شناسه خبر : 56832
یکشنبه 05 آذر 1396 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایش را در«بیاره»و جانش را در «بوکمال» هدیه داد

شهید مدافع حرم حمیدرضا ضیایی متولد سال ۱۳۴۸ بود که در سن ۱۵ سالگی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و در لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) به عنوان دیدبان مشغول جهاد در راه خدا شد. او در سال ۶۶ در منطقه بیاره از ناحیه پا مجروح شد و مدال پر افتخار جانبازی را به گردن آویخت. او در بیاره همراه با شهید داود کولیوند و مهدی فلاح بود که آن دو نفر شهید و ایشان به درجه جانبازی نائل شد. شهید ضیایی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالانه حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشت و خدماتی ارزشمند از خود بر جای گذاشت.

 شهید ضیایی چندین بار به صورت داوطلبانه عازم سوریه شده بود و در قسمت ها و یگان های مختلف از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کرد. او در حالی که فرماندهی ادوات تیپ زینبیون را بر عهده داشت، در آخرین مرحله پاکسازی داعش در سوریه، در ۳۰ آبان امسال در "شهر بوکمال" بر اثر اصبات تیر تک تیرانداز های داعشی به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.

آنچه می بینید، تصاویری از جوانی و حضور او در جبهه های جنگ تحمیلی و نبرد با داعش است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi