شناسه خبر : 56869
چهارشنبه 08 آذر 1396 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سپید و سیاه» کتاب قرآنی برگزیده

از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» به عنوان بهترین محصول و اثر قرآنی از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری معرفی شد.

«سپید و سیاه» بهترین محصول قرآنی شناخته شد

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی ویژه‌برنامه عید بیعت همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه پرسنل سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و خانواده‌های آنها، تجلیل از مرکز مشارکتی فعال در حوزه قرآنی، تجلیل از مناطق برتر در اجرای برنامه‌های قرآنی، تجلیل از تولیدکنندگان محصولات قرآنی، مربیان برتر قرآنی، کانون برتر قرآنی صبح امروز، سه‌شنبه، هفتم آذرماه، در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برپا شد و نیز از کتابی با موضوع مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» رونمایی و از نویسنده آن تجلیل به عمل آمد.

 طی این مراسم از بهترین محصول و اثر قرآنی از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری که کتابی با موضوع مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» با الهام از آیات قرآن کریم است و توسط جانباز شیمیایی و فعال و نویسنده کتاب " تخریبچی دوران " ابوالفضل درخشنده به نگارش درآمده است، تجلیل به عمل آمد.

 این کتاب، ثمره جشنواره ادبی زشت و زیبا و سپید و سیاه است که در سال ۸۹ تحت همین عنوان، جشنواره ادبی برگزار شد تا پاسخی باشد به کشیش هتاکی که مصحف شریف قرآن را مورد هتک حرمت قرار داد. این کتاب در راستای مهندسی فرهنگی کشور و توجه به آیات گهربار قرآن کریم در زندگی امروزی چاپ و منتشر شده است.

 تیراژ کتاب در چاپ اول که آبان‌ماه سال جاری بوده، هزار جلد است که توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.
لازم بذکر است، این کتاب ثمره مهندسی فرهنگی، متولیان فرهنگسرای سرو به ویژه داودزاده، معاونت آفرینش‌های هنری است که توفیق نشر پیدا کرده است.

 یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با انتشارات حدیث قلم با شماره ۲۲۴۶۳۸۷۶ تماس حاصل کنند.
کتاب «آیات آسمانی» که اسفندماه سال گذشته به عنوان اثر برتر فعالیت سازمان فرهنگی ـ هنری شناخته شد و سال ۹۳ هم همین کتاب، عنوان کتاب سال سومین همایش اندیشه و قلم را دریافت کرد از دیگر تألیفات ابوالفضل درخشنده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi