شناسه خبر : 56783
چهارشنبه 01 آذر 1396 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلوگیری سپاه پاسداران از داعش برای تاسیس عربستان دوم در منطقه

به گزارش فاش نبوز؛ حجت الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه اگر جلوی داعش گرفته نمی شد در عراق و سوریه شاهد عربستان دوم و گسترش افراطی گری بودیم، اظهار کرد: توسعه فعالیت های داعش به منزله گسترش خوی وحشی گری و از بین رفتن اسلام بود.

وی داعش را یکی از چالش های جهان اسلام خواند و یادآور شد: با تاسیس عربستان دوم، شاهد نابودی اسلام و رواج آدمکشی در دنیا می شدیم که با درایت سپاه این اجازه به وهابیت و نیروهای تکفیری داده نشد.

وی ضمن تبریک این پیروزی مهم به همه ملت ایران، عراق و سوریه خاطرنشان کرد: داعش مجموعه ای بود که توسط استکبار جهانی و به دست وهابیت منطقه پرورش یافت و قصد آن ها شکستن جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه شکست داعش با تلاش بسیجیان جبهه مقاومت ایران، عراق و سوریه حاصل شد، اظهار کرد: نیروهای داعش به صورت ویژه برای آدم کشی و بدنام کردن اسلام عزیز تربیت شدند اما با اقتدار سپاه عزیز اجازه ادامه فعالیت به آن ها داده نشد.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه جبهه منحرف استکبار حرف مذاکره و سازش نمی داند و فقط باید از موضع قدرت آن ها را ساکت کرد، افزود: باید طبق تاکید قرآن کریم با جبهه استکبار از در قدرت وارد شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران نیز با قدرت دشمن را به عقب راند چرا که آن ها جز حرف زور سخنی دیگر نمی دانند.
امام جمعه موقت بجنورد یادآور شد: امروز باید امت اسلام هوشیار باشند و به پشتوانه قدرت ایمان خود در مقابل همه توطئه های دشمن بایستند. 

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi