شناسه خبر : 56753
دوشنبه 29 آبان 1396 , 16:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره یک رشته جدید!

وحید حیدری فر- اگر فرزند آزاده با استفاده از سهمیه وارد دانشگاه دولتی روزانه بشه و بعد به علت پیدانشدن کار با عنوان رشته، مجددا" با هزینه شخصی و بدون لحاظ شدن تسهیلات رفاهی و تحصیلی بنیاد شهید مدرک لیسانس مجدد در رشته ای دیگر بگیرد، آیا برای شرکت در آزمون استخدامی مشکلی برای اعمال شدن سهمیه با کد رشته جدید به وجود می آید؟

آیا باید رشته جدید را جایگزین رشته سابق که در اتوماسیون بنیاد شهید شده حذف کرد؟ چه کنم؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
@اسلام مشکانی@ اگرمن درمیان شماباشم یانباشم نگذاریدرزمندگان درروزمره زندگی به فراموشی سپرده شوند ...امام خمینی ره
بسم الله الرحمن الرحیم
.
کجایند آن مسلمانان برجسته که جان و مال و سلامتی خود را برای حراست از امام وطن،در میدان نبرد حق علیه باطل به ایثار و در طبق اخلاص فدا کردند.
کجایند آن مسلمانان برجسته که لبیک گویان دستور امام خود را بر سینه منجوق کردند و به فرمان خمینی کبیر(ره) و امام عصرشان،امام خامنه ای (مد ظله العالی)پای بر لذت های زودگذر دنیا گذاشتند.
کجایند...
آری ما می دانیم.هم اکنون مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدها علیل و رنجور و دردمند وتاریخ مصرفمان گذشته .امانبایدبااین کهنه سربازان اینچنین رفتارمیشد .که حال،انتظار آسایش و آرامش ابدی را می کشند.چراچراچرا؟؟؟؟
امروز با دلی شکسته واعصاب داغون دارم این نامه را می نویسیم.شاکی از دست دولت،شاکی از دست جامعه و مردم .چراچون28سال است که رزمندگان وجانبازان رابه فراموشی سپردند.
متاسفانه تا کنون پس از گذشت سالیان،هیچ قانون موثر و جامعی در رابطه با ما جانبازان زیر25%وبخصوص رزمندگان که حتی دفترچه درمانی ندارندتصویب و اجرا نشده است.البته تصویب زیادشده امااجرااصلا.چرا؟؟....آری ما برای آنچه که در راه خدا و ولایت تقدیم کرده ایم مزدی نبود.نه اینکه مارابعدازاتمام جنگ باکلی دردبحال خودمان رهاکنند..ماحقمان است به جرم دفاع ازکشورم ناله کنم وزجربکشم همسرم ونورچشمانم چرا همپای من بسوزندوبسازند؟؟؟ایافرزندان مارزمندگان که بایک پدرموجی زندگی کردندومیکنند وبفردی که جنگ راندیده واعصاب رانمیداندچی است یکیست؟؟
و اما فرزندان ما...
.گناه آنان چیست که همپای ما درد می کشند و همدردی ندارند.گناه آنان چیست که تا کنون لذت داشتن پدری سالم و خوش اخلاق را تجربه نکرده اند.و خلاصه گناه آنان چیست که روز و شب طعنه این و آن را به جان می خرند که آهااااای پسر پدر تو یک دیوانه وموجی است .
امروز فرزندان ما دچار هزار گرفتاری از جمله مشکل اعصاب وروان که درانهاهم تاثیرگذاشته ، ازدواج، سربازی و...هستند.
برخی از فرزندان ما بیش از یک سال است که منتظر قوانین جدید معافیت خدمت وظیفه عمومی ایثارگری می باشند؛اما متاسفانه پس از گذشت حدود 3ماه از تایید نهایی شورای نگهبان و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی هنوز این قوانین اجرا نشده اند.(ازحضرت عالی تقاضاداریم دستوربفرمایید لایحه برنامه ششم توسعه بخش 16که مربوط به مارزمندگان وجانبازان است را اجرایی کنند .تاکی مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاباید چشم انتظاری بکشیم ؟؟رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ موج گرفته حتی بدون دفترچه درمانی

ازطرف همه جانبازان زیر25وبخصوص رزمندگان .....مشکانی
دوستان مارزمندگان و جانبازان زیر25 هماهنگی مشکل روحی روانی داریم باشماسروران کاری ندارم خداهم نیاره امابرای خودم همیشه دعامیکنم خدا 50درصدحافظه ام رفته همان بقیه راهم بگیرتاندانم 30سال پیش چی شد الان داره چی میشه وچه اتفاقی برای نورچشمانم بااین اعصاب داغون که هموش دارندبعدازمن بیفته ... دارم پیش زن وبچه ام بخاطر کوچکترین خواسته که همان نان وماست وشهریه وپول توجیبیش است اب میشوم چه سودازاین زنده موندن پس الزایمربگیره راحت ترم ...خدایا ازمن گناهکاردردمندودردکشیده وزجرداده به زن وبچه ام راضی باش تا بسویت بیایم ..امین رزمنده دردمندموجی داری27ماه سابقه داوطلب مشکانی
با سلام
هیچ مشکلی پیش نمیاد به قسمت اشتغال بنیاد مراجعه می کنید و رشته جدید را باقبلی جایگزین می کنید.
با کارشناسان اشتغال مشورت کنید فکر می کنم بشود هر دو رشته را در سیستم حفظ کرد.
سلام ، درود خداوند و آل اطهار (ع) بر رزمندگان اسلام که با جان و مال و تمام هستی خودشان اسلام را خواستند. متاسفانه عده ای با توهمات سیاسی و از نادانی و بی اطلاعی در خصوص مغز اسلام و حقوق قانونی مردم تلاش میکنند قانون ایران را مطابق قانون سرمایه داران و زورگویان استکباری تغییر دهند.
آن متوهمان میگویند اسلام با زور شمشیر وارد کشور ایران شده در حالیکه تمام دانشمندان و تاریخ نویسان جهان ، متحد الفکر و نظر بر اساس شواهد و کاوشهای باستانی مستدل میگویند حتی در سالهای قبل از میلاد مسیح نیز هرگز ایرانیان زیر بار زور نرفتند. صدها سال مردم ایران پس از اسلام گرفتار ریاکاری و جنایات بنی امیه و بنی عباس بودند اما هرگز زیر بار زور و ستم آن حاکمان مستبد نرفتند و یادگارهای فراوانی در آثار باستانی برای اثبات مقاومت و تمدن هزاران ساله ایران و حق خواهی بجا گذاشتند که ثمره آنها امروز با انقلاب اسلامی به بار نشسته است.
هرچه اجنبی پرستان و دنیا طلبان تلاش کنند هرگز نمیتوانند تمدن حق خواهان ایرانی را با قوانین سرمایه داران و مستکبران غربی تغییر دهند. بدبختانه اینگونه توهمات فقط در سر این افراد شکم سیر وجود دارد در صورتی که در کشور آمریکا نیز عرف هر محل در دادگاههای فدرالی تعریف و اجرا میشود.
میدانیم حقوق مدنی ارتباط حقوقی مردم را با مردم در اجتماع تعریف میکند و هیچگونه ارتباطی با حقوق دولتی و ارتباط آن با مردم که تعریفی جدا از حقوق مدنی دارد با جنجال و هیاهو اینطور فرا فکنی کردند. آنها بایستی حقوق دولت و مردمی که از ناموس و جان و دین و میهن دفاع کردند همانطور که جهاد در اسلام در بالاترین جایگاه قرار دارد رزمندگان اسلام نیز در بالاترین جایگاه و منزلت اجتماعی قرار گیرند. در غیر اینصورت اینگونه تزویرها در طول تاریخ هرگز به مردم ایران تحمیل نشده بلکه عامل اصلی فرو پاشی حکومت زورگویان و مستکبران نیز شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi