شناسه خبر : 56808
شنبه 04 آذر 1396 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشک‌های رزمندگان "تیپ زینبیون" در فراغ فرمانده شهید "حمیدرضا ضیایی"

مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم «حمیدرضا ضیایی» ساعاتی پیش در سجد الانبیاء تهران برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم«حمیدرضا ضیایی» صبح امروز جمعه 3 آذر 96 با حضور سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنکی و رسانه ای فرمانده کل سپاه، سردار حسن رستگار پناه رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح، جمع کثیری از رزمندگان مدافع حرم تیپ زینبیون پاکستان و عموم مردم در تهران برگزار شد.

 

پیکر مطهر این فرمانده شهید در میان انبوه جمعیت، از مقابل مسجد الانبیاء واقع در خیابان پنجم نیرو هوایی تشییع و سپس به بهشت زهرا(س) منتقل شد تا در کنار دیگر همرزمان شهیدش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران آرام گیرد.

شهید مدافع حرم«حمیدرضا ضیایی» متولد سال 48 بود که در سن 15 سالگی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در لشکر 10 سید الشهدا(ع) به عنوان دیدبان مشغول جهاد در راه خدا شد. او در سال 66 در عملیات کربلای 5 از ناحیه پا مجروح شد و مدال پر افتخار جانبازی را به گردن آویخت. شهید ضیایی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالانه حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشت و خدماتی ارزشمند از خود بر جای گذاشت.

شهید ضیایی چندین بار به صورت داوطلبانه عازم سوریه شده بود و در قسمت ها و یگان های مختلف از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کرد. او در حالی که فرماندهی ادوات تیپ زینبیون را بر عهده داشت، در آخرین مرحله پاکسازی داعش در سوریه، در 30 آبان امسال در شهر بوکمال بر اثر اصبات تیر تک تیرانداز های داعشی به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حمیدرضا ضیایی

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حمیدرضا ضیایی

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حمیدرضا ضیاییتشییع پیکر شهید مدافع حرم حمیدرضا ضیایی

download

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi