شناسه خبر : 56927
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آهای! ایثارگران، متکدی نیستند!

خیلی از صاحب منصبان و صاحبان قدرت که امروز بنا به دلایلی بر اریکه قدرت تکیه زده اند و در به بار نشستن نهضت ذره ای سهم نداشتند، وقتی خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران برای حل مشکلات به این گروه مراجعه می کنند...

فرید اسکندری - سلام بر ایثارگرانی که بعد از جنگ بر اثر جراحات جنگی سال ها هم خود سوختند و هم اطرافیانشان و کوچک ترین گله ای نکردند و هر روز در این کشور ناب اسلامی شاهد پر کشیدن کبوتران بال و پر سوخته هستیم.

 ما پرورش یافته مکتب حسین و خمینی کبیر هستیم و کسانی که واقعیت این مکتب را با گوشت، پوست و خون درک کرده اند، نگهدارنده ی این گروه هرگز اجازه نمی دهد در هر پست و مقام چه سیاسی یا غیر سیاسی از حد و اندازه خود عدول کنند یا خدای ناکرده با تملق یا دنبال پست و منصب باشند.

  ما یاد گرفته ایم که حق گرفتنی است. در هر صورت ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم دنباله رو یاران برگزیده مولایمان علی (ع) باشیم. حال در این مسیر پیروز شویم یا شکست بخوریم مهم نیست. مهم این است که ما ایثارگران به تاریخ، آیندگان و جهانیان ثابت کنیم که راه علی، حسین و راه خمینی و مقام عظمای ولایت رضایت خدای متعال است و تا زمانی که آزادگی و استقلال در خون انسان های پرورش یافته باشد، مکتب حسین (ع) نیز جریان دارد و ایثار و شهادت هم وجود خواهدداشت. در مقابل این گروه ستمگران، استعمارگران در کمین جهادگران خواهند بود.

  خیلی از صاحب منصبان و صاحبان قدرت که امروز بنا به دلایلی بر اریکه قدرت تکیه زده اند و در به بار نشستن نهضت ذره ای سهم نداشتند، وقتی خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران برای حل مشکلات به این گروه مراجعه می کنند، متأسفانه برخی از این صاحبان قدرت طوری با ایثارگران برخورد می کنند که به نظر می رسد این گروه ایثارگران گدایانی هستند که در حال تگدی گری هستند!

  به علی و به عدالت علی قسم، همین گروه ایثارگران از شریف ترین و جوانمردترین بندگان خدا هستند که با جهاد فی سبیل الله به ندای حسین زمان لبیک گفته و کربلای ایران را رقم زدند و تاریخ ایران و جهان گواهی داده و خواهد داد که کربلای حسین (ع) با کربلای خمینی فقط از نظر بُعد زمان تفاوت دارد و انسان های آزادهِ امروز و آینده به این حقیت و واقعیت مهر تأیید زده و خواهند زد. ایثارگران، هم باسوادند و هم سیاستمدار حرفه ای هستند، عادل و نجیبند و هم درک و پذیرش بسیار بالایی دارند.

 ایثارگرانی که با تمام وجود شهادت را می پذیرد و برای رسیدن به شهادت، اشک هایی از سوز و گداز بر گونه هایشان می ریزد تا خدا توفیق شهادت را نصیبشان کند. در طول تاریخ در میان کدام ملت و قوم به غیر از یاران حسین (ع) در کربلا چنین مردمی وجود دارند که برای رسیدن به شهادت، جشن حنابندان می گیرند؟!

  آری ایثارگران همه وقایع و رویدادهای مسئولان و صاحبان قدرت را رصد و دنبال می کنند و در مورد همه چیز اطلاعات و آگاهی شان بیشتر است و اگر در مورد ناملایمات و ستم هایی که در حقشان انجام می شود حرفی نمی زنند، نشان از مناعت طبع و درک بالایشان است که مبادا دشمنان داخلی و لیبرال های ظاهر ساز ودشمنان ملت ایران در خارج از مرزها،علی الخصوص آمریکا، اسراییل غده سرطانی آل سعود و ... خوشحال شوند و مانند همیشه فرقه سازی کنند و به بهانه های کذایی و دروغی فرقه هایی مانند داعش و القائده و منافقین، طالبان و... تشکیل دهند و دوباره کودک کشی و جنگ قدرت و ثروت راه بیاندازند و ایادی استکبار موازنه ی راهبردی قدرت را به نفع آمریکا و اسراییل غده سرطانی تغییر دهند.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi