شناسه خبر : 56917
یکشنبه 12 آذر 1396 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جریانی که آرزوی زانو زدن در مقابل غرب را دارد!

این طیف فکری که درتمام دوران تاریخ چند صد ساله اخیر ایران خدمات شایسته ای به اربابان خود کرده اند، بدبختانه در هر زمان که به مهره سوخته تبدیل بشوند، نه پیش ملت بزرگ و شریف ایران آبرویی دارند و نه پیش اربابان غربی خود!

- یکی از خطراتی که نسل های چهارم و پنجم انقلاب را تهدید می کند جریان های متصل به غرب یا غرب گراها می باشند. این جریانات که به عنوان دلداه به غرب تمام اهداف والای بشری را در زانو زدن مقابل غرب و طوق بندگی به گردن خود و جامعه ایرانی انداختن می بینند، تمام اهداف پلید دنیای غرب را مو به مو اجرا کرده و به هیچ عنوان اهمیتی برای استقلال، آزادی و تمامیت ارضی و جمهوریت بر پایه ی اسلام با رای بالای نود و هفت درصد در کشور قائل نمی باشند.

این طیف فکری که درتمام دوران تاریخ چند صد ساله اخیر ایران خدمات شایسته ای به اربابان خود کرده اند، بدبختانه در هر زمان که به مهره سوخته تبدیل بشوند، نه پیش ملت بزرگ و شریف ایران آبرویی دارند و نه پیش اربابان غربی خود!

بیشترین ضرر فکری این طیف در زمان حکومت قاجاریه به ملت ایران تحمیل شد. این جریان که به عنوان منورالفکر به غرب سفری داشتند آنچنان تحت تاثیر رزق و برق جلوه های مادی دنیای غرب گرفتار شدند که با سراسیمگی بی حد، با کت و شلوار و کروات غربی به ایران برگشته و خواهان پیشرفت به سبک غربی شدند اما از آنجا که فقط و فقط بی بند و باری به سبک غربی و اروپایی به مذاقشان خوش آمد، دیگر هیچ ره آوردهای پیشرفت صنعتی، کشاورزی، دامداری، پزشکی و دیگر تکنولوژی های اروپا و غرب را ندیدند و نخواستند که ببینند!

این به اصطلاح منورالفکرها قاجاریه تمام پیشرفت جهان غرب و اروپا را در دامن کوتاه زنان غربی و اروپایی دیدند،

به همین جهت شروع به ترویج کشف حجاب در جامعه اندرونی شاهان قاجار کردند و در اواخر قاجاریه و اوایل حکومت پهلوی ها کشف حجاب را به اجبار به زنان ایرانی تحمیل کردند، متاسفانه ثمره آن پنجاه سال بی هویتی خانوادگی جامعه ایرانی را رقم زد.

اما با شروع انقلاب اسلامی، مردم سلحشور ایران توانستند با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به اصل خود که خودباوری و اتکا به داشته های بومی، علمی، پژوهشی، صنعتی ،کشاورزی، پزشکی و دیگر علوم در بیشترِ مسائل پیشرفته تکنولوژی پی ببرند، آن چنان که دنیای غرب و اروپا شدیدا"به وحشت و اضطراب افتادند!
 
 طی عمر بابرکت چهل ساله انقلاب اسلامی، بیشترین و سخت ترین تحریم های ظالمانه را به این ملت بزرگ و شریف تحمیل کردند تا بتوانند جلو پیشرفت های شگفت انگیز علمی و جامعه متحد اقوام  ایرانی را بگیرند، در این بین دوباره جامعه متوهم و دلداه به غرب با خوش رقصی های متعدد خود در صدد ضربه زدن به تمام دستاوردهای بومی علمی و عملی شکل گرفته جامعه ایرانی شدند.

 متاسفانه تا آنجا پیش رفتند و آنقدر گراهای مختلف به غرب دادند تا توانستند صنعت بومی و پیشرفته صلح آمیز هسته ای ایران را به شکل بی سابقه ای متوقف کنند و جمهوری اسلامی ایران را به میز تحمیلی مذاکره بکشانند تا تمام دستاورد مذاکره،صدرصد برای غرب و اروپا و هیچ (صفر درصد) برای ملت شریف ایران رقم بخورد. امروز تلخی برجام که به اصطلاح قرار بود سر و سامانی به وضعیت اقتصادی، معیشیتی و همچنین سفره ملت ایران و برداشتن سایه به اصطلاح جنگ شود در کام مردم بخوبی احساس می شود.

 تبدیل مکانیسم ماشه برای تحمیل مذاکرات برای جلوگیری از قدرت بازدارندگی موشکی و توان دفاعی ایران و به رسمیت شناختن رژیم منحوس صهیونیستی و دست برداشتن از آرمانِ آزادی فلسطین و قدس شریف و دوری از کمک به جبهه ی مقاومت که هر روزه به طریقی از روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاح طلب فریاد زده می شود را شاهد هستیم.

 باید مردان و زنان بی مدعای ایرانی و انقلابی، پشت پرده جریان ِ تفکرات روزنامه های بی هویت زنجیره ای را در سرسپردگی و خیانت به آرمان ملت شریف ایران را هویدا کرده تا جوانان سرافراز نسل چهار و پنجم انقلاب و نسل های آینده انقلاب اسلامی آگاهانه از آرمان استقلال، آزادی و جمهوری برپایه اسلام ناب محمدی(ص) دفاع کرده و نگذارند خون هایی که هزاران ایرانی سرافراز در به دست آوردن این آرمان ها ریخته اند به یغما وتاراج برود!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به عبارتی این منافقین همیشه حضور دارند و مانند موریانه ریشه وجودی انقلاب را میجوند و بدتر آنکه در مدیریت ها نفوذ کرده اند و اینهمه دوری از آرمان های انقلاب و وابستگی به طغیانگران حاصل کار آنهاست و در همه طیف ها حضوری مرموز ولی خطرناک دارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi