . خود من جرات ندارم از نام واقعی ام استفاده کنم و شهامت آقای قنبری وفا را خیلی تحسین میکنم. راستی آقای فرید اسکندری آقای قنبری وفا سالهاست که اینجا می نویسند و عکسشان هم قبلا" چاپ شده و اهل پنهان کاری نیستند.اشتباه نکنید پسر خاله ام نیست اما یک جانباز دلاور است.
سلام اقای قنبری وفای عزیزکه بخدادوستت دارم چون نصبت به بعضی ازدوستان دردمنداین سایت دلسوز شماعزیزقدیمی ترهستیدوبنده اگرزیادمتن نمیگذارم اعصابم اجازه نمیدهد .اما همه مطالبهای ارزنده شماعزیزودیگردوستان رامطالعه میکنم .اما بنده ازشما انتظارهای بیشتری داشتم چون بایدشمابه ماجهت احقاق حق28سالمون که ظالمانه مسولین پامال نمودند راهکاری نشان میدادید.تاماهم بعداز28سال کارگری وناله های شبانه وشرمندگی پیش زن وبچه وهر3ماه یکبارپیش متخصصین اعصاب حدعقل حدعقل یک حقوق بمیرنمیرویک دفترچه درمانی میگرفتیم تااخرعمری اینهمه شرمساردرپیش اهل وعیال نمیشدیم .اقای قنبری عزیز اگرموقعیت بنده راداشتید باکارگری انهم درروستا باوجود8سال خشک سالی و3تابچه مدرسه هیچ وقت این چنین سخن نمیگفتی .وقتی دیدم پیام شماست تعجب کردم چون تمامی مطالبهای چندسال پیشت رااکثرامطالعه نمودم باهم خیلی تفاوت داشت برادر.واگرهم کاری باشددیگربنده باخوردن اینهمه قرص اعصاب تعادل رفتن سرکارراندارم .درطول این28سال توانستم کارگری کنم هم به دکتربروم وهم مثل یک فردعادی زندگیم رااداره کنم .اماحال بخداوندی خدا قادرنیستم .مگرمارزمندگان گداهستیم که اینهمه باید التماس مسولین رابکنم حتما هیچ چاره ای برایمان نمانده که با27ماه داطلب جبهه دست بدامان دولت شده ایم .الان بنده بخاطر3000000تومان تواین هوای سرد همه مردم روستا گازکشی کردندبالای یکسال استکه مردم استفاده میکنندبنده تازه با قرض و وام و.....میخواهم خانه ام راگازکشی کنم چون مجبورهستم بچه هایم سرمامیخورندکم هم شرمندگی پیش زن وبچه نکشیدیم .....بیشترازاین نمیگویم اگرمیخواهی بدانی که من درچه اوضاعی دارم زنده مانی میکنم کمی ورق سایت خوبمون رابزن برگرددعقب تمام دردنامه هایم راخواهی دیدباکوهی درد که هیچکس ذره ای ازاین بارراهنوزکم نکرده جز جانبازسرافراز دکترعزیزمان ساقی که بنده تاعمردارم مدیون این ابرمرددورانجنگ هستم .........درودبرشما اقای ساقی ///رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ حتی بدون دفترچه درمانی که بالای20سال استکه به متخصص های سبزوارومشهدمیروم انهم ازاد همان دفترچه روستاییمان راهم قبول نمیکنندمیگن قراردادنداریم چون35هزارتومان وزیت رانقدامیگیرند
سلام به سایت دلسوز فاش نیوز....بنده بعنوان یک رزمنده که27ماه داوطلب جنگیدم وموج گرفتم اماصورت سانحه ندارم ....که حتی یک دفترچه درمانی جهت درمان دردی راکه ازجنگ اوردم رادرمان کنم .ازاقای شهیدی عزیزسوال دارم اقای شهیدی شماییکه باافتخار اعلام نمودیدبنیادشهید30موکب درراه کربلاودرراه مولای بی سرمان امام حسین زدیم .خوب کارخیلی بجاانجام دادید.غذادادیددمتان گرم .به کفشهای مردم واکس زدید خداامواتتان رابیامرزد.آیا...../؟//درطول این28سال برای یک بارهم گفتیدکه کسانی بودندبنام رزمنده درسن های مختلف رفتندازکشوروناموسمان دفاع کردندودردمندبرگشتند که ازنظرظاهری وازنظر ما سالم برگشتند ونامشان همان رزمنده باقی ماند که اکثرهمین عزیزان که خودم ذره ای ازاین دریاهستم روانی ام خانواده ام میخواهند به قران ترکم کننداما هربارتوسط فامیلی به وقوع نمی پیوندد .درطول این سالهاهیچ .باخودگفتید که چرا به این عزیزان حق وحقوقشان راکه مجلس تصویب وشورای نگهبان تاییدمیکندبارمالی راایرادمیکنیم ؟؟؟دلیلش درچیست؟ چرارزمندگان باگذشت28سال ازپایان جنگ هنوز درپله اول مشکلات ابتدایی که همان نان خالی ودفترچه بیمه درمانی است درجامیزنند ؟؟.اگربارمالی مطرح میباشد چرا به ملیونهازایرافغانی پاکستانی هندی وایرانیان عزیزم......درطول 10الی15روزاینهمه خدمات رایگان میدهید.که خودتان میدانید30موکب بگفته خودت هزینهاش سربه فلک میکشدانوقت برای کسی که جانش را درراه کشورش رهبرعزیزش ناقص کرده بارمالی دارد...بخداخنده داراست .اگه نگیم اینامیگن بله دیگه ....... /وقتی مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاکه ضربه خورده این جنگ هستیم این بندوبساطهارامی بینیم .بخدامن یکی به عقیده وایمان شما ودولت مردان شک میکنم ..بیاییددرسال حداقل 5موکب هم برای مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهابزنید که همان دردمان راکه ازجنگ به ارث اوردیم شده صوهان روح وجسم زن وبچه مان رادرمان کنید....چرا سنگ اندازی میکنید ؟؟برای کهنه سربازش بارمالی دارداما موکب ها بار نمایشی...فقط بفکرمحکم کردن میزخودتان هستیدبدرک که رزمنده ازخجالت پیش زن وبچه سربزیرند؟؟؟به والله اگررهبری عزیزبدانندکهنه سربازان امام خمینی ره وامام خامنه ای دامت برکاتو اینچنینی خارومفلص هستندخود دست بکارمیشود...بنده چون هم دارم زجرمیکشم وهم زن وبچه ام رابیشترازخودم زجرمیدهم بخاطرناراحتی اعصاب که مدتی است قادرنیستم به متخصصین برم ازادازروی قرصهای قبلی میکیرم به گلویم رسیده .وحرف اخرم رابه مسولین بنیادو........گفتم حال انها بیایندبنده را بازداشت کنندبجرم دفاع ازمیهن ودفاع ازحق وحقوق قانونی خودکه درتمامی کشورهای کافراروپایی کهنه سربازانش درهمه موارددرراسن ..انها بخدا سگی که جون یک سربازرانجات دادبود تومناطق جنگی .براش مراسم گرفتن ودرجه شجاعت بهش دادند چراکشورمسلمان ما هدفش گم وگورکردن این قشرازهردوعالم مانده هستند چرا؟؟نه خودمان روزخوشی دیدیم ونه زن وبچمون ..بخداقسم بچه های مابخصوص من یکی هر3تاش عصبی وعقده ای شده اند ایافرداکه واردجامعه بشوند ازخود عکسل عملهای ضربان موجی پدرش دراواثرنمیکند .وانوقت استکه بچه من رزمنده رابی جنبه روانی و....................اسم روش میگذارند ....خورده میداندناخورده چه میداند من دردمندچه میگم .............فقطتواین زمستان بدادمان برسیدکه بریدیم سن هم بالا شده توان نداریم جدای از موجی بودن توانمان هم رفته باهزاردردوبی درمان ............همگی ببخشیدکه سرتان رابدرداوردم دردم زیاداست ...مشکانی
جناب مشکاتی برادر عزیزم درد شما وسایر دوستان وحقیر در یک جاست وان هم فراموش شدن از جانب کسانی که روزی در کنارشان میجنگیدیم همان عالی جنابان که امروز در پست ریاست جمهوری وشورای عالی امنیت و..... به مردم خدمت میکنند
که روزی فرمانده جنگ جانشین جنگ فرمانده لشکر و..........بودند وهمین بزرگواران مسئول سازماندهی ما در لشکرها وتیپ ها بودند عزیزم انها حتما میدانند که افرادی مثل منو شما در جامعه زندگی میکنیم ولی چون فریاد ما نمیرسد پشتیبان نداریم وتشکیلاتی وسازمانی وانجمنی وشورای نداریم دفاع کنند در نتیجه محکوم به زندگی با مشکلاتیم هرچند امار وارقام دست انهاست واطلاعات دارند باید نمایندگان مجلس حرکتی کنند که می بینیم وضع انها هم چگونه است بیشترشان به فکر سلفی وچشن ایستاگرام مال اندوزی ورانت ووکیل الجناح وباندشانند اما دولت محترم هم یا اعتبار ندارند یا کسی پیدا میشود چندهزار میلیارد اختلاس میکند ویا اقازاده ای پیدا میشود گرا میدهد به دشمن که تحریم سخت انجام دهند ویا چندصد نفر برابر کل مردم وام میگیرند وپس نمیدهند ویا دشمن جنگ های نیابتی به ما تحمیل میکنند بلاخره در این گیرداد ومشکلات تنها افرادی فراموش میشوند که از نظر مالی ضعیف وواز نظر اجتماعی تشکیلات قوی ندارند تا مدافع حقشان باشند لذا من با اقای قنبری مواققم تا کی به امید بنیاد منتظر بمانیم خودمان دست بکار شویم تا بیش از این فرزندان ما زجرکش نشوند اگر دولتیان کاری میکردند که در 30سال گذشته کرده بودند حالا هم منو شما فرصتی نداریم عمرمان تمامه اگر دولت روی حرفش باشه همان قبر مجانی را هم بعدا بدهد شغالقمر کرده حق یارتان فاش نیوز ممنون از زحمات شما
آقای ساقی سلام ، چرا مطلب بنده رادر مورد صحبت های مشکوک آقای قنبری چاپ نکردید. حرف حق تلخه ولی باید گفت . در ضمن اگر قرار مطلبی چاپ شودکه دردی از جانبازان برطرف وآموزنده باشد نه بر مشکلات روحی و روانی آنها اضافه کند و بین خود جانبازان دلخوری ایجاد کند. ممنون.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi