شناسه خبر : 56885
شنبه 11 آذر 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طلبکارانی که چهل گز زبان دارند!

قول می دهم هزار نفر مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟

فاش نیوز- قول می دهم هزار نفر مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟ وقتی هم سهام بانک دی فرابورسی شد، همه سهام را خودشان خوردند!

فقط خدا می داند که اینها چه خیانت هائی در حق ایثارگران و خانواده شهدا مرتکب شدند و هنوز هم حق و حقوق ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا را می خورند! تازه همیشه طلبکارند و چهل گز هم زبان دارند.

وقتی با آدم حرف می زنند اگر کسی آنها را نشناسد و نداند که چه خیانت هایی به کشور می کنند، برای انها غصه می خورد که آنان مجاهدان واقعی هستند و باورش می شود که خادمان گمنام لشکر خدا هستند!

اما در واقع آنها گرگ هایی در لباس گوسفند و یا بهتر بگویم کرم های فاسد و متعفنی هستند که خون ایثارگران را مثل زالو می مکند و اگر به آنها فحش یا التماس و تهدید کنید فقط و فقط به شما بی محلی می کنند.

این حکایت در بنیاد شهید و امور ایثارگران صدق می کند چرا که یک روحانی سالخورده مانند "شهیدی"را در اتاقی قرار داده اند و در سایت ایثار عکس های فتوشاپی از او منتشر می کنند. البته امید است  این خیانت ها درست شود.

هر چند باید امیدوار بود، ولی این را هم باید بدانیم که بعضی امیدواری ها به حماقت شبیه تر است تا واقعیت. اگر چه قول می دهم هزار تا مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها برای تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟ وقتی هم بانک دی سهام اش فرابورسی شد، همه سهام را خودشان خوردند!

آقای خجسته مگر از روزنامه کیهان قوی تر هستند که وقتی بعد از اختلاس در بنیاد با تیتر بزرگ نوشت: "هزار و پانصد میلیارد تومان در بنیاد اختلاس شد" و از مفسدان بنیاد گفت، اما چی شد؟ متاسفانه روز بعد و روزهای بعد از آن سکوت کرد و دیگر چیزی نگفت.

وقتی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که همه اختلاس گران بزرگ و کوچک از او می ترسند این طور جا بزند از بقیه چه انتظاری می شود داشت؟

اگر چه روزنامه کیهان هم قدرتش را داشت و هم شهامتش را، اما سوال این است که چه چیزی باعث کنار کشیدن حسین شریعتمداری از این موضوع شده بود؟ البته حدس زدنش زیاد سخت نیست، حتما کسانی هستند که به نوعی خودشان را صاحب انقلاب دانسته و مردم را لبو فروش، بی سواد و بی شناسنامه (که البته منظورشون از بی شناسنامه یعنی بی اصل و نسب) می دانند.

اما در کل باید گفت، سازمان بنیاد شهید ستون فقراتش را کروبی و هم تیمی های او که چاپلوسانی بسیار کار کشته بودند پایه ریزی کردند. البته الان دیگر چاپلوسی نمی کنند و جزء کسانی هستند که در فتنه88 تمام قد از موسوی حمایت کردند و در سه انتخابات اخیر هم نگذاشتند در بنیاد به نفع جلیلی یا رئیسی تبلیغ شود.

متاسفانه تا جایی هم که توانستند به لیبرال های تازه اشرافی شده کمک کردند و هر کسی که به حرفشان گوش نکرد و طرفدار کاندیدای دیگری بود به پست های پایین تری شوت کردند! آیا یادتان رفته است که خانم فاطمه کروبی حتی بدون داشتن دیپلم، تا سال ها قبل رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران بود؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بسم الله رحمن الرحیم در باره بیمه دی و مشکلات قشر عظیم ایثارگر بنیادشهید و امورایثارگران بیمه تکمیلی 1700000 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را با بیمه دی منعقد کرده است و این در حالی است که طبق )پورتال اینترنتی بیمه دی شبکه فروش بیمه شعب)، بیمه دی فقط در 41شهرستان و مرکز استان دارای شعبه می باشد و این یعنی اینکه اگر خانواده ایثارگری در رابطه با مسایل در مانی با مشکل مواجه گردید می بایست مشکلات و خطرات مسافرت به مرکز استان را به جان خرید و به شعب بیمه دی در مراکز استان ها مراجعه کند. مثلا در شهرستان کازرون با بیش از 5000 هزار ایثارگر اعم از خانواده محترم شهید و جانباز، بیمه دی فاقد شعبعه می باشد و فقط یک نفر تازه وارد که از هیچ چیزی باخبر نیست به عنوان نماینده در بنیاد شهید قرار داده است. من به عنوان یک جانباز نتیجه سه آزمایش پزشکی، رسید دریافت هزینه سه نسخه از داروخانه و رسید پرداخت پول به پزشک همراه با مدارک لازم و خواسته شده به قسمت درمان بنیادشهید تحویل داده ام پس از مدتی اعلام نمودند که هزینه درمان شما به حسابتان در بانک دی واریز گردیده است و این در حالی است که بانک دی در کازرون فاقد شعبه می باشد. وقتی کارت را درون عابربانک قرار دادم فقط مبلغ 75000 هزارتومان واریز شده بود. با مسئول درمان بنیاد کازرون تماس گرفتم و جویای مابقی هزینه هایم شدم که ایشان در جواب گفت ما اصلا در جریان کار بیمه دی نمی باشیم. وقتی حضوری مراجعه کردم باز هم گفت که حالا شما نامه ای بنویس تا به شیراز بفرستیم ببینیم چه جوابی می دهند. چند سال قبل بنیاد شهید به تمام ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت می کردند کارت عابربانک دی تحویل داد و اکنون که برای دریافت هزینه درمان کارت بانک دی را نگاه می کنم متوجه تاریخ اعتبار کارت می شوم که فقط تا ماه بهمن همین سال بیشتر اعتبار ندارد و این یعنی اینکه در شهرستان کازرون می بایستی بیش از 5000 هزار نفر از خانواده ایثارگران با وجود سن و سال پدر و مادر شهدا و درد و رنج زیاد جانبازان برای دریافت کارت جدید و یا اینکه اگر عابر بانک آنان دچار مشکل و مفقود گردید و یا جهت تغییر رمز کارت باید به شیراز مراجعه کنند و هزاران مشکل دیگر. حال سوال اینجاست که اولا مگر بیمه ایران با این همه سابقه و دارای شعبه در تمام شهرستان ها چه مشکلی داشت که مسئولین محترم بنیاد با بیمه دی قرارداد بستند و دوم اینکه چرا بیمه دی هزینه درمان ایثارگران را همانند بیمه ایران به حساب حقوقی آنان در بانک ملی واریز نمی کنند تا ایثارگران دچار مشکلات فراوان نشوند.
بسیار عالی و منطبق با واقعیت. دروغ و ریا و دغل و ا بخور و بخور و .... بنام دین در لباس دین داری!!!؟؟؟
... افرادی خود را یاور امام جا زدند که نه تنها هیچ شباهتی به صدها هزار شهید و جانباز و خادمان ملت ندارند،، بلکه همچون دشمنانی بدتر از استکبار خارجی..ریشه های انقلاب را هم همچون شاخه های درخت انقلاب می خواستند و می خواهند بشکنند، فتنه گرانی خبیث تر از داعش که بسیجی و جانباز آتش می زدند..و هم اینک هم بعضی از مشاغل و مسئولیت ها را هم در کمال ناباوری به یاری همراهان و زادگان روباه صفتشان هزاران میلیاردها تومان را تصاحب و غصب کرده اند.. و با سیل ابزار و تکنولوژی رسانه ای انقلابیون را هم هجو و تمسخر می کنند.. اگر آقازاده ای علی الظاهر محکوم شود دوران محکومیتش در هتلها و تفریحگاهها باهزینه بیت المال پرداخت می شود... و کارگری که حقوقش را می خواهدو نویسنده انقلابی منتقد شلاق می خورد....
بنياد سراسر ابهام است

اكثر تماسهاي ايثارگران گوياي آن است كه در بنياد خصوصا" استانها و سهرستانها كسي پاسخگوي آنان نبوده و خدمات بنياد از شفافيت برخوردار نيست . ابهامات و پرسشهاي بسيار ايثارگران از مسكن ، كميسيون پزشكي ،‌كميسيون ماده 16 ، احكام همطرازي حقوق جانبازان حالت اشتغال ، خودرو ، سهميه هاي استخدامي و . . . از بي اطلاعي بنياد ها براي رفع ابهامات آنان گواه است . شايد بي اطلاعي بنياد استانها و شهرستانها از كوتاهي بنياد مركز در توجيه آنان حكايت داشته باشد و يا اينكه خود بنياد مركز هم از اطلاعات كافي براي پاسخگويي برخوردار نيست. وقتي يك متن صريح قانون از معاونت حقوقي بنياد استعلام مي شود و كارشناس مربوطه كه مدعي جايگاهي است كه بر آن تكيه زده به اشتباه قصد دارد آن را كميسيون پزشكي استعلام كند ‌اين مطلب گواه آن است كه امور بسيار ساده هم در توان ستاد بنياد براي رفع ابهام و شفافيت نيست . اين موضوع صلاحيت ستاد مركز بنياد را براي اداره بنيادها و دفاتر كشور دچار ترديد مي كند.

...

سال نو میلادی نزدیک است .

و ایرانیان عزیز باید بروند سفر :

مثلاً ترکیه و یا دبی .

برای دیدن کنسرت خواننده های ایرانی .

و هر بلیط کنسرت بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار است .

و هر ایرانی در ۴ روز ۴ کنسرت هم اگر برود :

متوسط ۲۰۰۰ دلار فقط پول بلیط کنسرت می دهد ؟!

حالا دولت محترم آمده ۵۰ دلار عوارض خروج از کشور تعیین کرده است .یعنی ۲۲۰ هزار تومان .

یعنی هیچ و فقط هیاهو ؟!

دولت محترم باید عوارض خروج از کشور را

حداقل به اندازه یک کنسرت ارزان قیمت گران

می کرد ؟!

یعنی یک ملیون تومان کمتر از ۳۰۰ دلار ؟!

کسی که ۵۰۰۰ دلار خرج می کند که کریسمس

را در مثلاً ارمنستان قر بدهد ؟!

یک ملیون تومان خروج از کشور برایش

شوکولات است ؟!

...
تجلیل درستی نبود
هر نوع گرانی دودش به چشم قشر متوسط می رود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi