شناسه خبر : 56737
چهارشنبه 01 آذر 1396 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از چه راهی به حق و حقوقم برسم

جانباز 35 درصد با بیش از 50 ماه حضوردر جبهه های دفاع مقدس در حال حاضر به دلیل مصرف داروهای اعصاب و روان قادر به انجام کاری نیستم و بیکارم .

فاش نیوز- جانباز 35 درصد با بیش از 50 ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس در حال حاضر به دلیل مصرف داروهای اعصاب و روان قادر به انجام کاری نیستم و بیکارم.

اینجانب جانباز 35 درصد با بیش از 50   ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس هستم که در این مدت پنج بار مجروح  و در چهار مورد ان برایم گواهی مجروحیت از طرف سپاه پاسداران صادر شده است.

یک بار نیز در سال 61 با عضویت بسیج مجروح  و چهار بار در عملیات های مختلف دیگر با عضویت رسمی در سپاه مجروح شده ام . اما بعد از پایان دفاع مقدس به دلیل عدم توانایی از ادامه خدمت در سپاه استعفا دادم.

 در حال حاضر نیز به دلیل مصرف دارو از جمله داروهای اعصاب و روان قادر به هیچگونه کاری نیستم و بیکار هستم. چندین بار به بنیاد شهید مراجعه و تقاضای حضور در کمیسیون حالت اشتغال داده ام ولی متاسفانه با جواب منفی بنیاد مبنی براینکه شما در آخرین مجروحیت عضو رسمی سپاه بودید و می بایست سپاه نسبت به حالت اشتغال شما اقدام کند مواجه شدم.

 چندین بار نیز به سپاه مراجعه کردم که هر بار در جواب به من گفته اند چون در حال حاضر در سپاه خدمت نمی کنید به ما ربطی ندارد و باید به بنیاد شهید مراجعه کنید.

 نامه ای هم از سپاه در دست دارم که در آن نوشته شده است "ایشان از تاریخ 16/ 6/ 62 لغایت 18/ 6/ 62 با عضویت رسمی خدمت نموده و از این تاریخ به بعد استعفا داده و هیچگونه حقوق و مزایایی دریافت نمی کند.

 مدتی است که بنیاد شهید اقدام به برقراری کمک معیشت برای من کرده است که هر وقت هم مراجعه می کنم می گویند اگر بنیاد استان متوجه شود همین کمک معیشت ناچیز شما را هم طبق قانون قطع می کند.

 آهای مسئولین حالا شما  حقیر را راهنمایی و ارشاد کنید که چگونه و از چه راهی به حق و حقوقم برسم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، شما دو روز خدمت کردید؟ طبق قانون اگر یک روز حق بیمه پرداخت کرده باشید و در کمیسیون تامین اجتماعی مشمول حقوق از کار افتادگی شوید باید به شما حقوق پرداخت شود علی ایحال مسئولان در اجرای قوانین خودمختار هستند لذا کسانی که پارتی و آشنا داشته باشند کارشان به راحتی انجام میشود اگر شخصی مثل شما پارتی و آشنا نداشته باشد و تمام بندهای قانونی را شامل شود میتوانند از پرداخت حقوق خودداری کنند و هیچ دستگاه نظارتی پاسخگو نیست.
بنده نیز بعلت کارشکنی مسئولی در بنیاد هر مرتبه صدها برگ مدارک پزشکی شش مجروحیت تایید شده در صورت جلسه سانحه و احراز شده را با هزینه بسیار زیاد کپی و در محضر برابر اصل کردم بطور کلی امحا کرد و حدود 30 سال از تمام تسهیلات جانبازی بخصوص درمان محروم بودم حتی در سازمان بازرسی محکوم شد اما زروشان به آن مسئول بنیاد نرسید تا اینکه جناب آقای ساقی با بزرگواری مدارکم را به بنیاد مرکز تحویل داد تا دور از چشم مسئول کارشکن بنیاد کارم درست شد گرچه وضعیت مادی زندگی هیچ تفاوتی با گذشته نداشته لیکن از نظر روحی و کسب شخصیت عظمای جانبازی و شراکت در حفظ دین و میهن و مقاومت در برابر ابرقدرتهای جهانخوار واقعا بنده و خانواده ام تمام عمرمان را مدیون شخصیت ایثارگر و جوانمردی جناب آقای ساقی و همکاران عزیز هستیم که تمام زندگی خودشان را بدون هیچگونه مزد و منت اما عاشقانه و خالصانه وقف خدمت به ایثارگران کرده اند.
جناب حافظ فرمود:
نذر کردم گر از این غم بدر آیم روزی
تا در میکده شادان و غزلخوان بروم
باسلام خدمت برادران جانبازوایثارگر،دوست عزیزجانبازان25درصدبه بالاحقوق براشون پرداخت میشه چطورشما35درصددارید کمک معیشت میدهنداگه واقعاحقوق شمارانمیدهندبه دیوان عدالت شکایت کنید
سلام

درست وضعيت بنده هم مانند شما جانباز گرامي است . با اين تفاوت که بنده را با 60 ماه خدمت در خط مقدم از ارتش جمهوري اسلامي اخراج کردند انهم بعلت موج گرفتگي سر ...
روزي هشت عدد قرص مي خورم به بنياد مراجعه کرده ام ميگويند : شما ارتشي بوده وبايد از ارتش حق و حقوق خود را بگيريد. به ارتش مي رويم ميگويند چون شما اخراج شده ايدديگر جزو پرسنل ما نيستيد ما نميتوانيم کاري بکنيم ....
الان سي سال است که ما را پا در هوا نگه داشته اند و ريالي بابت جبهه و جانبازي بمن نداه اند .... خدا وکيلي اسم اينو چي ميشه گذاشت .....
جانباز شیمیایی 20 درصد بدانید طبق قانون در صورت هر نوع محکومیت از حقوق شهروندی محروم هستید مگر با وجود محکومیت با یک شرط بتوانید مامزد انتخابات یا رییس هر اداره شوید که جزو از ما بهتران باشید در غیر اینصورت از تمام حقوق خدوتان محروم میشوید لذا مشکل ایثارگری را هم اضافه کنید. افرادی را میشاسبم که در دادگاه محکوم شدند اما مشمول شرط بودند حالا نماینده مجلس یا ریبس اداره شدند زیرا اگر رییس نشوند فتنه میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi