شناسه خبر : 56735
شنبه 27 آبان 1396 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه:

۱۶ رشته ورزشی برای افراد جانباز و معلول در کرمانشاه فعال است

به گزارش فاش نیوز؛ رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ۱۶ رشته ورزشی مخصوص افراد جانباز و معلول در استان کرمانشاه وجود دارد.

عزت الله پرنیان در گفتگویی اظهار داشت: هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، آماده ثبت نام از تمام افراد معلول و کم توان ذهنی در رشته های ورزشی است.

وی افزود: معلولیت نمی‌تواند مانع پیشرفت شود و خانواده ها با ثبت نام فرزندان خود در رشته های مختلف می‌توانند باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتری در آنان شوند.

پرنیان با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از ورزشکاران کرمانشاهی همچون شهلا بهروزی راد و محمد خالوندی از مدال آوران در رویدادهای برون مرزی هستند، افزود: دیگر افراد معلول نیز با تلاش و فعالیت می‌توانند به جایگاه های مناسبی در ورزش برسند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ رشته ورزشی مخصوص افراد جانباز و معلول در استان وجود دارد، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام فرزندان خود می‌توانند به دفتر هیئت واقع در فرهنگیان فاز یک مجموعه ورزشی حضرت عباس (ع) همه روزه مراجعه کنند.

پرنیان گفت: زهرا شاه محمدی قهرمان کرمانشاهی دو و میدانی مسابقه های برون مرزی و دارنده نشان های مختلف کشوری با حضور در مدرسه دختران کم توان ذهنی، حرکات ورزشی را با دانش آموزان انجام داد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi