شناسه خبر : 56844
سه شنبه 07 آذر 1396 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش بزرگداشت روز بسیج در بنیاد برگزار شد

همایش بزرگداشت هفته بسیج و تجلیل از کارکنان بسیجی بنیاد روز یکشنبه 5 آذر در بنیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، به مناسبت هفته بسیج مراسمی با حضور دکتر قشقاوی معاون  پارلمانی وزارت امورخارجه،  سرهنگ بهروز خزایی  فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید، حجت الاسلام کاویانی  راد معاونت فرهنگی بنیاد شهید، و گروهی از بسیجیان این نهاد در سالن اجتماعات بنیادشهید و امور ایثارگران برگزارشد.

 سرهنگ بهروزخزایی فرمانده مقاومت بسیج بنیادشهید  در این نشست با اشاره  پیروزی جبهه مقاومت بر داعشیان تکفیری گفت:  جبهه مقاومت توانست ماهیت داعش را از بین ببرد. وی آنگاه با اشاره به سخنان امام (ره) که درخصوص بسیج  که فرمودند فرهنگ بسیج باید درجهان ترویج شود خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که بسیج درمنطقه غرب آسیا شکل گرفته و موجب عزت مردم شده است. همچنان که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیج در همه عرصه های نظامی، اجتماعی، فرهنگی و هنری حضور فعالیت داشته و دارد و با حضور در صفوف خط مقدم نبرد حق علیه باطل، ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به پایان کار داعش در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی داعش شکل گرفت حدود 80 درصد سرزمین سوریه را اشغال کرد اما با تشکیل بسیج مردمی که با همت و تدبیر شهید سردار همدانی صورت گرفت، دیگر اثری از حکومت داعش نیست.

وی همچنین متذکرشد: همه کسانی که دلشان برای نظام، انقلاب و حفظ جایگاه رهبری می تپد از نظر ما بسیجی هستند و همه در این میان نیازمند تاسی ازسبک زندگی شهدا هستیم.

درپایان این مراسم از سه تن از فعالان بسیجی سال گذشته بنیادشهید تقدیر به عمل آمد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بانام ویادخدا/سلام برادرهمرزمم پسچرادراستان لرستان اینهمه درحق مسلم من بسیجی مسجل شده اجحاف رواداشته می شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi