شناسه خبر : 56825
یکشنبه 05 آذر 1396 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین خبر از سازمان نظام وظیفه ناجا:

زمان، تعداد و چگونگی کسرخدمت فرزندان ایثارگران

تا پایان برنامه ششم هر ساله تعداد حداکثر 20 هزار نفراز فرزندان ایثارگران که دارای بیشترین درصد جانبازی،آزادگی و رزمندگی هستند و یا تجمیع امتیاز جانبازی ، رزمندگی و آزادگی آنان به بالاترین امتیاز برسد از تسهیلات کسر خدمت بهره مند می شوند .

سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در تشریح مقررات جدید کسرخدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: دراجرای بند (د) ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، تا پایان برنامه ششم هر ساله تعداد حداکثر 20 هزار نفراز فرزندان ایثارگران که دارای بیشترین درصد جانبازی،آزادگی و رزمندگی هستند و یا تجمیع امتیاز جانبازی ، رزمندگی و آزادگی آنان به بالاترین امتیاز برسد از تسهیلات کسر خدمت بهره مند می شوند.

وی افزود: در راستای اجرای مقررات جدید کسرخدمت ایثارگران و برنامه ریزی مناسب برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال، تمام جانبازان،آزادگان و رزمندگان باید براساس زمان بندی ذیل با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد:جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیست آذر ماه - ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه از بیست آذر ماه تا دهم دی ماه می توانند در خواستشان را ثبت کنند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: اولویت بهره مندی از کسرخدمت برای واجدین شرایطی که بالاترین امتیاز را دارند به ترتیب با کارکنان وظیفه در حال خدمت،مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت درهر سال است و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت (بیست هزار نفر)، اولویت با مشمولان دارای معافیت تحصیلی خواهد بود بدیهی است که غایبان در اولویت بهره مندی از این تسهیلات قرار ندارند.

وی با تاکید براین مطلب که ثبت نام در این مرحله براساس خود اظهاری بوده و نیازی به ارسال مدارک نیست،افزود: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات دقیق و صحیح به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا سامانه تلفن گویا به شماره 096480 مراجعه کنند.

 

منبع: yjc

اینستاگرام
سلام من پدرم 10ماه ایثارگری داره ایا دست منم میگره
با سلام،تکلیف کسانیکه هم جانبازی دارند هم رزمندگی یا اسارت که باید تجمیع شود چی میشه؟ یعنی کی باید مراجعه کنن؟؟!! به عنوان مثال کسی که هم جانبازی داره هم رزمندگی باید دوبار به پلیس+10 مراجعه نماید یا خیر؟!
سلام،چرا مسئولین امر موضوع را شفاف و واضح توضیح نمیدن تا همه متوجه بشن که چکار باید بکنن.باید توضیح میدادند که کسانیکه هم جانبازی دارن هم ازادگی یا رزمندگی چه تاریخی باید مراجعه کنند. ممنون میشم جواب دهید. با تشکر.
جانبازان يازده تا بيس آذر رزمندگان از بيست آذر تا دهم دي و هر كس هم جانبازي يا رزمندگي دارد جانبازيش اولويت است
کسیکه جانبازی داره همه روباهم یعنی جانبازی وایثارگریش وکسی هم که فقط جبهه داره توتاریخ تعین شده ثبت نام میکنن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi