شناسه خبر : 56949
دوشنبه 13 آذر 1396 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چگونگی استفاده از مازاد سابقه جبهه و درصد جانبازی

س-ضمن تقدیر و تشکر از شما بخاطر زحمات زیادی که در خصوص اطلاع رسانی و پاسخ به سوالات ایثارگران عزیز می کشید، بنده عضو هیات مدیره یکی از شرکت های مخابراتی بودم که سازمان بازنشستگی کشوری میانگین دو سال آخر را پایه حقوق بازنشستگی من قرار داد،آیا بنده مشمول احتساب آخرین حکم حقوقی جهت بازنشستگی می شوم یا خیر.  ممنون از شما
ج- سلام اگر از قانون نحوه بازنشستگی جانبازان با استفاده از سنوات ارفاقی بازنشسته شده باشید می توانید با آخرین حکم حقوقی بازنشسته شوید در غیر اینصورت همان میانگین دو سال درست است.

 

س - با عرض سلام و خسته نباشید جناب ادمین محترم و بزرگوار.
غرض از مزاحمت ، میشود  بفرمایید که آیا برای فرزندان جانباز ۲۵ درصد دانشجو در دانشگاههای دولتی  کمک هزینه تحصیلی واریز میشود؟ اگر میشود برای ما واریز نمیکنند و از کجا باید پیگیری کنیم ؟  خیلی ممنون و اجرتون با پروردگار .

ج- سلام برابر ماده 67 قانون جامع  وآیین نامه اجرایی آن بنیاد موظف به اقداماتی در این خصوص شده است ولی تاکنون به دلایلی که مسئولین بنیاد باید اعلام کنند ، عملیاتی نشده است .

 

س - سلام و خسته نباشید.
ببخشید غرض از مزاحمت میخواستم بدونم که من فرزند جانباز ۲۵ درصد بنیاد شهید و جانباز ۳۰ درصد نیروهای مسلح هستم و قبلا یکی از برادرام با توجه به این سوابق معافیت گرفتن و برادر دیگریم خدمت کرده و به اتمام رسانده است ، در این قوانین جدید منم میتوانم معاف بشوم ؟ خیلی ممنون که جواب دادین

ج- سلام برابر آنچه که ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده است شما از مازاد سابقه جبهه و درصد جانبازی ( یعنی پس از کسر آن مدت و یا درصدی که برای برادرتان استفاده شده است )‌می توانید به عنوان کسر خدمت استفاده کنید .

 

س - سلام خسته نباشید این قانون تصویب شده که فرزند ایثارگر بتونه خدمت بخره بدون محدوده سنی ؟
ج- سلام فعلا" با خرید خدمت فرزندان ایثارگران موافقت نشده است .

 

س - سلام خسته نباشید آقا این قانون که برای کسری خدمت فرزندان ایثارگران هست تا کی محدوده سنی رو شامل میشه قرار نیست تو این چند ماه محدوده سنی رو بردارن ؟چون الان انصافا 73به بالا به سربازی میره و نیاز داره به کسری، ما پدرامون جنگ کردن چند سال آخه چرا نسبت بهشون بی تفاوت هستند مسئولین  لطفا رسیدگی کنید و جواب بنده رو بدید  ممنون
ج - سلام محدوده سنی مربوط به مصوبه قبلی ستاد کل بوده و در قانون مصوب مجلس که مورد توافق مجلس و ستاد کل قرار گرفته وجود ندارد .

 

س - سلام ( ماده 48  قانون الحاق )‌ شامل من که پدرم ایثار گر هست و سال 1394 فوت شده میشود ؟
ج- سلام اگر پدر شما 25 درصد و شاغل در دستگاهی بوده است می توانید به استناد ماده 48 پیگیر  استخدام در دستگاه محل خدمت پدر باشید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi