شناسه خبر : 56931
یکشنبه 12 آذر 1396 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام حمایت ایثارگران ورزشکار از اقدام انقلابی"علیرضاکریمی"

پهلوان علی رضا کریمی، برای اجتناب از مسابقه با نماینده رژیم غاصب و احیانا محرومیت وی و فدراسیون کشتی کشورمان، به ناچار باخت تا در دور بعد با نماینده رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.

فاش نیوز - در پی شکست قهرمانانه" علی رضا کریمی" کشتی گیر ارزنده و ارزشی کشورمان در جریان رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال و در دیدار با کشتی گیر روس، "انجمن های ورزش های جانبازان و ایثارگران" با صدور پیامی کسب افتخار توسط پهلوان کریمی، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به این قهرمان ملی تبریک گفت.

جوان غیور و قهرمان کشورمان، علی رضا کریمی، در این دوره از مسابقات و در حین مسابقه با کشتی گیر روس پس از آنکه در ۱۰ ثانیه پایانی متوجه پیروزی کشتی‌گیر اسرائیلی در برابر حریف آمریکایی شد برای اجتناب از مسابقه با نماینده رژیم غاصب و احیانا محرومیت وی و فدراسیون کشتی کشورمان، به ناچار باخت تا در دور بعد با نماینده رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.

متن پیام صادره به این شرح است:

پهلوان و قهرمان عزیز ملت علیرضا کریمی


قهرمانان ورزشی فداکار ما نشان دادند، مقاومت در برابر ظالم، دفاع از مظلوم، دفاع از ارزشهای الهی و انسانی، محدود و مشروط  به صحنه های خونین و دهشتناک جنگ، شکافتن دل شب و خطر کردن در میان میادین مین و انفجار و گلوله یا به جان خریدن گرمای مجنون و سرمای قندیل و دادن جان و تن ... یا رنج اسارت و مدارا با خس خس و سرفه و ناله ها مجروحین شیمیایی، هروله در راهروهای بیمارستانها یا چشم به راهی مادران و پدران گم کرده فرزند و یا فرزندان نادیده پدر و یا پرواز تنهای همسران شهدا نیست!

ایثار و فداکاری میتواند در زمین و زمینه‌های خوشرنگ و خوش نقش و نگار ورزشی، در میان پرتو افشانی های نورافکن ها و درگذشتن از خود  از اجلال و خیره کنندگی تلویزیون ها، گذشتن از تشویق و کف زدن های هیجان انگیز دوست داران و لذت غلبه بر حریفان نیز به نمایش درآید.

امضا کنندگان طومار حاضر به نمایندگی از تمام ایثارگران و به ویژه ایثارگران ورزشکار، این ایثار و فداکاری، این پیروزی بزرگ و شکوه و احتشام ماندگار در نزد ملت بزرگ ایران و ملت های مطلوم دنیا در سراسر تاریخ را ارج نهاده و به شما تبریک می‌گوید. همچنین این پیروزی نصیب تمام کسانی است که برای صیقل یافتن گوهر وجود شما زحمات زیادی کشیدند و متحمل صبوری و تلاش چندین ساله شدند.

بدون تردید، این حرکت ارزنده شما، فریادی رسا در دفاع از مظلومین فلسطین بوده و خداوند جبّار، مدالی ارزشمند را بر سینه ستبر شما خواهد نشاند و این افتخاری برای پدر و مادر و مربیان شما و مردم ایران خواهد بود.

انجمن های ورزشی جانبازان و ایثارگران

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
حماسه بزرگ علیرضا کریمی در دفاع از برسمیت نشناختن رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی برتمام مظلومان وازدگان جهان مبارک با د اینگونه تفکر والا وارزشمند روحیه پهلوانی پوریای ولی و جهان پهلوان تختی را در ذهن ملت بزرگ ایران تداعی میبخشد
کاری بهترازاین میتونست بکنه!کشتی درحال اجرا رو میبرد بعدش باکشتی گیر رژیم صهیونیستی . کشتی نمیگرفت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi