شناسه خبر : 56952
سه شنبه 14 آذر 1396 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قول مساعد رئیس کمیسیون شوراها برای پرداخت مطالبات ایثارگران در بودجه 97

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه به مطالبات ایثارگران در لایحه بودجه97 خبر داد.

فاش نیوز -  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه به مطالبات ایثارگران در لایحه بودجه97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد جواد کولیوند نماینده ایثارگرمردم کرج فردیس، اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 97 به قشرعظیم ایثارگران توجه ویژه ای خواهد شد تاکید کرد: من این مطلب را با علم و آگاهی می گویم و ما درفراکسیون ایثارگران دنبال این هستیم که با اجرای قانون ایثارگری که واقعا بر روی آن کار و مجموعه ای از قوانین لحاظ شده است برخی از کمبودها را در سال آینده برطرف کنیم.

وی افزود: البته ریاست جمهوری و تیم دولت هم به واسطه منابعی که دردست دارند باید دراین مورد کمک کنند، اگر چه برخی از آن را هم نتوانند اجرا کنند اما ما باید تلاش کنیم که قوانین ایثارگری را عملیاتی کنیم، هر چند که دارای بار مالی هم باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تصریح کرد: یقینا" مجلس در بودجه سال 97 به این قشرعظیم یک توجه ویژه خواهد داشت و این مطلب را با علم و آگاهی می گویم. الان هم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ  و قوانین دیگر در حوزه ایثارگران تقریبا ملغی شده است و قانونگذار در این قانون برای کل ایثارگران و خانواده های آنها همه جوانب را در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراها ادامه داد: هرچند که برخی از مواد قانون ایثارگران اجرایی نشده است اما گفته می شود دلیل آن کمبود منابع مالی است ولی ما در سال 97 قطعا این موضوع را دنبال می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مگر وقتی قانونی تصویب می شود منبع مالی آن تعیین نمی شود؟ خاطرنشان کرد: چرا، ولی اجازه بدهید بگویم مثلا وقتی بودجه 300هزارمیلیارد تومانی در کشور تصویب می شود و شاخص ها و کدهای آن هم تعین شده است آیا منابع دولت به 300هزار میلیارد تومان خواهد رسید؟ مسلما نمی رسد، علت آن هم این است که چون منابع درآمدی از محل فروش نفت، میعانات گازی، مالیات ها و... است، این درآمدها در طول سال بالا و پایین و براساس آن اولویت ها درکشورهم جابجا می شود. اما ما در سال 97 دنبال این هستیم که بتوانیم کدهایی را در لایحه بودجه تعریف کنیم که نتوانند آنها را جابجا کنند.

کولیوند در خصوص این سوال که برخی ازقوانین مانند کسر خدمت فرزندان ایثارگر به منابع مالی نیاز ندارد اما اجرایی نشده است پاسخ داد: خواهش می کنم این موارد را به ما اطلاع بدهید تا به عنوان بعد نظارتی موضوع را دنبال کنیم و ببینیم دلیل عدم اجرا چیست، آیا اشکال از قانون است یا اینکه دستگاهی آن را اجرا نمی کند تا در صورت لزوم با برخورد شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام مگر ایثارگران به ویژه جانبازان که با انواع واقسام بیماریها دست وپنجه نرم میکنند چند سال دیگه زنده هستند از صندوق توسع ملی ویا کافی منابع به غارت رفته از بیت المال رو از اقازاده ها ودزدان واختلاس گران بگیرید وبرای بهترین فرزندان ملت هزینه کنید واقعا دیگه شعار دادن فقط شان نظارتی مجلس رو پایین میاره
بابا تبدیل وضعیت فرزندان رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد را که سالها در ادارات دولتی بصورت قراردادی مشغول کار هستند و حق وحقوقشان داده نمی شود را رسیدگی کنید مگر با توجه به تبصره الحاقی به ماده 21 قانون جامع ایثارگران نباید این افراد رسمی شوند ؟هشت ماه گذشته چرا آنرا اجرایی نمی کنند.ایثارگران الان از جبیبشان به فرزندان شاغلشان کمک می کنند و به آنان فشار می آید این برای ما خیلی اهمیت دارد.با تشکر از فاش نیوز
باسلام چراباگذشت چندین سال هنوزمعوقات جانبازان آموزش وپرورش پرداخت نمی شودحتمابایدپلاکارت بزننن یاصداشون بلند کنند
بنام خدا
بازهم قول مگر سردار شریفی دی ماه سال 95 قول نداد ... چه شد ..؟ عین کلمات سردار بخوانید ... که از نزدیک با مشکلات جانبازان آشنا است . چه شد ؟ عین گفته های سردار شریفی بخونید خدا وکیلی ..............دستورالعمل نهایی محاسبه حقوق و پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی تهیه شده و تا یکی دو ماه آینده ابلاغ می شود.
مسئول ایثارگران سپاه پاسداران در مورد پاداش پایان خدمت و بازنشستگی بسیجیان گفت: دستور العمل نهایی محاسبه حقوق و پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی تهیه شده و از طریق ستاد کل ان شاالله تا یکی دوماه آینده ابلاغ می شود.

با بیان این مطلب گفت: بحمدلله نظر سپاه و بنیاد شهید بر این است که قانون کامل اجرا شود اما اشکالی که وجود دارد این است که مثلا” جانبازی که سال ۶۰ مجروح شده، الان که سال ۹۵ هستیم، ۵ سال از ۳۰ سالش گذشته است، ۳۵ سال خدمت است، الان محاسبه پاداش برایش مشکل است.

وی اظهار داشت: دو راهکار پیشنهاد داده شده، یکی اینکه از اولین رأی که کمیسیون پزشکی سال ۷۰یا۷۱ داده است را مبنا بگذاریم که همه جانبازان ما الان می شوند ۲۵ سال خدمت.

سردار شریفی درباره اینکه بنیاد حالت اشتغال را از سال ۷۲حساب کرده و تا سال ۱۴۰۲را برای خودش ملاک قرار داده است نیز گفت: اصلا” بنابر این نیست. در دستورالعملی که آمده بناست که از ۹۶ بازنشستگی شروع بشود ولو با یک عدد ناچیز، چون اینطور مشکل است که اگر بخواهیم همه را جمع بکنیم و یکدفعه ۴۰ هزار نفر را بازنشست بکنیم که نمی شود.

مسئول ایثارگران سپاه افزود: ما گفتیم که مثلا” از ۹۶ شروع بکنیم و سالی ۳۰۰۰ یا ۴۰۰۰ نفر را بازنشست کنیم؛ از قدیمی ترین جانبازان که مثلا” ۵۹ یا ۶۰ و ۶۱ جانباز شده اند، اینها همینطور به ترتیب بیایند.

شریفی تأکید کرد: اما قطعا” بازنشستگی دارند و ۳۰ماه هم برابر آخرین حقوق، پاداش دارند و این را ان شاالله نگران نباشند. ... حالا نماینده مجلس با تمام احترامیکه برای نمایندگان مجلس قائل هستم انصافا قول ندهید چون عمل نمیکنید برادر عزیز .
جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی که از درد گلوله نمردم از شرمندگی زن وبچه قطره قطره آب میشم
با سلام اقای محترم مگه ایثارگرا ن شدن مسخره شما دیگه بسه دیگه بسه دیگه بسه واقعا از دست شما خسته شدیم دیگه هیجی از شما نمی خوایم فقط شما رو میسبارم دست خدا
خدا خیرتان. بدهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????
سلام خدا بر جهادگران مرد نهضت خمینی این نماینده وعده سال 97 را میدهد واقعأ شرم آور است شما موقیت خودتانو می بینید و ما درد های خودمان را جناب کولیوند شما طاقت یه لحظه زجر ایثارگران را ندارید با کت و شلوار اتو کشیده و حقوق های نجومی و پشت میز و سفرهای اروپایی وحق مأموریت و حق عضویت در کمسیون ها و فراکسیونها و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت روحانی تو را به حضرت عباس چقدر پول میگیرید آزاده باشید ما و شما در محضر خدا یکسان هستیم امروز من و امثال من و خانواده ایثارگران از شدت درد خون بالا میارند تا شما امروز قانون تصویب کنید و قوانینی که تصویب میکنید همانند قوانینی است که در اوایل دوره مشروطه و چند سال بعد از مظفر الدین شاه قاجار بدون درج متمم قانون مشروطیت است و حتی در مورد ایثارگران قبیح تر به مولا قسم بودجه شده بهانه تا قوانین ایثارگران اجرا نشود همانطور که لیبرال ها در دوره مشروطه تلاش میکردند مشروطه مسروعه نشود و الان دقیقأ با نسلی دیگر عده ای دیگر متمم قانون اساسی که حفظ نهضت شهادت و ایثار است به بهانه های مختلف سعی میکنند اجرا نشود ما خون بالا میاوریم و دولت و نمایندگان با آرامشی که حاصل خون شهدا و مجاهدات ایثارگران است با انواع وعده و وعیده های دروغ روز به روز ایثارگران را محا ل نالایقی خود میکنند کجا بودند اینها که ایثارگران در میان آتش نابرابر دشمن می جنگیدند و امروز با در دست گرفتن قدرت و ثروت شدند همه کاره مملکت به حسین قسم اگر جنگی دوبار پیش آید همین ها دوباره فرار به کشورهای اروپایی را ترجیح میدهند از میزان جمعیت مگر حقوقی که تصویب شده به ایثارگران مه بدهند چقدر است که اینقدر حقه و عمروعاص بازی در میارند در حا لیکه تمام دستاوردهای نظام از آن شهدا و ایثارگران است و اینها که الان شدند کاسه داغ تر از آش سر سوزنی حق ندارند به جز اینکه تابعیت ایرانی دارند امروز کار ایثارگران به جایی رسیده که طبق فرمایش خمینی کبیر پیش نا اهلان و نامحرمان زانو بزنیم و برای حق واقعی خودمان که با خون بدست آورد ه ایم از این گروه نامحرم کشور طلب کنیم و کسانی هم که از زمان جنگ در رده بالا قرار گرفتند از ترس از دست داد ه اند موقعیت و مقام خود آخرت خود را به دنیا فرو خته اند تاریخ هم از صدر اسلام نشان داده است و نمونه هایش جنگ جمل، جنگ صفین، وواقعه کربلا ، و قران سر نیزه کردن عمر وعاص و شهادت علی ع در کوفه علی ع با آن هم عظمت نتوانست جلوی ای منافقان هزار چهره را بکیرد حالا چه به رسد به چند ایثارگر که فقط خون بالا میاوردند و بزرگترین آرزویشان مرگ و رسیدن به آرامش پس از مرگ است اونجا دیگر ابدیت در کار است و پست و مقام و درجه در زیر خاک سرد نابود میشود و به لطف خدا و محبت سالار شهدا امام حسین و امام شهدای کربلای ایران حق به حق دار میرسد و آن روز بسیار نزدیک است و از نمایندگان به ظاهر محترم خواهشمندم برای مطرح کردن خود در حوزه اخذ رأی اسم مطهر ایثارگران را برای رسیدن به مقاصد خود نیارند چون خانواده شهدا آنقدر دانا و با سیاست هستند که همه چیزها را بهتر از صاحبان قدرت میدانند و حجب و حیا به آنها اجازه نمی دهدحرفی بزنند که دشمنان داخلی و منافقان صاحب قدرت و مزدوران آل سعود و اسراییل و آمریکا خوشحال شوند . وعده ما پیشگاه خداوند در کنار شهدا تا سیه روزان منافق پرده از چهر های آنها برداشته شود. یا حسین مظلوم یا عباس تشنه لب شاهد باش
ماشالا ونفست حق دست مریزاد
بانام ویادخدا/خداقوت خسته نباشید/میلادمسعودپیامبررحمت برهمگان مبارک باد.خداعزتت بده جناب کولیوندامیدوارم درمجموع تما می رزمندگان دفاع مقدس نیروهای شرکت کننده درعملیاتهاراکه بعظا موردکم مهری قرارگرفته اندمدنظرولحاظ گیردیده باشند.باآرزوی توفیق روزافزون
نه به آنکه قانونی برای جانبازان زیر۲۵درصد ورزمندگان تصویب نمیشد نه به اینکه یکباره قانونی باشمولیت بالا یعنی خانواده های رزمندگان شش ماه جبهه رفته را مصوب میکنند که اصلا قابلیت اجرایی ندارد.
بنام خدا
جناب آقای کولیوند نماینده محترم مجلس
با سلام وعرض ادب واحترام
آقا شمارا بخدا قسم میدهیم چون عظیمترین قسم است بنا بفرموده رئیس جمهور قرار است در بودجه سال 97 تحول عظیمی رخ دهد . بنابر این ما جانبازان بالاخص وایثارگران بصورت عام انصافا دچار مشکلات اقتصادی فراوانی هستیم وعلی الخصوص جانبازان حالت اشتغال بنیاد . حقوق بسیار ناچیز که همیشه وهروز سال شرمنده زن وبچه هستیم نه دفترچه ای فروشکاه نه کارت حکمت ونه امتیاز قابل ذکری . وماده 38 که تصویب کردین کاملا اجرا نشده معوقاتش انگاری قرار نیست پرداخت بشه . واقعیت این است دو هزار پول سر هرماه صدقه به ما میدهند انهم بخدای علی قسم که 15 روز از ماه میتونیم باهاش زندگی کنیم انهم نه زندگی واقعی والباقی ماه از چقال وبقال قرض میگیریم . بصورت کلی طبق قولی که دادید . در این اواخر زندگی فکری اساسی به حال جانبازان حالت اشتغال بنیاد بکنید . وپاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال بنیاد در سال 97 پرداخت بشه قسمت مهمی از مشکلات ما حل میشود . با انصاف به پرونده جانبازان حالت اشتغال بنگرید ...
با تشکر جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی حالت اشتغال بنیاد منتظر انصاف هستیم
حرف بدون عمل مثل زنبور بدون عسل لطفا نیش نزنید
سلام خسته نباشید باز هم آخر سال شد بازهم قول الکی امید واهی به جانبازان هر سال موقع بودجه ریزی صحبت های نمایندگان مجلس داغ ولی تا بودجه تمام میشه رفت تا سال آینده انشالله زمان بودجه یکی دو هفته صحبت می کنن ما مودیم چرا بودجه های دیگر سازمانها اختصاص پیدا می کنه ولی همیشه بودجه بنیاد به مشکل می خوره اختصاص پیدا نمی کنه بازهم دست تون درد کنه حداقل جانبازان امیدی میدین امید بهتر از ناامید ی
سلام بعنوان فرزند جانباز ترکشوموج انفجار ازدولت ومسعولان نظام مقدس اسلامی ایران میخواهم ایین نامه درصدجانبازان بخصوص ماده 10 ان را اززمان تاییدهیعت وزیران را در کموسیونهای ارتش وبنیاد اجراکنند ودرصدوبندهایی که به جانبازان تعلق دارد را کاهش ندهند ودر مکان کموسینها نصب کنند ..
با سلام ،لطفا بفرمایید که با چه منطقی خود جانباز زیر 25 درصد نمیتواند از قانون پرداخت شهریه دانشگاه توسط بنیاد استفاده کند ، ولی همسران و همه فرزندان و خود جانباز بالای 25 درصد از این حق بر خوردار است؟ ایا جانباز زیر 25 ، به اندازه یک فرزند جانباز بالای 25 ذیحق نیست؟؟؟؟؟؟
سلام ،تفاوت تسهیلات جانباز زیر 25 درصد ،با ، جانباز بالای 25 درصد، بسیار غیر منطقی است،میتوان تعادل برقرار نمودو نیاری هم به منابع جدید نیست.
رزمنده ای که سالها در میدان جنگ بوده و نتوانسته جانبازی اش را ثابت نماید و همه اش هم در عملیاتها بوده ،چه گناهی کرده؟
سلام .چرا کسی بفکر اشتغال فرزندان ایثارگران نیست. چرا چشم بینایی یا وجدان زنده ای این معضل ایثارگران را حل نمیکند.ماکه پارتی نداریم باید چکار کنیم.چرا همش شعار میدید. چرا یک ذره وجدانتان را بکارنمیدازید.فرزندم بامدرک فوق لیسانس عمران بیکار است.امیدوارم اقدامی صورت گیرد.متشکرم

سلام .فرزندم بامدرک فوق لیسانس عمران بیکار است.تقاضای رسیدگی واقدام دارم. متشکرم تلفن تماس



بنام خدا . خواهشمند است کف جانبازی برای جانبازان اعصاب وروان و شیمیایی به ۲۰% کاهش بدهید . زیرا این جانبازان از نظر درد و رنج از جانبازان ۵۰% هم بیشتر عذاب میکشند
معوقات به رزمندگان که زیر 25 درصد وازسپاه حقوق می کیرند شامل می شود یا نه
سلام وعرض ادب و احترام سال97 هم دیگر آمد سالها وسالها میگذره ولی هرسال وعده این رو میدن که معوقات ایثار گران پرداخت میشود ولی همش وعده و وعید توخالیه ما جانبازان و خانواده های یمان چشم انتظار این هستیم که دولت پرداخت معوقاتی رو که به ایثارگران قول پرداختش را هرسال میدهد ولی هیچ وقت عملی نشد سال گذشته هم جناب رییس جمهور قول داد که تا پایان سال گذشته پرداخت میشود ولی هنور هیچ خبری نیست بخدا قسم دیگر نمیدانیم حرف کدام مقام مسئول را باور کنیم ای کاش دراین مورد مقام معظم رهبری کاری کند چون دیگربجز رهبر اعتماد به قول هیچ مقامی من جانباز ندارم حتی دراین مورد خانواده هامان هم وقتی حرفی میزنیم نیشخند میرنند ومیگویند بابا شما جانبازان را سرکار گذاشتن پول چی کشک چی جنگ تمام شده دیگر کاری با شما ندارند
سلام بازم وعد جدید ترا بخدا خود شما خسته نشده اید از وعده های توخالی درمورد پرداخت معوقات جانبازان دیگر حرف کدام مقام مسئول را باید باور کرد دیگر ما را هم جلوی افراد خانوادهایمان دروغگو کرده اید وقتی جلوی زن و بچه های مان صحبت پرداخت معوقاتمان صحبت میکنیم فقط با خنده خانواده و اطرافیانمان رو برو میشویم ترا بخدا دیگر بسه دیگر خسته شدیم همش وعده و وعید توخالی
خالی بندی خالی بندی خالی بندی
کار دورستها
واقعاکه هرسال قول میدهیدولی عمل نمیکنید.ماکه سپرده ایم به خدا
با عرض سلام جانباز چهل و پنج درصد حجت اله صداقتی دارای سابقه چهل و پنج ماه منطقه زمان گاردیا دذ انتفلاب تیر خوردم زمانی که پایگاه وجود نداشته تو پایگاه فعالیت داشتم پنجاه و چهارسال از عمرم میگذره و بیماری کبدی دارم توروخدا مارو بازنشست کنین به پولش احتیاج داریم ک خودمونو درمان کنیم. لرستان.خرم آباد
شما را به خدا دروغ کمتر بگین همش دروغ شما فقط میخواین جانبازان بمیرن بعدش شما بیاین خرما بخورید خدایی گناه نکنید حق هرجانبازی را بخورید بعدش باید پس بدین
فقط فقط میتونم بگم به خداوند واگذارتون میکنم
همسرم سال 93 بازنشسته شده هنوز مرخصی ها ی نرفته اش رو پرداخت نکردین
خدا به زمین گرم بزن شما مسئولین رو
خواهشامعوقات مستمری بگیران معسر رزمندگان ۸سال جنگ چه موقع قابل پرداخت است،مگرخودتان اعلام نکردیدمستمری بگیران تامین اعتبارشده واصلادرپرداخت مشکلی وجودندارد۱۴ماه معوقه وبتاخیرافتاده دارم تراخدابگیدچه وقت پرداخت میشوداخه ماهی۴۵۰واقعاخیلی مبلغ زیادی است که ۱۴ماه برایم نریختیدوخدایش مسعریم وتوانکارکردن رانداریم جواب بدهیدممنون قنبررمضانی مشهد
سلام دروغ و سر کار گذاشتن بس است برید بفکر آغاز زادها و دزدان باشید تا بیشتر بچاپند و ببرن . سال ۹۵ هم قرار شد دو ماهه قانون بازنشستگی از طریق ستاد کل اعلام بشه اما کجا رفت معوقات ماده ۳۸کجا رفت نشستید زیر کولر گازی و صندلی گرم و نرم شعار میدید برای رای گرفتن دوره بعدی واقعا متأسفیم اون از رئیس جمهور و جناب شهیدی و این هم از شما نمایندگان تا میتونید حق این قشر را پایمال کنید خدا بدادتان برسد چطور میخواهید در پیشگاه خدا جواب بدید . حکایت شده معوقات حقوق حالت اشتغال ایثارگران که سهام را تبدیل به چندر غاز ریال کردن و سر ایثار گران شیره مالیدن حالا خدا داند و بس
سلام جانباز ۴۵درصد هستم زیر پوشش بنیاد شهید کرمانشاه الان مدت بیست سال است در کرج سکونت دارمدر فردیس کرج چون دربنیاد فردیس به عنوان جانباز مهمان هستم از مستاجری که دیگر خسته شدم حقوقی که از بنیاد میگیرم ان رابرا اجاره وبفیه هم میدهم وامی که گرفته ام برای جهیزیه دخترم با پانصد هزار باید زندگی کنم لاقل این اخر پیری کاری برایمان انجام دهید که کم جابجا شوم چقدر دنبال خانه بگردم چون پول پیش من پنج میلیون است یعنی سرمایه من همین پنج میلیون است خداوند کمکتان کند که برای بیچارها خدمت کنید
شما را بخدا واگذار کردیم یه جانباز با بدن تیکه پاره با یک میلیون و هفتصد باید بره کارگری و شب از زور درد ترکشها عذاب بکشه که اموراتش بگذره .بابا یه فکری بکنید داریم خدا را فراموش میکنیم هی این سال و اون سال..
برادرا اینقدر ناله نکنید چون هیچ تعصیری نداره وبرای ایثارگر ارزشی قایل نیستند.
اینهم حمایت از فرهنگ ایثار وعده وعده وعده .
مگر زمانی قانون در مجلس تصویب میشود هر چه امتیاز باشد به اسم جانبازان بنیاد میباشداز طرفی هم جانبازان ارتش و ن م از بنیاد هیچگونه امتیازی استفاده نمیکنند چونکه تمام اختیارت جانبازان ارتش مسولیت ان به سازمان ایثارگران ارتش و سپاه میباشد ما ایثارگران ارتش با 70درصد جانبازی نه حق پرستاری وتعلق نمیگیرد ویا ماده 51 فوقولعاده ایثارگران از نظر حوقوقی من جانباز 60درصد با یک نفر همکار سالم 300هزار تومان بیشتر دریافتم میباشد بهر کجا فریاد میزنیم ارزشی برایمان قایل نمیشوند چرا چونکه مثل یک میوه ابش را گرفته باشند و باقیمانده انرا به سطل زباله برزند چه مجلس و دولت ارزشی برای ایثارگران قایل نیستند هر امتیازی هم باشد فقط خانواده شهدا بقیه ایثارگران برای این مملکت زحمتی نکشیدند ماشالله تمام فرزندان شهدا هر کدام مردی شدند و 90درصد هم شاغل و صاحب زندگی خوبی شدند اما ایثارگر در این کشور است زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند خدا وکیلی تمام ایثارگ ران به اندازه یک چهارم خانواده شهدا از امتیازات بیت المال استفاده کردهاند چونکه در قانون هم در این کشور تبیض و عدالتی دیده نشده است
به اسم معوقه رفتن سهام خریدن و نامه وبرگه سهام هم دادن بعد از یکسال همون مبلغ که برایمان سهام خریدن پولش رو دادن یعنی چی؟ بعد از یکسال این شرکتها هیچ سودی نداشت که که همون پول دادن ودیگر هیچ نداشت که مبلغ
كدام نماينده؟نماينده چه كسي وكدام ارباب؟ تنها كسانيكه نماينده و حامي ندارند ايثارگرانند .براي دزدي و ... بارمالي وبودجه است امابراي احقاق حقوق پايمال شده جانبازان و ازادگان هزينه وبارمالي براي دولت دارد - يك مثل محلي داريم كه ميگويند گذرپوست به دباغخانه مي افتد. دروغ و وعده هاي توخالي را تمام كنيد كه ماهيت شما برهمگان اشكارشده.
با سلام واقعا خیلی ایثاگران رو مسخره می کنید ...
با عرض سلام و خسته نباشد دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ های های های دولت خیلی دروغگو هست
این همه اختلاس کردن پول بود حالانوبت پرداخت معوقات که میشه بودجه ندارن.ارزش پول سال 94 با97یکیه؟لااقل به نرخ روزپرداخت کنین ازخدابی خبرها
از مسئولان بی نهایت سپاسگذارم جانباز ۲۵ درصد هستم هر ماه ۶۹۲۰۰۰هزارتومان حقوق می گیرم هر ماه ۶۰۰،۰۰۰هزار تومان کرایه خونه می دهم.یعنی ۹۲،۰۰۰هزار تومان می ماند برای خرج یک ماه خانواده من دست گل تان درد نکند.
سلام
دلیل کسر شدن حدود نود هزار تومان از حقوق بنده در مهرماه چیه؟ احتمالا با تلاش صادقانه مسئولین دلسوز و پاک دست تورم صفر شده و اثر خود را در فیش های ما اینگونه نشان می دهد.
سلام نماینده مجلس شورای اسلامی ریس کمیسیون شوراهای اقای کولیوند شماخوب تصویب میکنید قانون ایثارگران راولی بعدازاینکه به دولت ابااغ میشود ایا کسی پیدامیشودکه پیگیرکندایا چرادولت ومسولین زیربط کم کاری وتعلل میکند اقای کولیوندگفتیدمطاابات ایثارگران راهرچندکه بارمالی داشته باشداجرای میکنیدسوال من این است ایامن که ازسال ۱۳۶۵مجروح شدم ودرسال۹۰تشکیل پرونده دادم .درسال۹۲بنیادشهیددرصدداده ولی من ازهچکدام نه ازارتش ونه ازبنیادحقوقی نگرفتم وبااینکه بنیاد برای ازمن استعلامهای ومدغرک گرفته تا حقوقی ویاکمک معیشت درست کنندومعسرشناخته شدم ازسال ۹۶تابه حالا هیچگونه جواب درستی نمیدن ایا اقای نماینده ایا به من این مطالبات تعلق میگیردیانه من مدت۲۵ماه ایثارگر ی وکارت ایثارازارتش دارم جانباززی ۲۵درصدهستم خواهشمندم ریس شورای کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اقای کولیوندجواب پیام مرا بدهید منتظرجواب شما هستم خیراله صحرای
سلام. جناب کولیوند گرامی ده هاسال ۹۷آمد وگذشت ماخیری ازاین قانونها وبودجه های شما ندیدیم .خواهشآ وعده ندهید که حرف نمایندگان محلص برای جهانگیری وروحانی بی فایده است وخریدار ندارد سال۹۷هم در حال اتمام است وقول و حرف شما ها دروغ در آومد
هر کسی دست رسی به این آقای کولیوند دارد بهش بگه سال۹۷ هم در حال اتمام است. بیا مرد و قولش ..خخخخخخ مرد و عملش ...
دوستان چرا همه مجلسی های ما بجای عمل شعار ودروغ یاد میگیرند خخخخخخ چرا جناب کولیوند گرامی
بنام خدا سلام؟
رئیس محترم شوراها ایثارگران ؟
سال جاری یعنی ۹۷ فرمودید که تلاش کردیم و یقین دارم
که در بودجه. توجه ویژه به حقوق جانبازان وخانوادها شهدا؟
ومتاسفانه حتی توجه معمول هم نشد؟
ولی الان که بودجه سال۹۸ را تدوین میکنن ؟
به تکلیف انقلابی و ولایی بودن تان عمل کنید و تلاش کنید
که در بودجه سال ۹۸ نسبت به حقوق خانوادهای شهدا وجانبازان
توجه ویژه شود؟
و این گرانی ۲۰ برابر بالاتر که در کشور پیش آمده ؟
و خانوادها شهدا وجانبازان حقوق ثابت دریافت میکنند؟
واقعا در زندگی روزمره ومعیشت ابتدائی هم درمانده و محروم
شدن؟
هر اقدام شایسته که میشود الان انجام بده و نتیجه در بودجه
۹۸ نسبت به حقوق جانبازان وخانوادها شهدا ویژه باشد؟
باسلام خواهشمندم درمورد ماموریت اموزشی فرزندان جانبازان نیز برسی نماید این مورد هم بار مالی ندارد نمیدانم چرا بازرسی کشور دراین مورد دخالت نمده واز دیوان اقدام واین مورد را ابطال نموده چرا......
عزیز دلم ،قربون پیشونی بلندتون برم،پول بریزین میخوام بذم elxبگیرما
با سلام بند جانباز ۲۵ درصد اعصاب روان هستم می خواستم بدونم چرا به بند حقوق پرستار پرداخت نمی کنه بند از کمر ناراحتی دارم کمررا عمل کردم خوب که نشد بتر شد از بچه هایم بخدا که اگر شما مسولین یک فکر به حالا بند نکنید روزه قیامت باید جواب نباشید ازفرزندانمباخودم ۴ تادیکسکمر هستندشمارابخدافکری به حالا بچه هایم و خودم بکنید
سلام بر جانبازان و خانواده شهدای عزیز
چطوری مسولين دروغگو و خالی بند
باسلام ودرودوارزوی فرج اقاامام زمان.امروز وضع معیشتی ایثارگرانی که از بنیاد حقوق میگیرند فلاکت بار است.البته این نتیجه عمل کرد سالهای قبل بنیاده.هروقت قانون طرح وبرنامه ای به نفع ایثرگر یا خانواده انان به تصویب رسید به بهانه ای که بار مالی دارد یا بودجه نداریم و........کم کاری ونا کارامدی خودشان راپوشانده اندتا جایی که امروز اکثر بچه ها بنیاد رو در مقابل خودشان
با سلام لطفا دلیل پرداخت نکردن بازنشستگی شهدای سال ۹۵ را توضیح بدهید.و بگوئید چه زمانی پرداخت میشود.
با سلام و احترام. چرا حقوق ماده ۳۸جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی وحالت اشتغال که از بنیاد حقوق میگیرند دو سال هس تو بنیاد تهران تایید شده وبه حقوقشون اضافه نمیشود لطفا پیگیری نمایید
با سلام خدمت مسئول و تمامي كاركنان اين سايت خبري كه يكه و تنها پشتوانه ايثارگران است و زبان حق و گوياي جانبازان و ازادگان.
ولي مسئولين نظام از قوه مغننه گرفته تا قضائيه و بلخص اجرائيه بايد شرم كنند كه تاحالا حتي به قوانين مصوب خود نيز درمورد رزمندگان همانهايي كه ازسر صدقه سري انها امروزه عربده كشي ميكنيد عمل نكرده ونخواهند كرد.
سال97 هم جندروز دیگه ندارد تاکی میخواید دروع بگید ازسال90تاحالا قول توخالی میدید خجالت بکشید اقای شهیدی چه میکنی؟!
سلم سال97چندروز دیگه نمانده اگه توبودجه تصویب شده پس چرا پرداخت نکردید یایه دزد پیدا شده برده یاشهیدی دلش مخواد بدهد به اقازادهها که زمان جنگ توبقل ماماتاشون جنگ میکردند حالازن شان خوب
بابا سال 72. حدود 5 سال است که جنگ تما م. شده شهیدی این قانون را از کجایت درآوردی این قانون حیات وحش است نه انسانیت. والسلام
سلام بنده جانباز حالت اشتقال هستم وجایی هم کار نمی کنم ایا شما را به خدا قسم اگر جانبازان معوقه ای طلب دارند پرداخت کنید چون همه اینها ازقشر ظعیف هستند چون کسانی که وصع خوبی داشتند زمان جنگ یا رفتند کشورهای دیگر ویا فرار کردند وبعد چون پول داشتند خدمت سربازیشان راخریدند پس به قشر علیل نگاهی بکنیدومعوقه هاراپرداخت کنبد
سال۹۷ تمام شد ومعوقات بازنشستگی شهدای استان فارس هنوز واریز نشده.جای تاسف داره...
پدر ک نداریم پشت ما باشه شمام حقمونو بالا بکشید سنوات پدر من سال۹۵ باید داده میشد الان ۹۸ شده خیلی پستید ب خدا واگذارتون ب امام رضا
سلام تورابه ان خدایی که شماها ریس وروساهانمی پرستیدیک فکری به حال ماچانبازان چهل وپنج درصدوازکارافتاده کلی که تحت پوشش بنیادهستیم بکنیدماجانبازان روستاهاچیکارکنیم بااین حقوقی که می دهیدبگذاریدکف دست یکی ازبچه هاتون بگوییدبروتوی خیابون وبرگردبرای بستنیش اگربردش ماهاراهیچی ندهید تورابه خداتویک فکری به حال مابکن من باهفت سرعاعله چیکارکننم ایادختروپسرهای ماهانبایدزن وشوهرکنندایادختران ماهاجهازنمی خواهندبااین حقوق یاهمان صدقه چیکارکنیم بخدامن دخترم یکبارعقدکردبراثرنداشتن پول که براش جهازتهیه کنم ونتونستم طلاقش دادندوبازحدودیک ماه هست که باکس دیگری عقدکردمی ترسم بازهم طلاقش بدهدخدایامارازودترببر که اینقدرجلوی زن وبچه هامون شرمنده نباشیم وای ازبنیادیاسوج که فقط پارتی بازی هست
تو را به خدا یک وام بیست درصدی بدی به بنده اگر نتونستم پرداختش کنم می روم زندان تا همانجا که نصفه جانی هستم بمیرم ولی اینقدر جلوی زن و بچه هام شرمنده نباشم و بچه هایم نگاه به بچه های یک کارگر عادی که نگاه می کنند می آیند به من می گویند اگر تو هم سالم بودی ما هم مثل بچه فلانی بودیم تو فقط داخل این خانه گلی و تیری دراز کشیدی و تیره های سقف خانه گلیت را می شماری ما از خجالتی چه کنیم تو رابه خدا یک فکری به حال ما بننایید جانباز چهل و پنج درصد استان ک و به شهرستان یاسوج روستای زیلایی بدبخت و بیچاره شدم از خانه آوره شدم و یک کمکی چه بلاعوض چه وام درصد بالا که کمکی بهم شود
ترا بخدا ازدیگر وعده و وعید خواهی ندرید جانبازان خوزستان مخصوصا شهرستان اندیمشک مگر خواب پر راحت عمو قات را ببینن داغ بسه خسته شدیم جنگ تمام شد ما جانبازان هم تاریخ مصرف مان تمام شد برای دولت
سلام جانباز ۲۵درصد و آزاده سه ساله هستم از زنجان با دو فرزند معلول ذهنی دوخدا کمکم کنید در شرایطی سختی زندگیم می گذر حرف های دل را به که بگم ما که جانمان را فدای میهن مان کردیم تو خدا کمکم کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi