شناسه خبر : 56946
دوشنبه 13 آذر 1396 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام برائت اصلاح‌طلبان از چوپان دروغگو!


تکرار اتهامات دروغ علیه دستگاه‌ها و شخصیت‌های محترم مذهبی توسط یک عضو فراکسیون امید، این سئوال را به ذهن متبادر می‌کند که این عنصر انتحاری تا کی قرار است به عنوان پیاده نظام جریان ضدانقلاب، به رفتارهای قانون‌شکنانه و فتنه‌انگیزانه خود ادامه دهد.
محمود صادقی اخیرا مدعی شد «خوب است ایشان [آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید] درباره بدهی کلان معوق جناب سامان مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.»
این اتهام‌پراکنی توام با کنایه و طعنه، در پاسخ اعتراض آیت‌الله مکارم شیرازی به جنجال بر سر ورود زنان به ورزشگاه بود که گفته بود مشکل مردم نان و اشتغال است نه ورود زنان به ورزشگاه.
رفتار موذیانه محمود صادقی در حالی است که فرد بدهکار به بانک سرمایه (مدلل) هیچ نسبتی به آیت‌الله مکارم ندارد و به همین دلیل هم صادقی نوشت «با تحقیقات بعدی محرز شد نامبرده هیچ‌گونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد.»
فضاحت به بار آمده توسط صادقی به حدی بود که علی‌اصغر شفیعیان مدیر سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در اعتراض به وی نوشت: «جناب صادقی! کمی قبل از ادعاها مکث بفرمایید تا بعدا تکذیب نشود. آبروی اصلاحات را این‌طور به حراج نگذارید لطفا! حراجمعه هم قواعدی دارد.»!
یادآور می‌شود صادقی چند ماه قبل هم به تقلید کورکورانه از محافل ضدانقلاب (آمدنیوز و ...) مدعی شده بود میلیاردها تومان از پول‌های قوه قضائیه در حساب شخصی آیت‌الله آملی لاریجانی واریز می‌شود اما وزیر اقتصاد دولت روحانی ضمن گزارشی به مجلس تصریح کرد حساب مذکور 20 سال است براساس مصوبه قانونی تشکیل شده و صرف مصارف خاص در دستگاه قضایی می‌شود.
محمود صادقی آن هنگام نیز درباره این دروغ‌گویی آشکار خود صرفا ابراز تاسف کرد!
گفتنی است 46 درصد سهام بانک سرمایه متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است؛ صندوقی که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و اعتدال، 11 هزار میلیارد تومان از اموال آن را غارت کردند اما صدای امثال محمود صادقی علیه این غارتگران درنیامده است.
علت را احتمالا باید در پول‌های ده‌ها میلیاردی جست که صرف لیست پولکی «فهرست امید» در انتخابات مجلس شد و صدای روزنامه‌هایی مانند آفتاب یزد را درآورد.
طبق قانون نمایندگان در حد مسئولیت نمایندگی برای اظهارنظر آزاد هستند اما سئوال این است که آیا دروغ‌پراکنی علیه دستگاه قضایی و مرجعیت تقلید بدون داشتن کمترین سند، جز پنهان شدن در پشت نام نمایندگی و عمل به شگرد منافقین است که در مسجد ضرار، مشغول فتنه‌گری بودند؟!

اینستاگرام
جریان اصلاحات همیشه یک قدم جلوتر از رژیم صهیونیستی در دشمنی با ملت ایران قدم بر میدارد
اقای محمود صادقی توضیح دهد در قبال مسئولیت ایشان بعنوان نماینده در تعهد اجرایی شدن کدام مصوبه در مورد خانواده محترم شهدا ، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان ،ازدگان، جانبازان زیر بیست وپنج درصد ،خانواده محتر م جانبازان ،نیروهای مسلح و خانواده ایشان، قدم برداشته اند ؟
مگر بار صیانت وحفاظت در مقابل دشمن خارجی بروی دوش همین حماسه سازان نیست ؟حماسه سازان که خود جان شیرین وسلامت جسم خودرا که تنها دارایشان در جهان میباشد را تقدیم ملت بزرگ ایران کرده اند
اقای محمودصادقی و طیف هم گروه فکری ایشان که فقط خواهان برهم زدن ارامش در بین جامعه ایرانی میباشند چه جوابی دارند بدهند وقتی بعنوان نماینده واز پشت تریبون بوجود امده دروغ های بزرگ تحویل ملت شریف ایران میدهند ایا حاضرند مسئولیت ان را پذیرا باشند و از خانه ملت استعفا داده و از ملت شریف ایران عذرخواهی کنند.
مگر بار سیانت
سلام من يك جانباز و فرهنگي هستم 22 سال هست كه عوض صندوق ذخيره فرهنگيان هستم چگونه اين شخص پول فرهنگيان بردند صدايش در نميايد خداوند لعنت كند آنهايكه با پول فرهنگيان به مقام ميرسند با پول فقير ترين كارمندان دولت شرم كنيد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi